Teraz jest 06 wrz 2025, 16:57



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5 
Autor Treść postu
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 lis 2013, 22:32

 POSTY        106
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
o niezaleganiu u mnie wydaje OB :)


07 lut 2014, 22:48
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
A to dziwne. Chyba jesteście nielicznym wyjątkiem kiedy z RP przeszły osoby do OB aby wydawać zaświadczenia na sali obsługi.


09 lut 2014, 00:27
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA24 lut 2013, 09:58

 POSTY        59
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
także potwierdzam o niezaleganiu są w OB tak samo jak VZM-y i decyzje odsetkowe


09 lut 2014, 07:10
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 lis 2013, 22:32

 POSTY        106
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
renia                    



A to dziwne. Chyba jesteście nielicznym wyjątkiem kiedy z RP przeszły osoby do OB aby wydawać zaświadczenia na sali obsługi.

wydają je pracownicy OB, nikt tam nie przeszedł...


09 lut 2014, 08:47
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA08 mar 2013, 19:59

 POSTY        25
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Witam koleżeństwo. 1 kwietnia już niedługo a tu coraz więcej niewiadomych. Pracuje w OB w komórce rejestracji. Moja izba zapowiedziała, że do naszej dyspozycji jest tylko do 31 marca. Od kwietnia rejestracja podlega już pod MF. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądało. Czy teraz mamy zwracać się do MF ze wszystkich. Jak jest w waszych urzędach? W jakimś dokumencie czytałam na którymś forum tutaj że docelowo rejestracja ma być w MF. Cy to już są pierwsze oznaki tego. Czy ktoś coś więcej wie? NIP-owcy łączmy się


09 lut 2014, 13:07
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA11 mar 2013, 19:12

 POSTY        71
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
usavatar                    



Witam koleżeństwo. 1 kwietnia już niedługo a tu coraz więcej niewiadomych. Pracuje w OB w komórce rejestracji. Moja izba zapowiedziała, że do naszej dyspozycji jest tylko do 31 marca. Od kwietnia rejestracja podlega już pod MF. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądało. Czy teraz mamy zwracać się do MF ze wszystkich. Jak jest w waszych urzędach? W jakimś dokumencie czytałam na którymś forum tutaj że docelowo rejestracja ma być w MF. Cy to już są pierwsze oznaki tego. Czy ktoś coś więcej wie? NIP-owcy łączmy się

Swego czasu na jakimś szkoleniu z pracownikiem MF też padło takie stwierdzenie, że Rejestracja ma podlegać bezpośrednio pod MF. Ale nic więcej na ten temat nie słyszałam. Gdyby tak miało być, to czemu w Zarządzeniu Nr 5 ewidencja nadal tkwi w strukturze OB, co uważam za duży błąd i nieporozumienie.


Ostatnio edytowano 09 lut 2014, 20:16 przez taxofficer, łącznie edytowano 1 raz



09 lut 2014, 20:15
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA08 mar 2013, 19:59

 POSTY        25
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
taxofficer                    



Swego czasu na jakimś szkoleniu z pracownikiem MF też padło takie stwierdzenie, że Rejestracja ma podlegać bezpośrednio pod MF. Ale nic więcej na ten temat nie słyszałam. Gdyby tak miało być, to czemu w Zarządzeniu Nr 5 ewidencja nadal tkwi w strukturze OB, co uważam za duży błąd i nieporozumienie.


Ja nie słyszałam ale czytałam. Ale mi chodzi o coś innego. Bo to że w OB ewidencja nadal tkwi to ok i zrozumiałam bardziej mi chodzi o to że IS już nie zajmuje się NIPami bo teraz ma to być w MF. Czyli działalibyśmy już w tym zakresie bez pośrednictwa IS tylko odrazu na szczyt piramidy. Zatem sprawozdania, wyjaśnienia już by były do MF. Moja IS nieoficjalnie o tym mówi, że teraz nadzór będzie w MF i dopiero odczujemy różnicę bo oni byli dla Nas jak matka i mieliśmy z nimi jak w raju. A teraz .......współczują.


09 lut 2014, 21:04
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA10 wrz 2013, 19:51

 POSTY        35
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
A może po prostu paru pracowników IS zostanie "przeniesionych"  do MF a nadal fizycznie pozostaną w IS - i nic się nie zmieni...


Ostatnio edytowano 09 lut 2014, 21:48 przez judym, łącznie edytowano 1 raz



09 lut 2014, 21:47
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA19 maja 2009, 13:55

 POSTY        10
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Skoro NIP-y pod MF to dlaczego orzecznictwo ( w drugiej instancji) w sprawie NIP nadal będzie w IS. Jakieś to dziwne!


10 lut 2014, 08:26
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA01 lip 2010, 12:31

 POSTY        118
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Nawet jeśli bezpośredni nadzór będzie w MF zamiast w IS, to czy będzie duża różnica? Od momentu uruchomienia SeRCa, wszystkie sprawozdania i zadania do realizacji spływają z MF (za pośrednictwem IS). Różne inne sprawozdania, które były lub są, były realizowane z polecenia MF.
Tak poza tematem to uważam, że liczba i różnorodność sprawozdań które przesyłamy do IS/MF świadczy tylko o tym, jak bardzo nasze systemy są obecnie "wykastrowane", skoro trzeba "ręcznie" (dosłownie lub za pomocą różnych skryptów lub raportów) zbierać dane z baz lokalnych i przesyłać już obrobione dane "wyżej".


10 lut 2014, 10:36
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA01 kwi 2010, 19:18

 POSTY        21
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
W moim US zaświadczenia o niezaleganiu również wydają pracownicy sali obsługi


10 lut 2014, 17:45
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 10:33

 POSTY        169
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Co innego jest wydawanie, a co innego przygotowywanie :P

____________________________________
Akacja


10 lut 2014, 18:12
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA21 maja 2009, 07:07

 POSTY        323
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
koksa3                    



Co innego jest wydawanie, a co innego przygotowywanie :P

Owszem, z tym, że wydawanie wydawaniu nierówne. U nas OB przyjmuje wniosek o niezaleganiu, przekazuje do opisania do RP po czym rola RP się kończy, Wyjaśnienia zaległości, telefony do podatników, przygotowanie samego papieru należy do zadań OB. Podobnie zaświadczenia o dochodach, VAT-25, NIP-5, rejestracji do VAT... Jedynie SD opracowują osoby z PP.


10 lut 2014, 19:01
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
A nie uważacie , że powinno być tak: pracownik RP siedzi na Sali i wydaje zaświadczenia i potwierdza zaliczki wpłacone przez podatnika???? Skąd pracownik BO ma znać się na kartach kontowych podatnika.??? I ma rację osoba, która wcześniej wypowidała się "co innego wydawać a co innego prygotować". W niektrych urędach wydwanie zaświadczeń należy do OL (kancelarii) a przygotowanbie do wydania to zadanie właściowych komórek.


10 lut 2014, 21:43
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 158 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron