Na kwoty nagrody składa się 3% odpis z funduszu wynagrodzeń i
oszczędności na tym funduszu. I o ile 3%-tówka jest mniej więcej taka sama we wszystkich izbach, to już oszczędności się
bardzo różnią pomiędzy izbami. Bo o ile oszczędności powiększają wakaty (a tych w Szczecinie nie ma), długotrwałe zwolnienia lekarskie, to pomniejszają je np. jubileusze i odprawy. Może nie tyle pomniejszają (nie wiem jak to napisać by było zrozumiałe). Na początku roku planujesz odprawy. Jeśli na emeryturę pójdzie mniej osób - masz oszczędność. Jeśli więcej niż zaplanowałeś - zmniejszysz oszczędności.
Co do puli dyrektora - przecież w zarządzeniu jest wprost napisane jaki % puli nagród pozostaje do dyspozycji dyrektora (nie pamiętam ile to jest - w Szczecinie chyba ok 15%).
No i nie bardzo wiem, co miałoby być publikowane w Intranecie? Księgi rachunkowe? Bo to z nich widać jakie są oszczędności. Ktoś miałby te księgi - w interesującej Cię części - przepisać? Mało jest pracy, by ją sobie mnożyć? Przecież dyrektor podlega odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Nie będzie się podkładał "przeznaczaniem środków niezgodnie z przeznaczeniem.