Teraz jest 10 wrz 2025, 11:44



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Amator

 REJESTRACJA21 lip 2009, 20:50

 POSTY        19
Post Reorganizacja
a jak w waszych urządach podzielony został art. 20 , bo u nas (duży śląsk) tylko w analizach.


20 lis 2010, 12:39
Zobacz profil
Site Admin
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA04 paź 2009, 20:33

 POSTY        705
Post Reorganizacja
Dzięki REORGANIZACJI i przesuwaniu pracowników - wielu będzie można zwolnic na podstawie RACJONALIZACJI - bo podstawą zwolnień ma być niska WYDAJNOŚĆ... a jaką można mieć wydajność na nowym miejscu - bez przygotowania i szkolenia?

____________________________________
"Ludzie cały czas żyją w strachu. Boimy się pogody, boimy się władzy, boimy się nocy i potworów, które czają się w mroku. Boimy się starości i śmierci. Niektórzy boją się nawet życia. Ludzie czują strach w prawie każdej minucie swego istnienia."


20 lis 2010, 13:09
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA15 lis 2009, 23:13

 POSTY        92
Post Reorganizacja
andzia77710                    



a jak w waszych urządach podzielony został art. 20 , bo u nas (duży śląsk) tylko w analizach.


Co oznacza "analizach" nie taki wszak jest podział poszczególnych komórek po reorganizacji.


20 lis 2010, 13:45
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA05 sty 2010, 17:32

 POSTY        148
Post Reorganizacja
urzędasek                    



Jak u Was trafił VIES, czy wszędzie do Obsługi Bezpośredniej??w Zachodnopomorskim chyba w każdym US..za wyjątkiem urzędu do obsługi dużych podatników....myślę że osoby kontaktowe po zmianach zostały  :sex: ...w opisie stanowisk wskazywano ze na tym stanowisku wymagane jest wykształecenie wyższe, preferowane, znajomość co najmniej 1 jęz. obcego, podyplomowe, znajomość prawa UE...a zrównano to stanowisko z kancelarią i wprowadzaniem danych... dno!

To smutne.
W moim US VIES trafił do PP tylko dlatego, że ... kierowniczka nadzorująca VIES trafiła także do PP.


20 lis 2010, 14:05
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA04 mar 2008, 09:21

 POSTY        3
Post Reorganizacja
W Wielkopolsce po piatkowej naradzie naczelnicy wszystko wstrzymali. Widocznie coś się dzieje i wszystkie wcześniejsze plany są zmieniane. Nic nie wiadomo, naczelnik cisza, nic nie mówi. Pozdrawiam


22 lis 2010, 08:57
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
pośredniak                    



W Wielkopolsce po piatkowej naradzie naczelnicy wszystko wstrzymali. Widocznie coś się dzieje i wszystkie wcześniejsze plany są zmieniane. Nic nie wiadomo, naczelnik cisza, nic nie mówi. Pozdrawiam

kochani, ale zarządzenie nr 39 jest i od stycznia ma wejść wszędzie nowa struktura, czy nam się to podoba czy nie <_<


22 lis 2010, 13:14
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA18 maja 2009, 14:43

 POSTY        237
Post Reorganizacja
Dzisiaj jest takie zarządzenie, jutro będzie inne,
a za kilka lat nas nie będzie i będziemy mieć w du... JVR, DT i ich zarządzenia...


22 lis 2010, 17:50
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA18 maja 2009, 08:02

 POSTY        1
Post Reorganizacja
W Wielkopolsce wstrzymano zatwierdzenie struktur urzędów.
Poszło o referaty: w dziale księgowość ma ich nie być.


23 lis 2010, 08:38
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA18 gru 2009, 07:58

 POSTY        40
Post Reorganizacja
Karta i duchowni w PP, art.20 część w PP, część a analizach. By żyło sie lepiej jednym a drugim trochę gorzej.


23 lis 2010, 08:49
Zobacz profil
Nowicjusz

 REJESTRACJA21 lis 2010, 18:18

 POSTY        1
Post Reorganizacja
mam pytanie na temat Art. 20. Czy może w którymś US-ie nieujawnione źródła po reorganizacji zostały wyodrębnione jako indywidualna komórka organizacyjna?


23 lis 2010, 16:28
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA24 paź 2006, 17:09

 POSTY        295
Post Reorganizacja
W Wielkopolsce, dzisiaj NUS Poznań Wilda, opowiadała pracownikom US P-ń Śródmieście, jaka będzie nowa struktura organizacyjna US P-ń Wilda...

____________________________________
"Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie. Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę."


23 lis 2010, 17:47
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
staraalejara                    



mam pytanie na temat Art. 20. Czy może w którymś US-ie nieujawnione źródła po reorganizacji zostały wyodrębnione jako indywidualna komórka organizacyjna?


a co, potrzebny wam jeszcze jakiś nowy kierujący do kompletu? :D


23 lis 2010, 18:13
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA02 gru 2009, 10:58

 POSTY        9
Post Reorganizacja
Mam pytanie odnośnie "OB" - ilu pracowników będzie zatrudnionych w waszych urzędach? Czy przewidziany jest podział tego "MOLOCHA" na podkomórki lub np. referaty?
Jakie zadania występują w waszych urzędach w "BO" i jak zostały podzielone "majątki"?
Serdecznie pozdrawiam i proszę o odpowiedź.


23 lis 2010, 20:05
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post PPRMdSOB
PPRMdSOB czyli Pełnomocnik do walki z Biurokracją.
(Rząd reorganizuje i racjonalizuje.)

31.08.2010 r. premier powołał Pełnomocnika Prezesa Rady Ministrów do Spraw Ograniczania Biurokracji. Jego zadaniem jest znoszenie barier administracyjnych w życiu publicznym. Funkcję tą objął Adam Jasser.

Do głównych kompetencji pełnomocnika należy koordynacja działań rządu mających na celu likwidację zbędnych przepisów oraz zwalczanie utrudnień prawnych, jakie codziennie napotykają obywatele i przedsiębiorcy.

Pełnomocnik jest odpowiedzialny za monitorowanie działań rządu i wspieranie inicjatyw mających na celu walkę z nadmiernymi regulacjami w życiu publicznym. W jego gestii leży przegląd dokumentów i projektów aktów prawnych, nad którymi pracuje rząd, a następnie wybór propozycji priorytetowych z punktu widzenia zmniejszania biurokracji. Pełnomocnik może również udzielać rekomendacji co do trybu prac nad tymi projektami.

W celu skutecznej realizacji swoich obowiązków, pełnomocnik współpracuje z rządem, Sejmem, a także organizacjami pozarządowymi.

Pełnomocnik do Spraw Ograniczania Biurokracji jest organem pomocniczym Prezesa Rady Ministrów. Ustanowiony został zarządzeniem Prezesa Rady Ministrów.


http://www.kprm.gov.pl/centrum_prasowe/ ... a/id:5232/

Jasser ma 45 lat; jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Był dyrektorem programowym i członkiem Zarządu Fundacji demosEuropa - Centrum Strategii Europejskiej. Do kwietnia 2009 r. związany z Agencją Reutera, w której pracował od 1991 r. Obecnie jest podsekretarzem stanu w kancelarii premiera oraz sekretarzem Rady Gospodarczej.

Drżyjcie biurokraci!  :nonono:

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


23 lis 2010, 21:31
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: