Teraz jest 06 wrz 2025, 07:35



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Wartościowanie a zmiana stanowiska 
Autor Treść postu
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 lis 2009, 19:55

 POSTY        200
Post Wartościowanie a zmiana stanowiska
Mam pytanie do Szanownych Koleżanek i Kolegów Skarbowców - Czy pracownikowi, który zmienił stanowisko pracy na inne, wyżej zwartościowane (różnica ok. 120 pkt) należy się jakieś wyrównanie wynagrodzenia? Nadal mam punkty z wartościowania poprzednio zajmowanego stanowiska i po zmianie stanowiska nie zmieniło mi się stanowisko służbowe ani wynagrodzenie, natomiast zmienił mi się zakres obowiązków. Niestety istnieje duża rozbieżność między moim wynagrodzeniem, a wynagrodzeniem pozostałych pracowników w referacie. Jeżeli tak nie może być, to do kogo powinienem się zwrócić w tej sprawie, abym mógł skorzystać na wartościowaniu? Pracuję już 3 lata na nowym stanowisku pracy i na podwyżkę niestety nie mogę liczyć, więc liczę na podwyżkę wynikającą z wartościowania  ;) Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję!


06 lut 2011, 10:49
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 cze 2009, 12:10

 POSTY        3598
Post Wartościowanie a zmiana stanowiska
austeen
Musiałeś dojrzewać do takich przemyśleń całe 3 lata?!
Z tego co ja wiem, droga służbowa w takich sprawach to najpierw bezpośredni przełożony. Marnie jednak to widzę, ponieważ skoro przez 3 lata przełożony "nie widział potrzeby" zmiany w tej sprawie, to pewnie i teraz nie dostrzeże.
Zapytaj jednak przełożonego, zapytaj, KTO PYTA NIE BŁĄDZI  ;)


06 lut 2011, 11:04
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Wartościowanie a zmiana stanowiska
austeen                    



- Czy pracownikowi, który zmienił stanowisko pracy na inne, wyżej zwartościowane (różnica ok. 120 pkt) należy się jakieś wyrównanie wynagrodzenia?
Nadal mam punkty z wartościowania poprzednio zajmowanego stanowiska i po zmianie stanowiska nie zmieniło mi się stanowisko służbowe ani wynagrodzenie, natomiast zmienił mi się zakres obowiązków. Pracuję już 3 lata na nowym stanowisku pracy i na podwyżkę niestety nie mogę liczyć, więc liczę na podwyżkę wynikającą z wartościowania  ;)

Bo zwartościowane zostało tylko stanowisko pracy, Ty - jak widać - nie...
Odpowiedź może nie jest satysfakcjonująca Ciebie, ale napisałeś:
austeen                    



Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję!

;)

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


06 lut 2011, 11:33
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA18 maja 2009, 16:45

 POSTY        11
Post Wartościowanie a zmiana stanowiska
U nas pracownicy nie mają wiedzy na temat punktacji danego stanowiska. W referacie robimy to samo a podstawy wynagrodzenia każdy ma inne. Czy powinniśmy być w jakiś sposób zapoznani jak dane stanowisko jest zwartościowane i co z tym się wiąże?

____________________________________
regal1


06 lut 2011, 21:47
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 maja 2009, 15:37

 POSTY        969
Post Wartościowanie a zmiana stanowiska
Każdy pracownik może się zapoznać z ogólną ilością punktów każdego stanowiska w urzędzie. W mojej jednostce opublikowano tabelę stanowisk z ogólną punktacją i jest ona dostępna dla każdego pracownika. Wpływ punktów na wynagrodzenie wahał się od 20 do 100 zł netto/etat.

____________________________________
Osiem lat podstawówki, cztery liceum, potem pięć - bite! - studiów, dyplom z wyróżnieniem, dwadzieścia lat praktyki, i oto mi płacą, jakby ktoś dał mi w mordę


06 lut 2011, 22:05
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron