Teraz jest 05 wrz 2025, 23:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Przekazywanie dokumentów do wyspecjalizowanych US 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA16 lis 2006, 23:32

 POSTY        33
Post 
Witam...

Jestem ciekaw czy już przekazaliście akta do wyspecjalizowanych US czy jeszcze nie?
Przy okazji mam pytanie, czy jest jakiś termin w jakim należy przekazać kopie akt do wyspecjalizowanych US?

Pozdrawiam
Pawelnet


25 sty 2007, 10:58
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA26 paź 2006, 11:45

 POSTY        52
Post 
U nas już komplet poszedł.


25 sty 2007, 11:48
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA11 gru 2006, 08:45

 POSTY        23
Post 
Postaw się w roli pracownika Dużego Urzędu Skarbowego - tobie być może się  nie spieszy  z przekazaniem akt -  a  pracownik w innym urzędzie  nie posiadając akt musi prowadzić postępowanie podatkowe.


26 sty 2007, 07:43
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post 
u nas duże urzędy zawsze wysłaną do nich korespondencję gubią, a później proszą o wysłanie ponownie.


26 sty 2007, 18:56
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA21 paź 2006, 14:26

 POSTY        247
Post 
Dokumenty w moim urzędzie już poszły 2 tygodnie temu, pięknie zapakowane i opisane w paczuszkach. Nas najbardziej razi gdy DUS-y prosza o dane do przedawnień i wysyłają tabelki do wypełnienia, podając też tabelki  do wypełnienia których mają wszelkie dane. Ale po co maja wypełniać jak moga mieć wypełnione przez zapracowane urzewdy?


26 sty 2007, 19:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron