a gdzie kasy rejestrujące? czy jest ktoś kto zajmuje sie kasami i siedzi na sali obslugi?
03 gru 2010, 23:53
Reorganizacja
jjb28
a gdzie kasy rejestrujące? czy jest ktoś kto zajmuje sie kasami i siedzi na sali obslugi?
ale to już było...kilka postów wcześniej, tak, siedzi
04 gru 2010, 08:02
Reorganizacja
Adaneta
jjb28
a gdzie kasy rejestrujące? czy jest ktoś kto zajmuje sie kasami i siedzi na sali obslugi?
ale to już było...kilka postów wcześniej, tak, siedzi
Siedzi. Ale niekoniecznie na sali obsługi. W moim US'ie na III piętrze
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
04 gru 2010, 10:02
Reorganizacja
Nadir
Siedzi. Ale niekoniecznie na sali obsługi. W moim US'ie na III piętrze
U nas nie ma szans na 3 piętro, jak nic pierwszy kontakt
04 gru 2010, 10:23
Reorganizacja
Nadir
renia
Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?
[OB] Obsługa Bezpośrednia - 25,5% w tym: ...........OB-7,5% ...........NIP 4,1% ...........przetwarzanie danych - 5,2% ...........czynności sprawdzające - 8,7% [PP] Postępowania Podatkowe - 22,7% w tym: ...........PP1-11,7% ...........PP2- 8,1% ...........ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie - 2,9% [AP] Analiza i Planowanie - 2,9% [OL] Organizacja i Logistyka - 9,9% [KP] Kontrola Podatkowa - 7,5% [EA] Egzekucja Administracyjna - 7,5% [RP] Rachunkowość Podatkowa - 14,5% Pozostałe [RB,KS,OP,BH, NU, NZ] - 9,5%
Czym się różni PP1 od PP2? U nas PP składać się będzie z Viesu (2osoby), ulgi itp. (2 osoby), referat orzecznictwa (9 + kierownik) i jeszcze jeden kierownik (działu) nad tym wszystkim. Urząd- około stu pracowników.
05 gru 2010, 10:30
Reorganizacja
buster
Czym się różni PP1 od PP2? U nas PP składać się będzie z Viesu (2osoby), ulgi itp. (2 osoby), referat orzecznictwa (9 + kierownik) i jeszcze jeden kierownik (działu) nad tym wszystkim. Urząd- około stu pracowników.
PP-1 miało być orzecznictwo, PP-2 - ulgi, PP-3 - zabezpieczenia, to się składa na dział PP u Was nie ma zabezpieczeń , jest za to VIES, ciekawe, bo chyba w większości urzędów vies wylądował w OB, konkretnie w OB-4 (czynności sprawdzające), ale fakt, możliwość taka istniała. To gdzie w takim razie u Was siedzą zabezpieczenia???? Swoja drogą coraz bardziej mnie ta "jednolitość" śmieszy
05 gru 2010, 11:59
Reorganizacja
A czy możecie powiedzieć czym u Was zajmuje się AP?
05 gru 2010, 12:30
Reorganizacja
PP] Postępowania Podatkowe - 22,7% w tym: ...........PP1-11,7% ...........PP2- 8,1% ...........ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie - 2,9%
tak jest u Nadira, u mnie "ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie" to dwuosobowe stanowisko w PP
05 gru 2010, 12:45
Reorganizacja
Nadir
W moim USie nowa struktura funkcjonuje już od 1 grudnia.
To rzuć jakieś perełki
Czyli PP kontra podpaski OB 50:50 ?
____________________________________ Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca
06 gru 2010, 14:12
stres i perełki
martkab
A czy możecie powiedzieć czym u Was zajmuje się AP?
Analiza i Planowanie może zajmować się np. planowaniem kontroli, ryzykiem zewnętrznym (być może i wewnętrznym?), miernikami...
buster
Czym się różni PP1 od PP2?
Jakby Ci to wytłumaczyć. Może tak: jeden dochodowo-vatowski, drugi vatowsko-dochodowy. W urzędach w granicach 170-220 pracowników jeden dział Postępowań Podatkowych musiałby liczyć chyba z 40-50 osób. Nie wiem jak w którym urzędzie jest rozwiązana tzw. "obróbka zwrotów VAT". Bo być może można ją dać do OB (czynności sprawdzające), albo jak u mnie - do PP. Nie brałem udziału w budowie struktury, więc nie jestem tu "ekszpertem". Dzielę się jedynie swoimi spostrzeżeniami.
Drago
To rzuć jakieś perełki
Na razie jest "zawrót głowy". Współczuję informatykom. Nowe działy, nowe konta użytkowników, nowe uprawnienia, POLTAX, Biblioteka Akt, e-Urząd (SZJ), itd, itd. Ale jeszcze bardziej współczuje tym, którzy żyją w ciągłym stresie i jeszcze będą tak do Świąt. Wejście w nową strukturę już 1 grudnia daje cały miesiąc czasu na dotarcie się wszystkiego, aby móc wejść z nowym rokiem w styczniu już doszlifowanym. Szlifowanie wszystkiego przez styczeń, kiedy to już zacznie się początek "gorączki podatkowej", będzie o wiele bardziej stresujące. Czy są jeszcze jakieś urzędy, które również już pracują wg nowej struktury?
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
06 gru 2010, 17:54
Reorganizacja
Preferowana struktura jest taka że nadpłaty i zwroty w ramach postępowań (bo tam są spece od podatków), ale być może gdzieś dali do deklaracji.
Myślałem, że konta idą "za pracownikiem".
____________________________________ Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca
06 gru 2010, 18:19
Reorganizacja
A jakie plany w Waszych urzędach jeśli chodzi o OB - dokładniej obsługę na sali w zakresie PCC. Na sali będzie obsługiwać 5 osób /przy założeniu wszyscy wszystko/. Klient podchodzi do jednego stanowiska z samochodem. Osoba z pierwszego stanowiska uzna, iż wartość rynkowa tego samochodu jest wyższa o 1000 zł, druga osoba, że 1500 zł, trzecia 700 zł. Klient wybiera tego co podwyższy najmniej i tam złoży deklaracje. Chyba, że z automatu zostaną przyjmowane deklaracje, a PP będzie wszczynało postępowanie, ale w tym przypadku, gdzie podwyższenia będą niewielkie gdzie ekonomika postępowań?
08 gru 2010, 07:48
Reorganizacja
Swoją drogą podoba mi się ta nowa struktura. Naczelnik Urzędu - Z-ca - Kierownik departamentu postepowań - kierownik działu postępowań - (zapewne) koordynator (rzy?) przy kierowniku - pracownicy. W zakresie odpowiedzialności zostanie tylko jeden element tej układanki - zgadnijcie który?
____________________________________ Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca
08 gru 2010, 12:07
Reorganizacja
?renia?napisał(a) Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?
Średni US OB - 30% PP - 13% W PP oprócz wszystkich postępowań również zwroty VAT i VZM, spadki również w całości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników