
Re: Egzekucja opłat za gospodarowanie odpadami
Wzorów nie ma. Tak jak pisał przedmówca, wystarczy zwykłe pismo, tylko pamiętaj, że musi mieć wszystkie elementy z rozporządzenia:
§ 12. 1. Wierzyciel niezwłocznie zawiadamia organ egzekucyjny o:
1) zmianie wysokości należności pieniężnej objętej tytułem wykonawczym wynikającej z jej wygaśnięcia w całości lub w części, w szczególności gdy wygaśnięcie jest wynikiem:
a) wyegzekwowania jej przez inny organ egzekucyjny,
b) korekty dokumentu, o którym mowa w art. 3a § 1 ustawy, powodującej zmniejszenie wysokości należności pieniężnej,
c) przedawnienia należności pieniężnej;
2) zdarzeniu powodującym zawieszenie lub umorzenie postępowania egzekucyjnego;
3) zdarzeniu powodującym ustanie przyczyny zawieszenia postępowania egzekucyjnego;
4) okresie, za który nie nalicza się odsetek z tytułu niezapłacenia w terminie należności pieniężnej w wyniku zdarzeń zaistniałych po dniu wystawienia tytułu wykonawczego;
5) uzyskanej informacji o zobowiązanym i jego majątku w zakresie niezbędnym do prowadzenia egzekucji administracyjnej.
2. Zawiadomienie, o którym mowa w ust. 1, zawiera w szczególności:
1) datę jego sporządzenia;
2) nazwę wierzyciela i adres jego siedziby lub jego jednostki organizacyjnej;
3) nazwę lub nazwisko, imię zobowiązanego oraz adres jego siedziby lub miejsca zamieszkania;
4) numer i datę wystawienia tytułu wykonawczego;
5) wskazanie okoliczności, o której mowa w ust. 1, i termin zaistnienia zdarzenia;
6) imię i nazwisko osoby działającej z upoważnienia wierzyciela.