u nas oficjalnie cisza, po katach każdy sie trzęsie "co to będzie, co to będzie" Jest pięciu kierowników do obsadzenia, po reorganicji będzie siedmiu, takie to będą oszczędności!
28 paź 2010, 09:01
Reorganizacja
A mnie najbardziej podoba się odpowiedź z MF. Lepiej zaorać 400 urzędów pod e-Deklaracje niż napisać e-Deklaracje pod 400 urzędów. Logika. Projekt nowych wytycznych do VAT, które mają obowiązywać od 01.01.11 można napisać krótko: Naczelnik ma tak zorganizować pracę by to wszystko nie walnęło. Czego nie ruszysz w nowej organizacji to . W jednym dziale 38 osób albo paczki, paczki, paczki...... Pozdrawiam wszystkich, którzy próbują uporać się z nową organizacją pracy i dopasować ludzi do zadań.
28 paź 2010, 10:50
Reorganizacja
"Zasadą będzie, że pracownicy realizować będą najczęściej dotychczasowe zadania w ramach nowych komórek organizacyjnych. Sytuacja, w której pracownikom zostaną zmienione zakresy czynności w celu rozszerzenia ich na obowiązki, których pracownik nie wykonywał i nie dysponuje na ich temat odpowiednią wiedzą nie będą z pewnością dotyczyć dużych grup pracowniczych"
dobre....będzie dotyczyć tylko pracowników podatku dochodowego, vat, majątkowego oraz działu ogólnego ale to przecież wg p. Zwolińskiej marginalna ilość. Tak się zastanawiam po co jest potrzebne Ministerstwo Finansów, przecież tam siedzą zupełnie nieproduktywni ludzie którzy nie dość,że nie zarabiają na własne utrzymanie to jeszcze nie mają pojęcia co czynią
____________________________________ "No Laguna, teraz to my możemy wszystko..."
28 paź 2010, 17:46
Reorganizacja
W moim US (średni 90 osób) już wszystko wiemy i nie wiem czy śmiać się czy płakać - od stycznia robię za "speca" w PP stanowisko wieloosobowe ds orzecznictwa i zabezpieczeń i cały śmietnik poza ulgami będzie robiło 7 osób ... Brak jakiejkolwiek specjalizacji wszyscy wszystko... amen
28 paź 2010, 19:25
Reorganizacja
buster
u nas oficjalnie cisza, po katach każdy sie trzęsie "co to będzie, co to będzie" Jest pięciu kierowników do obsadzenia, po reorganicji będzie siedmiu, takie to będą oszczędności!
Skąd na te stanowiska będzie kasa? MF dołoży czy z oszczędności? Przecież za chwilę będą chcieli robić restrukturyzację
28 paź 2010, 19:37
Reorganizacja
Polokokta
"Zasadą będzie, że pracownicy realizować będą najczęściej dotychczasowe zadania w ramach nowych komórek organizacyjnych. Sytuacja, w której pracownikom zostaną zmienione zakresy czynności w celu rozszerzenia ich na obowiązki, których pracownik nie wykonywał i nie dysponuje na ich temat odpowiednią wiedzą nie będą z pewnością dotyczyć dużych grup pracowniczych"
dobre....będzie dotyczyć tylko pracowników podatku dochodowego, vat, majątkowego oraz działu ogólnego ale to przecież wg p. Zwolińskiej marginalna ilość. Tak się zastanawiam po co jest potrzebne Ministerstwo Finansów, przecież tam siedzą zupełnie nieproduktywni ludzie którzy nie dość,że nie zarabiają na własne utrzymanie to jeszcze nie mają pojęcia co czynią
POpaprańce. Dobrze, że ja już nie mam nic wspólnego z tym resortem. Poza płaceniem podatków.
____________________________________ "Demokracja to cztery wilki i owca głosujące o obiedzie" R.A.Heinlein
28 paź 2010, 19:40
Reorganizacja
szkoda ludzi z oz bo są to nie jednokrotnie fachowcy, którzy z uwagi na odległość jak ma to miejsce w OZ Jelenia Góra 12o km do Wrocławia nie przyjmą oferty pracy. Jednak temat likwidacji OZ -ów znany był od dawna wiec nadszedł czas i trzeba się z tym pogodzić. A najbardziej boją się Ci którzy niewiele potrafią a mają w obliczu reorganizacji dużo do stracenia.
28 paź 2010, 20:34
Reorganizacja
kaplan
... Jednak temat likwidacji OZ -ów znany był od dawna wiec nadszedł czas i trzeba się z tym pogodzić...
nie zgadzam się! Dzisiaj projekt decyzji można wysłać e-mailem. Czy wieloletni pracownik z OZ zostanie zastąpiony młodym, ambitnym prawnikiem w IS? ... i to jeszcze takim co ze 2-3 lata popracował w urzędzie...? Nie! - bo tacy do skarbówki we Wrocławiu rzadko zaglądają. Czy w tej pracy można liczyć na szacunek społeczny? Nie ... Wniosek prosty - w Izbie ktoś tam będzie wykonywał tę pracę - co do tej pory robił <starszy komisarz skarbowy w OZecie>. Czy lepiej - wątpię ... ale kogo to obchodzi. Jakoś orzecznictwa, ściągalność podatków odczujemy z czasem wszyscy. JVR podniesie podatki i powie że to wina PISu bo oni lekkomyślnie obniżyli. Ale to tylko pół prawdy. Druga połowa to to co napisałem wyżej ...
28 paź 2010, 20:56
Reorganizacja
kominiarz
dobrze, że ja już nie mam nic wspólnego z tym resortem. Poza płaceniem podatków.
No, no to pochwal się co porabiasz... Na forum kiedyś ostro walczyłeś, potem cisza i teraz jesteś z powrotem.
____________________________________ "Ci, którzy mają ideę wciąż w gębie, mają ją zazwyczaj i w pobliskim nosie" - Letz
28 paź 2010, 20:58
Reorganizacja
Damiano
W moim US (średni 90 osób) już wszystko wiemy i nie wiem czy śmiać się czy płakać - od stycznia robię za "speca" w PP stanowisko wieloosobowe ds orzecznictwa i zabezpieczeń i cały śmietnik poza ulgami będzie robiło 7 osób ... Brak jakiejkolwiek specjalizacji wszyscy wszystko... amen
Nic się nie martw-mają gorzej. U nas w wiekszym urzędzie PP będzie liczyć ...5 osób Też będziemy robić cały śmietnik poza ulgami A, zapomniałam dodać, że bez jakiejkolwiek zmiany wynagrodzenia
29 paź 2010, 05:37
Reorganizacja
Może mi ktoś napisać jakie komórki organizacyjne będą w małych urzędach. No i jeszcze poradzić do której się najlepiej starać Pracuję w oz, ale prawdopodobnie przejdę od małego US.
____________________________________ "Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller
29 paź 2010, 06:35
Reorganizacja
idz do księgowości, egzekucji, kontroli - tam się nic nie zmienia kasa lepsza a po reorganizacji część roboty odeszła do PP i do OP.
29 paź 2010, 10:33
Reorganizacja
maxmarkus
idz do księgowości, egzekucji, kontroli - tam się nic nie zmienia kasa lepsza a po reorganizacji część roboty odeszła do PP i do OP.
Dzięki za informację. Nie wiem tylko czy będę miał coś do powiedzenia, bo może się okazać że już stołek gdzieś na mnie czeka.
____________________________________ "Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller
29 paź 2010, 13:21
Reorganizacja
Jestem z małego US 40 osób. Na razie rozmowy tylko między pracownikami, nikt nic kontretnie nie wie. ja jako osoba kontaktowa ds. VIES mam trafić do OB z całą obsługą i analizą transakcji, gdyż wspaniały Dyrektor IS ŁÓdź nie wyraził zgody na wyodrębnienie komórki d. handlu wewnątrzwspólnotowego i ustalił z góry że to stanowisko ma się znaleźć w OB. koniec kropka. Ile ja się na szkoleniach nasłuchałam, że wszyscy walczą aby powstały wydzielone komórki ds. handlu. Tak jak ktoś zaznaczył nacisk na weryfikację transakcji unijnych, ale jak reorganizacja to zrzucają taką osobę do OB... szkoda słów
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników