Teraz jest 10 wrz 2025, 00:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA07 maja 2007, 12:51

 POSTY        139
Post Reorganizacja
u nas oficjalnie cisza, po katach każdy sie trzęsie "co to będzie, co to będzie"
Jest  pięciu kierowników do obsadzenia, po reorganicji  będzie siedmiu, takie to będą oszczędności!


28 paź 2010, 09:01
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA12 mar 2010, 14:22

 POSTY        39
Post Reorganizacja
A mnie najbardziej podoba się odpowiedź z MF. Lepiej zaorać 400 urzędów pod e-Deklaracje niż napisać e-Deklaracje pod 400 urzędów. Logika.
Projekt nowych wytycznych do VAT, które mają obowiązywać od 01.01.11 można napisać krótko: Naczelnik ma tak zorganizować pracę by to wszystko nie walnęło.
Czego nie ruszysz w nowej organizacji to :dupa: .
W jednym dziale 38 osób albo paczki, paczki, paczki......
Pozdrawiam wszystkich, którzy próbują uporać się z nową organizacją pracy i dopasować ludzi do zadań.


28 paź 2010, 10:50
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA18 wrz 2008, 17:22

 POSTY        213

 LOKALIZACJASin City - Miasto Grzechu
Post Reorganizacja
"Zasadą będzie, że pracownicy realizować będą najczęściej dotychczasowe zadania w ramach nowych komórek organizacyjnych. Sytuacja, w której pracownikom zostaną zmienione zakresy czynności w celu rozszerzenia ich na obowiązki, których pracownik nie wykonywał i nie dysponuje na ich temat odpowiednią wiedzą nie będą z pewnością dotyczyć dużych grup pracowniczych"


dobre....będzie dotyczyć tylko pracowników podatku dochodowego, vat, majątkowego oraz działu ogólnego ale to przecież wg p. Zwolińskiej marginalna ilość. Tak się zastanawiam po co jest potrzebne Ministerstwo Finansów, przecież tam siedzą zupełnie nieproduktywni ludzie którzy nie dość,że nie zarabiają na własne utrzymanie to jeszcze nie mają pojęcia co czynią ;)

____________________________________
"No Laguna, teraz to my możemy wszystko..."


28 paź 2010, 17:46
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA24 lip 2010, 17:13

 POSTY        26
Post Reorganizacja
W moim US (średni 90 osób) już wszystko wiemy i nie wiem czy śmiać się czy płakać - od stycznia robię za "speca" w PP stanowisko wieloosobowe ds orzecznictwa i zabezpieczeń i cały śmietnik poza ulgami będzie robiło 7 osób ...  <_<    Brak jakiejkolwiek specjalizacji wszyscy wszystko... amen


28 paź 2010, 19:25
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA02 gru 2007, 19:13

 POSTY        24
Post Reorganizacja
buster                    



u nas oficjalnie cisza, po katach każdy sie trzęsie "co to będzie, co to będzie"
Jest  pięciu kierowników do obsadzenia, po reorganicji  będzie siedmiu, takie to będą oszczędności!


Skąd na te stanowiska będzie kasa? MF dołoży czy z oszczędności? Przecież za chwilę będą chcieli robić restrukturyzację :excl:


28 paź 2010, 19:37
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA10 lis 2006, 07:34

 POSTY        3465
Post Reorganizacja
Polokokta                    



"Zasadą będzie, że pracownicy realizować będą najczęściej dotychczasowe zadania w ramach nowych komórek organizacyjnych. Sytuacja, w której pracownikom zostaną zmienione zakresy czynności w celu rozszerzenia ich na obowiązki, których pracownik nie wykonywał i nie dysponuje na ich temat odpowiednią wiedzą nie będą z pewnością dotyczyć dużych grup pracowniczych"

dobre....będzie dotyczyć tylko pracowników podatku dochodowego, vat, majątkowego oraz działu ogólnego ale to przecież wg p. Zwolińskiej marginalna ilość. Tak się zastanawiam po co jest potrzebne Ministerstwo Finansów, przecież tam siedzą zupełnie nieproduktywni ludzie którzy nie dość,że nie zarabiają na własne utrzymanie to jeszcze nie mają pojęcia co czynią ;)

:zeby:  :zeby:  :zeby:  :zeby:
POpaprańce.
Dobrze, że ja już nie mam nic wspólnego z tym resortem.  :zygi:
Poza płaceniem podatków.

____________________________________
"Demokracja to cztery wilki i owca głosujące o obiedzie" R.A.Heinlein


28 paź 2010, 19:40
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA20 maja 2009, 12:04

 POSTY        2
Post Reorganizacja
szkoda ludzi z oz bo są to nie jednokrotnie fachowcy, którzy z uwagi na odległość jak ma to miejsce w OZ Jelenia Góra 12o km do Wrocławia  nie przyjmą oferty pracy. Jednak temat likwidacji OZ -ów znany był od dawna wiec nadszedł czas i trzeba się z tym pogodzić. A najbardziej boją się Ci którzy niewiele potrafią  a mają w obliczu reorganizacji  dużo do stracenia.


28 paź 2010, 20:34
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA21 paź 2006, 09:58

 POSTY        95
Post Reorganizacja
kaplan                    



...
Jednak temat likwidacji OZ -ów znany był od dawna wiec nadszedł czas i trzeba się z tym pogodzić...
nie zgadzam się!
Dzisiaj projekt decyzji można wysłać e-mailem. Czy wieloletni pracownik z OZ zostanie zastąpiony młodym, ambitnym prawnikiem w IS? ... i to jeszcze takim co ze 2-3 lata popracował w urzędzie...?
Nie! - bo tacy do skarbówki we Wrocławiu rzadko zaglądają. Czy w tej pracy można liczyć na szacunek społeczny? Nie ...
Wniosek prosty - w Izbie ktoś tam będzie wykonywał tę pracę - co do tej pory robił <starszy komisarz skarbowy w OZecie>.
Czy lepiej - wątpię ... ale kogo to obchodzi.
Jakoś orzecznictwa, ściągalność podatków odczujemy z czasem wszyscy. JVR podniesie podatki i powie że to wina PISu bo oni lekkomyślnie obniżyli. Ale to tylko pół prawdy. Druga połowa to to co napisałem wyżej ...


28 paź 2010, 20:56
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA15 kwi 2008, 12:57

 POSTY        90
Post Reorganizacja
kominiarz                    



dobrze, że ja już nie mam nic wspólnego z tym resortem.  :zygi:
Poza płaceniem podatków.

No, no to pochwal się co porabiasz... Na forum kiedyś ostro walczyłeś, potem cisza i teraz jesteś z powrotem.

____________________________________
"Ci, którzy mają ideę wciąż w gębie, mają ją zazwyczaj i w pobliskim nosie" - Letz


28 paź 2010, 20:58
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA21 maja 2009, 19:03

 POSTY        266
Post Reorganizacja
Damiano                    



W moim US (średni 90 osób) już wszystko wiemy i nie wiem czy śmiać się czy płakać - od stycznia robię za "speca" w PP stanowisko wieloosobowe ds orzecznictwa i zabezpieczeń i cały śmietnik poza ulgami będzie robiło 7 osób ...  <_<    Brak jakiejkolwiek specjalizacji wszyscy wszystko... amen

Nic się nie martw-mają gorzej. U nas w wiekszym urzędzie PP będzie liczyć ...5 osób :mur: Też będziemy robić cały śmietnik poza ulgami <_< A, zapomniałam dodać, że bez jakiejkolwiek zmiany wynagrodzenia :zly1:


29 paź 2010, 05:37
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 14:43

 POSTY        252
Post Reorganizacja
Może mi ktoś napisać jakie komórki organizacyjne będą w małych urzędach.
No i jeszcze poradzić do której się najlepiej starać :)
Pracuję w oz, ale prawdopodobnie przejdę od małego US.

____________________________________
"Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller


29 paź 2010, 06:35
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA18 sty 2007, 19:36

 POSTY        11

 LOKALIZACJAełk
Post Reorganizacja
idz do księgowości, egzekucji, kontroli - tam się nic nie zmienia kasa lepsza a po reorganizacji część roboty odeszła do PP i do OP.


29 paź 2010, 10:33
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 14:43

 POSTY        252
Post Reorganizacja
maxmarkus                    



idz do księgowości, egzekucji, kontroli - tam się nic nie zmienia kasa lepsza a po reorganizacji część roboty odeszła do PP i do OP.


Dzięki za informację. Nie wiem tylko czy będę miał coś do powiedzenia, bo
może się okazać że już stołek gdzieś na mnie czeka.

____________________________________
"Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller


29 paź 2010, 13:21
Zobacz profil
Początkujący
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 lis 2006, 00:12

 POSTY        3
Post Reorganizacja
Jestem z małego US 40 osób. Na razie rozmowy tylko między pracownikami, nikt nic kontretnie nie wie. ja jako osoba kontaktowa ds. VIES mam trafić do OB z całą obsługą i analizą transakcji, gdyż wspaniały Dyrektor IS ŁÓdź nie wyraził zgody na wyodrębnienie komórki d. handlu wewnątrzwspólnotowego i ustalił z góry że to stanowisko ma się znaleźć w OB. koniec kropka. Ile ja się na szkoleniach nasłuchałam, że wszyscy walczą aby powstały wydzielone komórki ds. handlu. Tak jak ktoś zaznaczył nacisk na weryfikację transakcji unijnych, ale jak reorganizacja to zrzucają taką osobę do OB... szkoda słów :mur:


29 paź 2010, 19:22
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron