Teraz jest 10 wrz 2025, 05:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA04 gru 2006, 12:41

 POSTY        66
Post Reorganizacja
a gdzie kasy rejestrujące? czy jest ktoś kto zajmuje sie kasami i siedzi na sali obslugi?


03 gru 2010, 23:53
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
jjb28                    



a gdzie kasy rejestrujące? czy jest ktoś kto zajmuje sie kasami i siedzi na sali obslugi?


ale to już było...kilka postów wcześniej, tak, siedzi ;)


04 gru 2010, 08:02
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Reorganizacja
Adaneta                    



jjb28                    



a gdzie kasy rejestrujące? czy jest ktoś kto zajmuje sie kasami i siedzi na sali obslugi?


ale to już było...kilka postów wcześniej, tak, siedzi ;)

Siedzi. Ale niekoniecznie na sali obsługi. W moim US'ie na III piętrze :D

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


04 gru 2010, 10:02
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
Nadir                    



Siedzi. Ale niekoniecznie na sali obsługi. W moim US'ie na III piętrze :D



U nas nie ma szans na 3 piętro, jak nic pierwszy kontakt ;)


04 gru 2010, 10:23
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA07 maja 2007, 12:51

 POSTY        139
Post Reorganizacja
Nadir                    



renia                    



Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?

[OB] Obsługa Bezpośrednia - 25,5%
w tym:
...........OB-7,5%
...........NIP 4,1%
...........przetwarzanie danych - 5,2%
...........czynności sprawdzające - 8,7%
[PP] Postępowania Podatkowe - 22,7%
w tym:
...........PP1-11,7%
...........PP2- 8,1%
...........ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie - 2,9%
[AP] Analiza i Planowanie - 2,9%
[OL] Organizacja i Logistyka - 9,9%
[KP] Kontrola Podatkowa - 7,5%
[EA] Egzekucja Administracyjna - 7,5%
[RP] Rachunkowość Podatkowa - 14,5%
Pozostałe [RB,KS,OP,BH, NU, NZ] - 9,5%


Czym się różni PP1 od PP2? U nas PP składać się będzie z Viesu (2osoby), ulgi itp. (2 osoby), referat orzecznictwa (9 + kierownik) i jeszcze jeden kierownik (działu) nad tym wszystkim. Urząd- około stu pracowników.


05 gru 2010, 10:30
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
buster                    




Czym się różni PP1 od PP2? U nas PP składać się będzie z Viesu (2osoby), ulgi itp. (2 osoby), referat orzecznictwa (9 + kierownik) i jeszcze jeden kierownik (działu) nad tym wszystkim. Urząd- około stu pracowników.


PP-1 miało być orzecznictwo, PP-2 - ulgi, PP-3 - zabezpieczenia, to się składa na dział  PP u Was nie ma zabezpieczeń , jest za to VIES, ciekawe, bo chyba w większości urzędów vies wylądował w OB, konkretnie w OB-4 (czynności sprawdzające), ale fakt, możliwość taka istniała.
To gdzie w takim razie u Was siedzą zabezpieczenia????
Swoja drogą  coraz bardziej mnie ta "jednolitość" śmieszy :rolleyes:


05 gru 2010, 11:59
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA16 maja 2009, 20:11

 POSTY        37
Post Reorganizacja
A czy możecie powiedzieć czym u Was zajmuje się AP?


05 gru 2010, 12:30
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA07 maja 2007, 12:51

 POSTY        139
Post Reorganizacja
PP] Postępowania Podatkowe - 22,7%
w tym:
...........PP1-11,7%
...........PP2- 8,1%
...........ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie - 2,9%

tak jest u Nadira, u mnie "ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie" to dwuosobowe stanowisko w PP


05 gru 2010, 12:45
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja
Nadir                    



W moim USie nowa struktura funkcjonuje już od 1 grudnia.  :lol:

To rzuć jakieś perełki

Czyli PP kontra podpaski OB 50:50 ?

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


06 gru 2010, 14:12
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post stres i perełki
martkab                    



A czy możecie powiedzieć czym u Was zajmuje się AP?

Analiza i Planowanie może zajmować się np. planowaniem kontroli, ryzykiem zewnętrznym (być może i wewnętrznym?), miernikami...

buster                    



Czym się różni PP1 od PP2?

Jakby Ci to wytłumaczyć. Może tak: jeden dochodowo-vatowski, drugi vatowsko-dochodowy. W urzędach w granicach 170-220 pracowników jeden dział Postępowań Podatkowych musiałby liczyć chyba z 40-50 osób.
Nie wiem jak w którym urzędzie jest rozwiązana  tzw. "obróbka zwrotów VAT". Bo być może można ją dać do OB (czynności sprawdzające), albo jak u mnie - do PP.
Nie brałem udziału w budowie struktury, więc nie jestem tu "ekszpertem". Dzielę się jedynie swoimi spostrzeżeniami.

Drago                    



To rzuć jakieś perełki

Na razie jest "zawrót głowy".
Współczuję informatykom. Nowe działy, nowe konta użytkowników, nowe uprawnienia, POLTAX, Biblioteka Akt, e-Urząd (SZJ), itd, itd.
Ale jeszcze bardziej współczuje tym, którzy żyją w ciągłym stresie i jeszcze będą tak do Świąt.
Wejście w nową strukturę już 1 grudnia daje cały miesiąc czasu na dotarcie się wszystkiego, aby móc wejść z nowym rokiem w styczniu już doszlifowanym. Szlifowanie wszystkiego przez styczeń, kiedy to już zacznie się początek "gorączki podatkowej", będzie o wiele bardziej stresujące.
Czy są jeszcze jakieś urzędy, które również  już pracują wg nowej struktury?

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


06 gru 2010, 17:54
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja
Preferowana struktura jest taka że nadpłaty i zwroty w ramach postępowań (bo tam są spece od podatków), ale być może gdzieś dali do deklaracji.

Myślałem, że konta idą "za pracownikiem".

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


06 gru 2010, 18:19
Zobacz profil
Amator

 REJESTRACJA16 cze 2009, 06:18

 POSTY        19
Post Reorganizacja
A jakie plany w Waszych urzędach jeśli chodzi o OB - dokładniej obsługę na sali w zakresie  PCC. Na sali będzie obsługiwać 5 osób /przy założeniu wszyscy wszystko/. Klient podchodzi do jednego stanowiska z samochodem. Osoba z pierwszego stanowiska uzna, iż wartość rynkowa tego samochodu jest wyższa o 1000 zł, druga osoba, że 1500 zł, trzecia 700 zł. Klient wybiera tego co podwyższy najmniej i tam złoży deklaracje. Chyba, że z automatu zostaną przyjmowane deklaracje, a PP będzie wszczynało postępowanie, ale w tym przypadku, gdzie podwyższenia będą niewielkie gdzie ekonomika postępowań?


08 gru 2010, 07:48
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja
Swoją drogą podoba mi się ta nowa struktura.
Naczelnik Urzędu - Z-ca - Kierownik departamentu postepowań - kierownik działu postępowań - (zapewne) koordynator (rzy?) przy kierowniku - pracownicy. W zakresie odpowiedzialności zostanie tylko jeden element tej układanki - zgadnijcie który?

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


08 gru 2010, 12:07
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 maja 2009, 18:32

 POSTY        53
Post Reorganizacja


?renia?napisał(a)
Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?


Średni US
OB - 30%
PP - 13%
W PP oprócz wszystkich postępowań również zwroty VAT i VZM, spadki również w całości


08 gru 2010, 22:36
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: