Teraz jest 05 wrz 2025, 23:59



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  idź do strony:  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Zmiana godzin pracy w urzędach 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA07 lut 2007, 09:27

 POSTY        44
Post 
Witam wszystkich! Mam pytanie dot. planowanej zmiany czasu pracy w US'ach: w poniedziałki od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni tygodnia od 8:15 do 16:15. W tej sprawie jest ponoć jakieś kolejne mądre rozporządzenie naszej miłościwie nam panującej królewny Zyty. Czy nie wydaje wam się, że taka zmiana rozwala nam cały dzień!? Jak jest u was? Czy podjęto już jakieś decyzje? A może tak Pani minister zaproponowałaby nam jakąś podwyżkę np. 500 zł NETTO miesięcznie. A może więcej?! Chciałbym na przykład zarabiać 6.000 zł miesięcznie - a co, jestem gorszy od lekarza czy nauczyciela!?


Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 11:44 przez rick, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 09:33
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA18 gru 2006, 14:06

 POSTY        7

 LOKALIZACJAPołudnie
Post 
U nas ma się to dzisiaj wyjaśnić, w jakich godzinach będziemy pracować. W poniedziałki na 99,9% od 8-18, w pozostałe dni jeszcze nie wiem. Trudno nie zgodzić się z tym, że takie godziny 8:15-16:15 zdezorganizują nam inne sprawy, które też musimy załatwiać każdego dnia po pracy. Jak zwykle nikt się nami nie przejmuje, niedługo gorzej jak niewolnicy, od rana do wieczora za marny grosz.


Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 18:14 przez renmir, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 10:36
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA21 paź 2006, 09:58

 POSTY        95
Post 
renmir                    



(...)
Trudno nie zgodzić się z tym, że takie godziny 8:15-16:15 zdezorganizują nam inne sprawy, które też musimy załatwiać każdego dnia po pracy.
(...)

Ja już mam ten okres za sobą, ale współczuję młodszym ode mnie, co muszą odbierać dzieci z przedszkola, a przeskoczy im z 15.00 na 16.15. A ponadto coraz mniej osób wychodzi punktualnie z pracy - za słabo pracują i nie wyrabiają się. ;)

Ciekawe byłoby poznać, jakie stanowisko do tego "prorodzinnego" rozporządzenia miały resorty, osoby, co to mają pełne gęby frazesów nt. ochrony rodziny.


Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 18:15 przez _ksu_, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 12:19
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA04 lis 2006, 12:05

 POSTY        31

 LOKALIZACJA3-city
Post 
W poprzednim rozp. też były takie godz., więc na zapas nie ma co się martwić. Skoro urząd ma pracować między 8:15 a 16:15, to oznacza, że może to być od 9 do 12. :)

____________________________________
[color=#FFFF00][color=#FFFF00][color=#0040FF][color=#0040FF][color=#0040FF][/color][/color][/color][/color][/color]


Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 18:36 przez Ref, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 16:05
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post 
renmir                    



U nas ma się to dzisiaj wyjaśnić, w jakich godzinach będziemy pracować.


Jaka Izba?

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:28 przez Drago, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 19:38
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 maja 2007, 18:33

 POSTY        30

 LOKALIZACJAWLKP
Post 
Nasza prawniczka siedziała tydzień nad rozporządzeniem i wyszło jej, że nie ma obowiązku pracy od 8.15 do 16.15. W związku z powyższym mamy już zarządzenie wewnętrzne: w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a w pozostałe dni od 7.00 do 15.00. Cały urząd (320 osób) postanowiło postawić jej piwo. Ciekawe, jak będzie po tym wyglądać.


16 maja 2007, 19:47
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 19:00

 POSTY        2176
Post 
R.E.F.                    



W poprzednim rozp. też były takie godz., więc na zapas nie ma co się martwić. Skoro urząd ma pracować między 8:15 a 16:15, to oznacza, że może to być od 9 do 12. :)

Albo od 13.00 do 13.15...


16 maja 2007, 19:56
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post 
QUAL                    



Cały urząd (320 osób) postanowiło postawić jej piwo. Ciekawe, jak będzie po tym wyglądać.

Jedno piwo na 320 osób. :excl:
To tanio Wam wyszło. :lol:

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:29 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 19:56
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 19:00

 POSTY        2176
Post 
Nadir                    



Jedno piwo na 320 osób. :excl:
To tanio Wam wyszło. :lol:


Może niepijąca...


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:29 przez helvet, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 20:01
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA17 kwi 2007, 19:54

 POSTY        7
Post 
Jak to możliwe jest, że takie godziny? Przecież to wychodzi, że pracujemy więcej niż 40 godzin? Hmmmm... u nas w urzędzie jakoś cicho, więc mam nadzieję, że się nie zmieni... Chociaż tak naprawdę, to uważam, że powinien być jeden dzień w tygodniu, żeby urzędy były otwarte 10-18, ale tylko jeden. :P

____________________________________
_________________________________________________________________________________________<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->"Share our similarities, celebrate our differences" <!--sizec--></span><!--/sizec-->


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:32 przez ms35360, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 20:13
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA13 lis 2006, 19:34

 POSTY        101
Post 
Czy ktoś ma dostęp do tego rozporządzenia? Jeżeli tak to proszę o namiary. Dziękuję.


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:33 przez Sylwiak, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 20:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA16 lis 2006, 23:32

 POSTY        33
Post 
U nas poniedziałki od 8 do 18 a w pozostałe dni od 7 do 15. Izba zatwierdziła.
Motywowaliśmy różnie, przyzwyczajenia podatników, godziny pracy pozostałych urzędow, a także względy osobiste pracowników m.in. u nas przedszkola czynne do 16.
Rozporządzenie mówi, że względy osobiste pracowników też należy brać pod uwagę.


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:34 przez Pawelnet, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 22:30
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA07 lut 2007, 09:27

 POSTY        44
Post 
Drago                    



<!--quoteo(post=9809:date=16. 05. 2007 g. 10:36:name=renmir)--><div class='quotetop'>(renmir @ 16. 05. 2007 g. 10:36) [snapback]9809[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
U nas ma się to dzisiaj wyjaśnić, w jakich godzinach będziemy pracować.

Jaka Izba?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Poznań.


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:35 przez rick, łącznie edytowano 1 raz



16 maja 2007, 22:42
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA26 paź 2006, 07:46

 POSTY        788

 LOKALIZACJAEuropa Środkowa z lekką północnowschodnią aberracją
Post 
QUAL                    



Cały urząd (320 osób) postanowiło postawić jej piwo. Ciekawe, jak będzie po tym wyglądać.



Jeśli waży około 50 kg +160 litrów piwa to będzie około 200kg. Pewnie w trakcie picia coś jej się skropli, powiedzmy minus 40 kg, zostanie jakieś 160 kg w tym około 8 litrów (c. 6,8 kg) czystego spirytusu.

Będzie duża, nasiąknięta i pijana. :piwo:


Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 10:48 przez rychu, łącznie edytowano 1 raz



17 maja 2007, 08:31
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 65 ]  idź do strony:  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron