A jak to jest u Was z ilością z-ców i kierowników było ich jak psów, a teraz jeszcze przybyło? Kurcze nie dopcham się do stołka przed redukcją
01 gru 2010, 22:54
Reorganizacja
Bitnova
A jak to jest u Was z ilością z-ców i kierowników było ich jak psów, a teraz jeszcze przybyło? Kurcze nie dopcham się do stołka przed redukcją
kierowników ubyło. Z referatów powstały działy nie podzielone na referaty
02 gru 2010, 00:13
Reorganizacja
Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?
02 gru 2010, 00:55
Podatki majątkowe a reorganizacja
Spadki i darowizny prowadzone były jednoosobowo (mały urząd), po reorganizacji zostanie to rozdzielone na OB i PP. Czy są już małe urzędy gdzie to rozdzielono? Jeśli tak, to jak je rozdzielono ?
Ostatnio edytowano 03 gru 2010, 18:26 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz
redakcyjne poprawki
03 gru 2010, 09:26
Podatki majątkowe a reorganizacja
Smigul
Spadki i darowiwzny prowadzone były jednosobowo ( mały urząd), po reorganizacji zostanie to rozdzielone na OB i PP, Czy są już małe urzędy gdzie to rozdzielono, jeśli tak to jak rozdzielono ?
ha, ha, brzmi jakoś tak biblijnie, cudowne rozmnożenie
03 gru 2010, 09:37
Podatki majątkowe a reorganizacja
- wszystkie decyzje, oraz wydawanie zaświadczeń o ujawnieniu praw majątkowych, których zakończenie skutkowało wydanie decyzji (dot. spadków jak i darowizn) do PP - a reszta do OB
03 gru 2010, 12:52
Podatki majątkowe a reorganizacja
Tak przypuszczam, że decyzje do PP, więc po wydaniu decyzji dokumenty wrócą do OB celem np. wydania zaświadczenia. A zresztą już na etapie przyjmowania dokumentów często podejmuje się decyzje czy należ złożyć zeznanie czy np. oświadczenie. Czy nie ma na forum małego urzędu który ma to już poukładane? No i po co rozdzielać sprawy, które były prowadzone kompleksowo i chyba dobrze?
Ostatnio edytowano 03 gru 2010, 18:27 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz
redakcyjne poprawki i korekty
03 gru 2010, 14:43
Podatki majątkowe a reorganizacja
Smigul
tak przypuszczam że decyzje do PP, więc po wydaniu decyzji dokumenty wrócą do OB celem np. wydania zaświadczenia , a zresztą już na etapie przyjmowania dokumentów często podejmuje się decyzje czy nalezy złożyć zeznanie czy np. oświadczenie, Czy nie ma na forum małego urzędu tóry ma to już poukładane ? No i po co rozdzielać sprawy które były prowadzone kompleksowo - i chyba dobrze?
Ależ było dobrze, teraz ma być po prostu inaczej, żeby można było się pochwalić przed następnymi wyborami, że np. za rządów miłościwie panującej nam partii administracja skarbowa przeszła gruntowną reformę, ble, ble, ble, a kwiatki i tak będą zbierać następcy, bo w następnym roku, powie się, że proces zarządzania zmianą nie przynosi pozytywnych efektów natychmiast, ble, ble, ble, widzicie, że ja tez mogłabym być politykiem hi hi, tylko raczej nie mogę, bo zachciało mi się być urzędnikiem? A z mojego podwórka, to PP ma też wydawać zaświadczenia, tylko że te, które wynikają z podjętych rozstrzygnięć, pozostałe OB lub AP, nie wiem, nie zostałam jeszcze dopuszczona do tajemniczego regulaminu organizacyjnego po nowemu Tak więc drogi Singul, lepiej albo gorzej, ale jakoś to będzie, najwyżej się powie, że to wina nowopowołanych kierowników i się ich wymieni za jakiś czas. Albo wina pracowników i się ich wymieni narzędzia nam uchwalają w trybie pilnym, jak wiemy) Nigdy wina NUS-a, nie, NUS-a nie
03 gru 2010, 14:53
Reorganizacja
U mnie w takim średnim mniejszym urzędzie utworzono działy, które podzielono na referaty i stanowiska wieloosobowe, więc kierowników przybyło.
03 gru 2010, 19:10
Reorganizacja
Barbarka
U mnie w takim średnim mniejszym urzędzie utworzono działy, które podzielono na referaty i stanowiska wieloosobowe, więc kierowników przybyło.
U mnie też tak zrobili w średnio małym us. W OB jest OB1-obsługa sali (6 osób z kierownikiem ) OB2- wprowadzanie danych (2 osoby ) OB3 - NIP ( 2 osoby ) OB4 - czynności sprawdzające (6 osób z kierownikiem ). Oczywiście jest też kierownik działu OB. Wszyscy przy sy królika - by żyło się lepiej
03 gru 2010, 19:38
Reorganizacja
renia
Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?
[OB] Obsługa Bezpośrednia - 25,5% w tym: ...........OB-7,5% ...........NIP 4,1% ...........przetwarzanie danych - 5,2% ...........czynności sprawdzające - 8,7% [PP] Postępowania Podatkowe - 22,7% w tym: ...........PP1-11,7% ...........PP2- 8,1% ...........ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie - 2,9% [AP] Analiza i Planowanie - 2,9% [OL] Organizacja i Logistyka - 9,9% [KP] Kontrola Podatkowa - 7,5% [EA] Egzekucja Administracyjna - 7,5% [RP] Rachunkowość Podatkowa - 14,5% Pozostałe [RB,KS,OP,BH, NU, NZ] - 9,5%
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
03 gru 2010, 20:20
Reorganizacja
Nadir
renia
Ile % załogi stanowi u Was OB, PP, EA i RP?
[OB] Obsługa Bezpośrednia - 25,5% w tym: ...........OB-7,5% ...........NIP 4,1% ...........przetwarzanie danych - 5,2% ...........czynności sprawdzające - 8,7% [PP] Postępowania Podatkowe - 22,7% w tym: ...........PP1-11,7% ...........PP2- 8,1% ...........ulgi, umorzenia, zabezpieczenia, osoby trzecie - 2,9% [AP] Analiza i Planowanie - 2,9% [OL] Organizacja i Logistyka - 9,9% [KP] Kontrola Podatkowa - 7,5% [EA] Egzekucja Administracyjna - 7,5% [RP] Rachunkowość Podatkowa - 14,5% Pozostałe [RB,KS,OP,BH, NU, NZ] - 9,5%
U nas: OB+NIP - 9% przetwarzanie danych - 9% czynności sprawdzające - 10% PP - 12% AP- 5% OL - 5% KP - 12% EA - 14% RP - 11% pozostałe - 13%
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników