Pisząc swój poprzedni post dot. zaświadczeń o niezaleganiu miałem na myśli całą obsługę od przyjęcia wniosku poprzez przygotowanie i wydanie klientowi
11 lut 2014, 18:18
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
czy u was w US będą duże zmiany i czy będą tworzone komórki ds współpracy międzynarodowej, w moim US rewolucja wszystko od nowa
12 lut 2014, 17:25
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
tomidzi
Pisząc swój poprzedni post dot. zaświadczeń o niezaleganiu miałem na myśli całą obsługę od przyjęcia wniosku poprzez przygotowanie i wydanie klientowi
Przygotowaniem i wydawaniem zajmuje się tylko OB
12 lut 2014, 17:28
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Hallowed
Bozka
Mam pytanie, jaka komórka zajmuje się u Was decyzjami dot. zwrotu ulgi z tytułu zakupu kasy rejestrującej OB czy PP?
PP
u mnie teraz PP, ale wielki znak zapytania czy od 1-04-2014 trafi do OB czy PP
12 lut 2014, 17:33
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Czy w jakimś urzędzie postanowiono podzielić sprawy w sprawie zwrotu VZM tj. generalnie w OB (czynności sprawdzające) a gdy jednak podatnik nie poprawi wniosku i należy wydać decyzję to trafia sprawa do PP
12 lut 2014, 19:11
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
klematis5
Czy w jakimś urzędzie postanowiono podzielić sprawy w sprawie zwrotu VZM tj. generalnie w OB (czynności sprawdzające) a gdy jednak podatnik nie poprawi wniosku i należy wydać decyzję to trafia sprawa do PP
Duży urząd na południu Polski - my tak mamy od dawna. A w nowej "organizacji" nie wiem jak powinno być i nie wiem jak będzie. W sumie mało mnie to interesuje. Robota jest w kółko i do "bulu", pieniądze od lat te same, wiek już posunięty i niby wszyscy twierdzą, że po latach zdobywa się już nie wiedzę tylko mądrość. Ja się niestety zastanawiam kiedy mnie ta "mądrość" nie zastała w domu i w związku z czym po co ja jeszcze tutaj siedzę. Marazm i niechęć do wszystkiego - w szczególności durnych zmian, za które tylko "stołki" zdobędą wyższe stołki i po 12k zł nagrody na kwartał - bo się "spracowały" (stół -> kieliszek -> gardełko -> wątroba -> ... ) a reszta będzie pielęgnowała urzędowy zamordyzm i starała się opłacić rachunki bo na jedzenie to za wypłatę już od dawna nie wystarcza.
12 lut 2014, 20:35
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
klematis5
Czy w jakimś urzędzie postanowiono podzielić sprawy w sprawie zwrotu VZM tj. generalnie w OB (czynności sprawdzające) a gdy jednak podatnik nie poprawi wniosku i należy wydać decyzję to trafia sprawa do PP
US - duży - tak jest OB - czynności VZM, PP-decyzje, a gdzie będą u Was VZM 01-04-2014r??
12 lut 2014, 20:42
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Urząd średni od zawsze w PP-1 i zostaje w PP.
12 lut 2014, 20:59
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Duży urząd - u nas VZM w PP, bywało, że łącznie z wprowadzaniem, bo OB ma "akcję" zeznań. Innych podatków, tj. SD i PPR-nieruchomości także nie rozdzielono, a więc i czynności i postępowania, w tym wprowadzanie przyjętych i przekazanych z innych US aktów notarialnych, korekt PIT-23 i PIT-39. Inaczej sobie wyobrażałam to "orzecznictwo". Przed zmianą miałam więcej czasu na decyzje z nieruchomości.
____________________________________ "W życiu piękne są tylko chwile"
12 lut 2014, 21:16
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
ja58
Duży urząd - u nas VZM w PP, bywało, że łącznie z wprowadzaniem, bo OB ma "akcję" zeznań. Innych podatków, tj. SD i PPR-nieruchomości także nie rozdzielono, a więc i czynności i postępowania, w tym wprowadzanie przyjętych i przekazanych z innych US aktów notarialnych, korekt PIT-23 i PIT-39. Inaczej sobie wyobrażałam to "orzecznictwo". Przed zmianą miałam więcej czasu na decyzje z nieruchomości.
żeby doprecyzować czyli czynności sprawdzające i decyzje z nieruchomości w PP oraz wszystkie deklaracje PIT-23 i PIT-39? a gdzie macie zwroty VAT też w PP?
13 lut 2014, 08:46
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
U nas mały US zwroty w PP, WZM w PP. Moim zdaniem jakby się uparł to wszystko możnaby przypisać do OB bo ze wszystkim wiązą się jakieś czynności sprawdzające. Trzeba trochę logicznie pomysleć i rozdzielać zakresy do PP i OBKS jakoś rozsądnie. Tak samo wydawanie zaświadczeń zgodnie z nowymi wytycznymi ma być w OB. Moim zdaniem nie chodzi tu o wszystkie zaswiadczenia , bo o niezaleganiu powinna robiś księgowość o jednorazowej amortyzacji tam gdzie są ulgi podatkowe. Trzeba trochę logiki, bo wynika z tego że wszystko ma być w OB, to po co inne referaty.
13 lut 2014, 09:46
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
a jak u Was wygląda sprawa karty podatkowej? jest w PP w całości, czy jakiś podział z OB? Chodzi mi konkretnie o obsługę PIT-16A i zawieszeń w Jokerze oraz sporządzanie rejestrów.
14 lut 2014, 21:13
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
mały US -cała karta jest w PP. OB tylko wprowadza i zatwierdza PIT-19A. Wszelkie wyjaśnienia, weryfikacja PIT-19A jest w PP.
14 lut 2014, 21:19
Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
pannanikt
a jak u Was wygląda sprawa karty podatkowej? jest w PP w całości, czy jakiś podział z OB? Chodzi mi konkretnie o obsługę PIT-16A i zawieszeń w Jokerze oraz sporządzanie rejestrów.
Decyzje wydaje PP, a całą obsługę robi OB. Zgłoszenie do karty, zawieszenia etc. w OB. Samą decyzję "tworzy" i wydaje PP. Generalnie co w naszym US ma nagłówek DECYZJA jest w PP, ale całą otoczkę i przygotowanie robi OB. Na marginesie pytanie jaki stosunkowo procent stanowią u was pracownicy OB/PP w skali całego US. U nas 15% OB i 12 % PP
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników