Teraz jest 10 wrz 2025, 11:08



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA01 lis 2010, 14:27

 POSTY        5
Post Reorganizacja
Jak wygląda nabór ludzi?
W moim urzędzie, jak na razie, do orzecznictwa z byłego dochodowego przechodzą 2 osoby: jedna zajmująca się kartą podatkową i druga, która nie wydała w tym roku żadnej decyzji, za to chodziła po urzędzie i płakała, jak to kocha swojego kierownika.
Koordynatorem orzecznictwa podatku dochodowego miała być pani, która zajmowała się paczkowaniem deklaracji, zatem decyzji też żadnych nie wydawała.
Pomijam już fakt, że niektórzy wszystko wiedzą (lizusy, donosiciele i płaczki) nawet gdzie inni idą, a niektórzy w ogóle nie są o niczym informowani, bo tajemnica.


07 lis 2010, 16:05
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA24 lip 2010, 17:13

 POSTY        26
Post Reorganizacja
benio                    



jak wygląda nabór ludzi?
w moim urzędzie, jak na razie, do orzecznictwa z byłego dochodowego przechodzą 2 osoby: jedna zajmująca się kartą podatkową i druga, która nie wydała w tym roku żadnej decyzji, za to chodziła po urzędzie i płakała, jak to kocha swojego kierownika
koordynatorem orzecznictwa podatku dochodowego miała być pani, która zajmowała się paczkowaniem deklaracji, zatem decyzji też żadnych nie wydawała
pomijam już fakt, że niektórzy wszystko wiedzą ( lizusy, donosiciele i płaczki ) nawet gdzie inni idą, a niektórzy w ogóle nie są o niczym informowani, bo tajemnica

U nas do PP wybierano takim kluczem: 2 z dochodowego, 4 z VATu i 1 z majątkowych. Powiem szczerze, że zaczynam mieć lekkiego pietra ... Do tej pory moim zakresem było orzecznictwo podatku dochodowego i uważam, że sprawdzałem się w tym co robię (jasne mam multum wątpliwości, ale jednak w PD czuje się swobodnie) a teraz dojdzie VAT, majątkowe etc. (czyli PP-1) i ten cały syf zaszyfrowany jako PP-3. Już widzę siebie jak jakiś cwany doradca podatkowy robi sobie ze mnie "chłopca do bicia" i udawania mi moją niewiedzę z podatku VAT :(
Kurcze nie da się od razu być biegłym we wszystkim (jeśli w ogóle się da). Zresztą nie ma co kryć, jeśli byłbym specem od tych wszystkich podatków to raczej w US bym za taką kasę nie robił... Eh, ciężko jest już teraz, bo atmosfera nieciekawa... Koleżanki które nie będą w PP, a są ze mną w orzecznictwie już ostentacyjnie pokazują, że im nie zależy i dają mi do zrozumienia, że ich ciężkie sprawy może ja będę kończył już w PP... A kierownik "olewa" wymiary, bo i tak nie on będzie kierownikiem działu PP, tylko obecna kierowniczka NIPów (!), która w życiu decyzji nie wydawała...
To sobie pojęczałem i od razu mi lepiej :P


07 lis 2010, 16:37
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA04 gru 2006, 12:41

 POSTY        66
Post Reorganizacja
Mamy już 8 listopada i nikt nic nie wie  :(
Wydaje mi się, że to niczego dobrego nie wróży, już nie wspomnę że jest troszkę niepoważne podejście do sprawy...
No, ale przecież nie powinno mnie to dziwić :(


07 lis 2010, 17:17
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA05 sty 2010, 17:32

 POSTY        148
Post Reorganizacja
jjb28                    



mamy już 8 listopada i nikt nic nie wie  :( wydaje mi się że to niczego dobrego nie wróży, już nie wspomnę że jest troszkę nie poważne podejście do sprawy ...
no ale przecież nie powinno mnie to dziwić :(
Fakt - to może dziwić.
W moim US już wszystko wiadomo (kto i z kim , co itp.) już od tygodnia.


07 lis 2010, 17:41
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
benio                    



jak wygląda nabór ludzi?
Eh, ciężko jest już teraz, bo atmosfera nieciekawa...koleżanki które nie będą w PP a są ze mną w orzecznictwie już ostentacyjnie pokazują, że im nie zależy i dają mi do zrozumienia, że ich ciężkie sprawy może ja będę kończył już w PP....a kierownik "olewa"  wymiary bo i tak nie on będzie kierownikiem działu PP, tylko obecna kierowniczka NIPów (!), która w życiu decyzji nie wydawała....To sobie pojęczałem i od razu mi lepiej :P
[/quote]
ha, ha,  a ja do tej pory myślałam, że u nas jest  ciekawie, już mi lepiej :D
A tak na poważnie to wesoło nie jest. Pewnie już niejeden dotychczasowy wymiarowiec wpadł na pomysł, że po co ma coś zaczynać albo kończyć co zaczął (a sprawa wredna), jak się to da  to sprzedać komuś innemu  i tym sposobem zbiera się stosik  prawie przeterminowanych spraw dla okrojonego orzecznictwa <_<
Co do awansów... To chyba żadna nowość, że przy takich reorganizacjach jest okazja awansować swoich "zaufanych" ludzi bez względu na ich umiejętności.
Dla mnie jest tylko ciekawe to, że w uzasadnieniu zarządzenia mowa była o oszczędnościach, między innymi w związku ze zmniejszeniem liczby stanowisk kierowniczych,  a ja tych kierowników naliczyłam się u siebie więcej niż poprzednio <_<


07 lis 2010, 17:52
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Reorganizacja
Damiano                    



To sobie pojęczałem i od razu mi lepiej :P

I do tego m.in. służy to forum :D

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


07 lis 2010, 18:56
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 17:37

 POSTY        1023
Post Reorganizacja
Nadir                    



Wyobrażasz sobie 40-osobowy dział na 3 różnych piętrach? Pierwszym, trzecim i piątym? Bo ja nie. :)

To zapraszam do mnie. Zobaczysz, że tak można. I to od kilku lat.
jjb28                    



Mamy już 8 listopada i nikt nic nie wie  :(
Wydaje mi się, że to niczego dobrego nie wróży, już nie wspomnę że jest troszkę niepoważne podejście do sprawy...
No, ale przecież nie powinno mnie to dziwić :(

Nie powinno. Był czas przywyknąć :)

____________________________________
Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.


07 lis 2010, 19:19
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 maja 2009, 13:46

 POSTY        31
Post Reorganizacja
W naszym Us podobno podział jest, ale tylko wtajemniczeni wiedzą na czym polega i jak go dokonano :)
Kiedy zainteresowani się dowiedzą to cicho sza, a gdy spytasz swego kierownika, to twierdzi, ze nic nie wie :zly1:
Pracownicy czują się fatalnie, atmosfera podła, a nasz NUS unika pracowników  :(
Mógłby już być styczeń  :zeby:


07 lis 2010, 19:32
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Reorganizacja
Pinero                    



Nadir                    



Wyobrażasz sobie 40-osobowy dział na 3 różnych piętrach? Pierwszym, trzecim i piątym? Bo ja nie. :)

To zapraszam do mnie. Zobaczysz, że tak można. I to od kilku lat.
Dzięki! przy okazji wpadnę ;)

matylda1972                    



(....) Pracownicy czują się fatalnie, atmosfera podła, a nasz NUS unika pracowników :(
Mógłby już być styczeń  :zeby:

To współczuję  :huh:
W niektórych urzędach zmiany następują z dniem 1 grudnia... ;)

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


07 lis 2010, 19:47
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 wrz 2010, 05:46

 POSTY        62
Post Reorganizacja
a w moim wiadomo tylko wstępnie w którym dziale(referacie) ile osób a niewiadomo kto.My sami mamy pisać jeśli chcemy,widzimy się w innym dziale ale czy to coś da? Mamy listopad teraz to jeszcze "mały pikuś".Zobaczymy w ogromnej praktyce w czasie akcji zeznań jak będzie działać głównie  OB bo czas akcji zeznań to nawał pracy właśnie tam.

Zarazem mam pytanie do Was urzędników ale ze średnich urzędów,czy macie wydelegowaną osobę w czasie akcji zeznań do korekt zeznań?u Nas zawsze taka była,jestem ciekaw kto w obecnej reorganizacji teraz to przejmie bo powinna to robić OB.


07 lis 2010, 20:27
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Reorganizacja
Jak to "wydelegowana do korekt"? Wydelegowana do przyjmowania zeznań to rozumiem, ale do korekt?


07 lis 2010, 21:47
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 wrz 2010, 05:46

 POSTY        62
Post Reorganizacja
renia                    



Jak to "wydelegowana do korekt"? Wydelegowana do przyjmowania zeznań to rozumiem, ale do korekt?



no pewna osoba w czasie akcji zeznań brała z boxu korekty,szukała wersji pierwotnych,wyciągała z paczek


08 lis 2010, 06:42
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA26 maja 2009, 11:26

 POSTY        31
Post Reorganizacja
Wiadomo juz może komuś z Was jak będzie wyglądała sytuacja osoby, która będzie się zajmowała karta podatkową w pp. Czy do jej obowiązków bedzie nalezała tylko karta podatkowa, czy też inne formy opodatkowania i podatek VAT?


08 lis 2010, 08:24
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 wrz 2010, 05:46

 POSTY        62
Post Reorganizacja
marwerka                    



Wiadomo juz może komuś z Was jak będzie wyglądała sytuacja osoby, która będzie się zajmowała karta podatkową w pp. Czy do jej obowiązków będzie nalezała tylko karta podatkowa, czy też inne formy opodatkowania i podatek VAT?

Moim zdaniem wszystko powinno zależeć od wielkości US i podatników, którzy są np. na karcie. Bo nie uczciwe byłoby, aby jeden pracownik miał tylko KP, podczas gdy jest na niej mało podatników. Urzędy zmierzają teraz ku temu, abyśmy robili wszystko :wacko:


08 lis 2010, 09:20
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: