Teraz jest 10 wrz 2025, 16:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
halo, halo, macie już  w ogóle zatwierdzoną nową strukturę? B)))


16 lis 2010, 09:12
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA31 lip 2009, 12:52

 POSTY        19
Post Reorganizacja
u nas cisza............jedynie jak zwykle plotki i ploteczki, kto jest bliżej koryta to wie więcej, a my szaraczki jak zwykle nic.... :dupa:


16 lis 2010, 10:50
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Szczęśliwy, kto cierpliwy...
marchewa2                    



u nas cisza............jedynie jak zwykle plotki i ploteczki, kto jest bliżej koryta to wie więcej, a my szaraczki jak zwykle nic.... :dupa:

Cierpliwości.
Jeszcze 5-6 tygodni i wszyscy będą oświeceni :D

A może już nawet przed Świętami?...  :rolleyes:

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


16 lis 2010, 10:56
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA27 kwi 2010, 11:57

 POSTY        481
Post Reorganizacja
Zatwierdzenie regulaminów podobno ma nastąpić do 20 listopada 2010r. tak więc jest jeszcze troche czasu. Zastanawiam się czy wszystkie regulaminy zostana zatwierdzone, czy jednak Dyrektorzy IS będą mieli inne zdanie na temat budowy struktury w poszczegolnych US i regulaminy wrócą do poprawek/zmian.


16 lis 2010, 11:34
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Szczęśliwy, kto cierpliwy...
Nadir                    



Cierpliwości.
Jeszcze 5-6 tygodni i wszyscy będą oświeceni :D

A może już nawet przed Świętami?...  :rolleyes:



Wybrańcy na pewno  :rotfl:
A reszta przy podpisywaniu nowych umów.

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


16 lis 2010, 11:40
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
Kakaes                    



Zatwierdzenie regulaminów podobno ma nastąpić do 20 listopada 2010r. tak więc jest jeszcze troche czasu. Zastanawiam się czy wszystkie regulaminy zostana zatwierdzone, czy jednak Dyrektorzy IS będą mieli inne zdanie na temat budowy struktury w poszczegolnych US i regulaminy wrócą do poprawek/zmian.

a niestety Dyrektorów IS przesunięcia kadrowe (nagłe  awanse  i równie dziwne  degradacje) nie zainteresują.... tego w nowym regulaminie nie zapisano  :mellow:


16 lis 2010, 11:48
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA01 lis 2010, 14:27

 POSTY        5
Post Reorganizacja
Bastian                    



Jak to która? Wprowadzanie danych pewnie.W niektórych średnich czy małych urzędach już teraz (czytaj od dawna) wprowadza się deklaracje spadkowe, PCC oraz... atencion atencion - decyzje z orzecznictwa i czynności sprawdzających.

Zarówno dla mnie, jak i dla Ciebie, jest oczywistym, że jest to zadanie dla komórki przetwarzania danych, ale jak można się dowiedzieć z tej dyskusji, w niektórych urzędach wprowadzaniem danych do CzM ma się zajmować komórka orzecznictwa
dlatego pytam, jak to będzie rozwiązane w innych urzędach, czy komórka czynności sprawdzających będzie się zajmowała tylko weryfikacją wartości, czy także wprowadzaniem danych, bo i takie są pomysły w niektórych urzędach

w moim urzędzie ( średnim ), jak do tej pory, wprowadzaniem deklaracji PCC, SD i aktów notarialnych zajmują się pracownicy podatków majątkowych


16 lis 2010, 17:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 wrz 2010, 05:46

 POSTY        62
Post Reorganizacja
benio                    



Bastian                    



Jak to która? Wprowadzanie danych pewnie.W niektórych średnich czy małych urzędach już teraz (czytaj od dawna) wprowadza się deklaracje spadkowe, PCC oraz... atencion atencion - decyzje z orzecznictwa i czynności sprawdzających.

Zarówno dla mnie, jak i dla Ciebie, jest oczywistym, że jest to zadanie dla komórki przetwarzania danych, ale jak można się dowiedzieć z tej dyskusji, w niektórych urzędach wprowadzaniem danych do CzM ma się zajmować komórka orzecznictwa
dlatego pytam, jak to będzie rozwiązane w innych urzędach, czy komórka czynności sprawdzających będzie się zajmowała tylko weryfikacją wartości, czy także wprowadzaniem danych, bo i takie są pomysły w niektórych urzędach

w moim urzędzie ( średnim ), jak do tej pory, wprowadzaniem deklaracji PCC, SD i aktów notarialnych zajmują się pracownicy podatków majątkowych

W moim urzędzie,średnim również SD, PCC i decyzje wprowadza wprowadzanie danych.A powiedz mi np deklaracje VAT UE kto wprowadza u Was, jaka komórka? Bo u Nas do tej pory wprowadza WD ale zatwierdza VAT. Ale zgodnie z zaleceniami Ministerstwa pisze, że VAT UE mają być wprowadzane w  czynnościach sprawdzających. Tak samo znakiem zapytania dla mnie są e-deklaracje-WD ma "przetwarzać deklaracje elektroniczne" ale już np. obsługa bezpośrednia ma przyjmować dokumenty w tym w formie elektronicznej. Jak tu u Was będzie wyglądać? Bo u Nas do e-deklaracji ma dostęp tylko wprowadzanie danych :rotfl:


Ostatnio edytowano 17 lis 2010, 08:13 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz

redakcyjne poprawki i korekty



17 lis 2010, 07:25
Zobacz profil
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA26 maja 2009, 10:15

 POSTY        29
Post Reorganizacja
Chciałbym się dowiedzieć jak w us-ach, w których nowa struktura organizacyjna jest już znana, wygląda art. 20 - nieujawnione źródła? W którym dziale/referacie się znajduje?


17 lis 2010, 08:38
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA08 paź 2010, 12:50

 POSTY        14
Post Reorganizacja
u nas (średni us) nieoficjalnie wiadomo, że postępowania mają być w orzecznictwie podatkowym, a obsługa dwp w analizie;


17 lis 2010, 09:30
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA18 gru 2009, 07:58

 POSTY        40
Post Reorganizacja
Podsumowując wszystkie nasze rozważania "a u nas tak, a was tak" można wyciągnąć jeden podstawowy wniosek, że do ujednolicenia struktur urzędów skarbowych dojdzie tylko i wyłącznie w kwestii nazewnictwa poszczególnych komórek. Natomiast zadaniami wszyscy naczelnicy "żonglują" jak im się podoba kierując się nie wiadomo czym. Bo tak po prostu chcą dopasowując je do osób lub w zależności od operatywności poszczególnych kierowników.
Dla mnie to żenujące w jaki sposób się przesuwa się poszczególne zadania. Tylko dlaczego tych zadań trudniejszych się nie przesuwa np. prowadzenia postępowań podatkowych tylko te proste -  wprowadzanie danych trochę tu, trochę tu, czynności sprawdzające trochę tu, trochę tu, tworzenie rejestrów trochę tu, trochę tu itp. Po prostu brak słów.
Wszystkim życzę przyjemnej pracy w niedługo następującym chaosie. A o tym chyba raczej Minister Finansów i cała jego świta nie wiem. Albo nie chce widzieć.


17 lis 2010, 10:09
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Reorganizacja
Ja mam tylko nadzieję (albo nie mam...) że zatwierdzając regulaminy Izba spojrzy na liczbowy skład poszczególnych komórek (realizujących te same zadania) w urzedach o podobnej liczbie pracowników, bo tu pewnie jest problem.


17 lis 2010, 17:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 maja 2009, 18:32

 POSTY        53
Post Reorganizacja


Ja mam tylko nadzieję (albo nie mam...) że zatwierdzając regulaminy Izba spojrzy na liczbowy skład poszczególnych komórek (realizujących te same zadania) w urzedach o podobnej liczbie pracowników, bo tu pewnie jest problem.


Nadzieję można mieć... Nawet trzeba  :)

A gzdie u Was będą VZM-y? W OB czy PP? Chodzi mi o 98% VZM z poleceniem zwrotu, bez wydawania decyzji.


17 lis 2010, 19:05
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
renia                    



Ja mam tylko nadzieję (albo nie mam...) że zatwierdzając regulaminy Izba spojrzy na liczbowy skład poszczególnych komórek (realizujących te same zadania) w urzedach o podobnej liczbie pracowników, bo tu pewnie jest problem.

Brzmi dobrze, ale ja już zostałam pozbawiona wrodzonej naiwności i po prostu w to nie wierzę, że ktoś w Izbie się tym zainteresuje :(  A niestety na przykładzie swojego us widzę, że krawcowi szycie nie wyszło, w jednym miejscu materiału o wiele za dużo, w drugim za mało i się próbuje robić jakieś przeróbki, ale to tylko pogarsza sytuację


17 lis 2010, 19:30
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: