Właśnie zauwazyłam,że zmiana ordynacji ( Dz.U. nr 40 z 2010) , wprowadzenie definicji dokumentu eletronicznego, spowodowało,że z art 168 zniknąl zapis,że podania, wnioski, odwołnia można składać faksem, dalekopisem...
U nas często wpływają takie wnioski, w tym o wydanie zaświadczeń i były realizowane. czy nie naruszylismy procedury? Czy wniosek( o wydanie zaświdczenia, wydania duplikatu NIP-4, wydania ksero z akt...) jest wtedy złozony skutecznie?
Bo jesli nie to co z tym fantem zrobić?
a e puap jeszcze nie działa.
23 paź 2010, 00:31
Art. 168 op składanie podań, wniosków
esk10
a e puap jeszcze nie działa.
Muszę Cię zmartwić ePUAP działa. Już teraz TW z ZUS i większości urzędów wojewódzkich przesyłane są ta drogą.
____________________________________ "Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit
23 paź 2010, 10:58
Art. 168 op składanie podań, wniosków
Chodziło pewnie o możliwość wykorzystywania ePUAP przez tych, którzy nie mają bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub alternatywy w postaci długooooo zapowiadanego zaufanego profilu.
Zgodnie bowiem z art. 168 § 3a ordynacji podatkowej "podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 albo ust. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (...)".
____________________________________ ------------------------------------------------------------------------------------------------ " (...) i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony, a potem zapytawszy o zarobki nasze, usiadł i zapłakał (...)"
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników