Teraz jest 06 wrz 2025, 21:13



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA18 maja 2010, 22:06

 POSTY        2
Post Reorganizacja
Czy ja źle czytam, czy w strukturze brak podatków majątkowych, np. podatku od czynności cywilnoprawnych - chodzi mi konkretnie o weryfikację aktów notarialnych i prowadzenie postępowań w sprawie podwyższenia wartości?


08 wrz 2010, 23:37
Zobacz profil
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA14 wrz 2009, 07:54

 POSTY        19
Post Reorganizacja
flower                    



Czy ja źle czytam, czy w strukturze brak podatków majątkowych, np. podatku od czynności cywilnoprawnych - chodzi mi konkretnie o weryfikację aktów notarialnych i prowadzenie postępowań w sprawie podwyższenia wartości?


Dobrze czytasz... nie ma. I pojawi sie pewnie dylemat: gdzie to dać: do postępowan podatkowych czy czynności sprawdzających? Kolejny dylemat: karta podatkowa, osoby duchowne...
Co o tym myślicie?-gdzie to powinno być?


09 wrz 2010, 07:03
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA02 lut 2010, 21:46

 POSTY        22
Post Reorganizacja
kończy sie decyzją  - pewnie PP


09 wrz 2010, 15:24
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA20 maja 2009, 18:19

 POSTY        13
Post Reorganizacja
Podatki majątkowe mogą przejść do urzędów gmin! Może dlatego zniknęły!


09 wrz 2010, 19:27
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA18 maja 2010, 22:06

 POSTY        2
Post Reorganizacja
hilton                    



Podatki majątkowe mogą przejść do urzędów gmin! Może dlatego zniknęły!


Niby tak ale w podatkach majątkowych jest duży zasób informacji o majątkach. Ma to znaczenie np. dla  egzekucji, źródeł nieujawnionych, dochodówki czy VAT-u (sprzedaż działek).


09 wrz 2010, 19:53
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA24 paź 2006, 17:09

 POSTY        295
Post Reorganizacja
hilton                    



Podatki majątkowe mogą przejść do urzędów gmin! Może dlatego zniknęły!


Chyba nie bardzo, bo w projektowanym statucie izby skarbowej przewidziano komórkę podatków majątkowych. A gdyby miały przejść na gminy, to organem odwoławczym byłoby SKO.

____________________________________
"Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie. Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę."


10 wrz 2010, 07:15
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA18 wrz 2008, 17:22

 POSTY        213

 LOKALIZACJASin City - Miasto Grzechu
Post Reorganizacja
Jeżeli zarządzenie nr 13 (nomen omen  :wacko: ) się podpisze do końca września to reorganizacja wchodzi w życie z dniem 01.01.2011, jeżeli MinFin zamarudzi to zmiany dopiero w nieokreślonej przyszłości...

____________________________________
"No Laguna, teraz to my możemy wszystko..."


10 wrz 2010, 18:20
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA05 paź 2009, 14:24

 POSTY        50
Post Reorganizacja
Weksel                    





STARUSZEK - " niech żyje chaos i oszuści podatkowi "

Tak się zastanawiam komu zależy na tym chaosie , zamiast usprawniać pracę urzędu to się ją pogarsza. Dlaczego decyzje o nas zapadają w Min.Fin. które nie ma zielonego pojęcia o pracy w US. W Min.Fin. pracują młodzi kreatywni wprowadzający chaos i zamieszanie. Zmieniają się tam na stołkach i mają zero pojęcia o ściąganiu podatków i żmudnej, mrówczej pracy na dole. Najpierw uprościć podatki, podać jednolite i jednoznaczne przepisy podatkowe, zapewnić jeden powtarzam jeden wspólny program komputerowy do pracy na każdym stanowisku w urzędzie i dopiero wówczas wprowadzić reorganizację. No cóż takie życzenia to tylko w Erze ;)


Nie mów, że nie kapujesz - przecież dzisiaj w Polsce są takie rządy i chodzi właśnie o to by był chaos w US, bo wtedy kolesiostwo z biznesu robi co chce. Porażka.
Obecnie nam panujący patrzą tylko gdzie  można kogo :sex:  lub zamieszać  :wacko:  normalnych pracowników mają w  :dupa:  
Mam nadzieję, że te barany niedługo zagrzeją miejsce, bo nowe wybory pewnie zmienią władzę na SLD -owską i znowu karuzela. Obecnym :za2:


11 wrz 2010, 00:26
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA29 kwi 2009, 19:56

 POSTY        2
Post Reorganizacja
cisza źle wróży  :rolleyes:


15 wrz 2010, 19:41
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA17 maja 2009, 07:47

 POSTY        20
Post Reorganizacja
To tylko pozorna cisza są konsultacje jaki dział ma odpowiadać na pisma chcą aby to robił OB2 a OB1 był tylko od udzielania informacji na dole i kto ma robić VZM OB2 czy PP! Raczej to wchodzi z 1 stycznia 2011. A rozporządzenie mają podpisać przełom września i pażdziernika no chyba że coś się zmieniło o czym nie wiem?


15 wrz 2010, 20:25
Zobacz profil
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA12 mar 2010, 09:45

 POSTY        25
Post Reorganizacja
Podobno nie ma już co dyskutować i sprawa jest przesądzona. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt nie ma pomysłu jak się rzeczywiście zreorganizować i jak to wszystko ma działać.

____________________________________
Różnica między człowiekiem mądrym i głupim jest taka, że mądry wie, że nie jest mędrcem, a głupi nie wie, że jest głupcem.


16 wrz 2010, 06:17
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA28 maja 2009, 07:53

 POSTY        15
Post Reorganizacja
Obiektywnie oceniając-sam pomysł nie jest zły.W moim urzędzie w bardzo dużej części te zasady (podział na orzecznictwo i obsługę)funkcjonują od kilku lat i to działa.Jakość decycji wymiarowych bardzo wzrosła itp.Ale przecież nie od samej reorganizacji tylko od tego,że są właściwi ludzie na właściwym miejscu.I dlatego będzie problem z planowaną(oby) reorganizacją-jak dopasować ludzi do zadań, kiedy NUS nie ma pola manewru i nie może przenieść zadań między komórkami nawet czasowo. No i ten radosny bałagan w okresie przejściowym.
Co do majątkówki nie widzę problemu.Ogólna zasada-decyzje w orzecznictwie,reszta w obsłudze.


17 wrz 2010, 07:54
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA11 maja 2007, 07:46

 POSTY        440

 LOKALIZACJAKujawsko-Pomorskie
Post Reorganizacja
Czy wiadomo wam coś na temat terminu podpisania tegoż 13 zarządzenia?

____________________________________
wiązanie przyszłości z pracą w administracji publicznej, to błąd podstawowy - inspektor / T. Ludwiński


17 wrz 2010, 09:21
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 14:43

 POSTY        252
Post Reorganizacja
Jeżeli miałoby wejść w życie to muszą podpisać do końca września.
Idą wybory samorządowe więc strach ich obleciał zapewne.
W nowym roku wybory parlamentarne więc myślę, że 2 lata
będziemy mieć spokojne. Obym się tylko nie mylił :)

____________________________________
"Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller


17 wrz 2010, 09:43
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron