Witam wszystkich! Mam pytanie dot. planowanej zmiany czasu pracy w US'ach: w poniedziałki od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni tygodnia od 8:15 do 16:15. W tej sprawie jest ponoć jakieś kolejne mądre rozporządzenie naszej miłościwie nam panującej królewny Zyty. Czy nie wydaje wam się, że taka zmiana rozwala nam cały dzień!? Jak jest u was? Czy podjęto już jakieś decyzje? A może tak Pani minister zaproponowałaby nam jakąś podwyżkę np. 500 zł NETTO miesięcznie. A może więcej?! Chciałbym na przykład zarabiać 6.000 zł miesięcznie - a co, jestem gorszy od lekarza czy nauczyciela!?
Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 11:44 przez rick, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 09:33
U nas ma się to dzisiaj wyjaśnić, w jakich godzinach będziemy pracować. W poniedziałki na 99,9% od 8-18, w pozostałe dni jeszcze nie wiem. Trudno nie zgodzić się z tym, że takie godziny 8:15-16:15 zdezorganizują nam inne sprawy, które też musimy załatwiać każdego dnia po pracy. Jak zwykle nikt się nami nie przejmuje, niedługo gorzej jak niewolnicy, od rana do wieczora za marny grosz.
Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 18:14 przez renmir, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 10:36
renmir
(...) Trudno nie zgodzić się z tym, że takie godziny 8:15-16:15 zdezorganizują nam inne sprawy, które też musimy załatwiać każdego dnia po pracy. (...)
Ja już mam ten okres za sobą, ale współczuję młodszym ode mnie, co muszą odbierać dzieci z przedszkola, a przeskoczy im z 15.00 na 16.15. A ponadto coraz mniej osób wychodzi punktualnie z pracy - za słabo pracują i nie wyrabiają się.
Ciekawe byłoby poznać, jakie stanowisko do tego "prorodzinnego" rozporządzenia miały resorty, osoby, co to mają pełne gęby frazesów nt. ochrony rodziny.
Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 18:15 przez _ksu_, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 12:19
W poprzednim rozp. też były takie godz., więc na zapas nie ma co się martwić. Skoro urząd ma pracować między 8:15 a 16:15, to oznacza, że może to być od 9 do 12.
Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 18:36 przez Ref, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 16:05
renmir
U nas ma się to dzisiaj wyjaśnić, w jakich godzinach będziemy pracować.
Jaka Izba?
____________________________________ Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:28 przez Drago, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 19:38
Nasza prawniczka siedziała tydzień nad rozporządzeniem i wyszło jej, że nie ma obowiązku pracy od 8.15 do 16.15. W związku z powyższym mamy już zarządzenie wewnętrzne: w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a w pozostałe dni od 7.00 do 15.00. Cały urząd (320 osób) postanowiło postawić jej piwo. Ciekawe, jak będzie po tym wyglądać.
16 maja 2007, 19:47
R.E.F.
W poprzednim rozp. też były takie godz., więc na zapas nie ma co się martwić. Skoro urząd ma pracować między 8:15 a 16:15, to oznacza, że może to być od 9 do 12.
Albo od 13.00 do 13.15...
16 maja 2007, 19:56
QUAL
Cały urząd (320 osób) postanowiło postawić jej piwo. Ciekawe, jak będzie po tym wyglądać.
Jedno piwo na 320 osób. :excl: To tanio Wam wyszło.
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:29 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 19:56
Nadir
Jedno piwo na 320 osób. :excl: To tanio Wam wyszło.
Może niepijąca...
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:29 przez helvet, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 20:01
Jak to możliwe jest, że takie godziny? Przecież to wychodzi, że pracujemy więcej niż 40 godzin? Hmmmm... u nas w urzędzie jakoś cicho, więc mam nadzieję, że się nie zmieni... Chociaż tak naprawdę, to uważam, że powinien być jeden dzień w tygodniu, żeby urzędy były otwarte 10-18, ale tylko jeden.
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:32 przez ms35360, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 20:13
Czy ktoś ma dostęp do tego rozporządzenia? Jeżeli tak to proszę o namiary. Dziękuję.
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:33 przez Sylwiak, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 20:45
U nas poniedziałki od 8 do 18 a w pozostałe dni od 7 do 15. Izba zatwierdziła. Motywowaliśmy różnie, przyzwyczajenia podatników, godziny pracy pozostałych urzędow, a także względy osobiste pracowników m.in. u nas przedszkola czynne do 16. Rozporządzenie mówi, że względy osobiste pracowników też należy brać pod uwagę.
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:34 przez Pawelnet, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 22:30
Drago
<!--quoteo(post=9809:date=16. 05. 2007 g. 10:36:name=renmir)--><div class='quotetop'>(renmir @ 16. 05. 2007 g. 10:36) [snapback]9809[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> U nas ma się to dzisiaj wyjaśnić, w jakich godzinach będziemy pracować.
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 06:35 przez rick, łącznie edytowano 1 raz
16 maja 2007, 22:42
QUAL
Cały urząd (320 osób) postanowiło postawić jej piwo. Ciekawe, jak będzie po tym wyglądać.
Jeśli waży około 50 kg +160 litrów piwa to będzie około 200kg. Pewnie w trakcie picia coś jej się skropli, powiedzmy minus 40 kg, zostanie jakieś 160 kg w tym około 8 litrów (c. 6,8 kg) czystego spirytusu.
Będzie duża, nasiąknięta i pijana. :piwo:
Ostatnio edytowano 17 maja 2007, 10:48 przez rychu, łącznie edytowano 1 raz
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników