Teraz jest 04 wrz 2025, 12:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Optymalizacja zakupów licencji na pakiet OFFICE 
Autor Treść postu
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        18
Post 
No to ja tylko coś małego od siebie o Open Office...

<a href="http://republika.onet.pl/35291,26,1,51,fabryka.html" target="_blank">http://republika.onet.pl/35291,26,1,51,fabryka.html</a>

pozdrawiam


25 lut 2009, 22:24
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 maja 2006, 11:23

 POSTY        3506

 LOKALIZACJAWielkopolska
Post 
jumper                    



No to ja tylko coś małego od siebie o Open Office...

<a href="http://republika.onet.pl/35291,26,1,51,fabryka.html" target="_blank">http://republika.onet.pl/35291,26,1,51,fabryka.html</a>

pozdrawiam

Dzięki Michael, Eric, a może..., faktycznie coś od siebie  :D

____________________________________
Inde datae leges, ne fortior omnia posset - Po to zostały dane prawa, aby silniejszy nie mógł wszystkiego.


25 lut 2009, 22:43
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA16 maja 2006, 21:36

 POSTY        2772

 LOKALIZACJAz MEKKI
Post 
ChrisZ                    




(...) różnica wydaje się być tylko w użytym słowie "darmowy". Skoro wolno uruchamiać w dowolnym celu czyli... mogę uruchamiać go de facto "za darmo". Obecnie OO jest tworzony również w polskiej wersji niezależnie od firmy UX więc nie ma potrzeby korzystać z wersji konkretnej firmy (przy okazji wielkie słowa uznania dla UX za tłumaczenie i dzięki temu rozpowszechnienie w Polsce pakietu Open Office). Przy okazji przyszła mi do głowy wcale niegłupia myśl, że przecież dzięki temu, że jest OO to za Office Microsoftu nie trzeba już płacić 2000 zł za pakiet standard tylko skromne 500 - i jakie by nie były zastrzeżenia do OO to jest to właśnie jego zasługa. Rzeczywistość jest jednak brutalna i rzeczywiście bez Miscrosoftu w naszej skarbowej rzeczywistości żyć się nie da  :(


CHRISZ ma doskonały pomysł.  Zaangażowanie firmy Ux Systems  w rozwiązywanie naszych problemów , w tym szkoleniowych i technicznych  by było możliwe zastąpienie pakietu OFFICE w całości i za 1800zł mamy wyposażenie 20 stanowisk !  A gdyby to kupiło ministerstwo ...   to by była promocja polskiej firmy informatycznej w przeciwieństwie do promowania Microsoftu.

____________________________________
"Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit


25 lut 2009, 22:55
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA16 maja 2006, 21:36

 POSTY        2772

 LOKALIZACJAz MEKKI
Post 
Dzisiaj Dziennik Internautów podał ciekawą wiadomość
<!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Brytyjski rząd podjął decyzję o przejściu na otwarte oprogramowanie. Spodziewa się on nie tylko znacznego ograniczenia kosztów, ale także poprawy jakości infrastruktury IT.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Wielka Brytania spodziewa się zaoszczędzić na tym 600 mln funtów rocznie. Co na to nasz minister ? Umie chyba liczyć .  Tylko niech pamięta , że tego nie da się zrobić "bezkosztowo" . :blush:

____________________________________
"Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit


26 lut 2009, 21:52
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA12 lis 2007, 14:54

 POSTY        21
Post 
Ja z innej beczki, ale w temacie.
Czy szanowni koledzy wiecie coś na temat aktualizacji OpenOffice na serwerach SAB ? Mamy oficjalnie wersje 2.3.0 od bardzo dawna, jest już Oo 3.0.1 - czy nasz wielce zapracowany MF planuje migrację ? Próbowałem pisać maile w tym temacie do "super adminow AS" ale brak odpowiedzi.  
pozdr.


06 mar 2009, 08:03
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA11 lis 2006, 20:46

 POSTY        450

 LOKALIZACJAU-S-A
Post 
maniek12                    



Ja z innej beczki, ale w temacie.
Czy szanowni koledzy wiecie coś na temat aktualizacji OpenOffice na serwerach SAB ? Mamy oficjalnie wersje 2.3.0 od bardzo dawna, jest już Oo 3.0.1 - czy nasz wielce zapracowany MF planuje migrację ? Próbowałem pisać maile w tym temacie do "super adminow AS" ale brak odpowiedzi.  
pozdr.


Zapewne są bardzo zajęci... tworzeniem kolejnych bzdurnych ankiet ;).


06 mar 2009, 08:40
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 15:04

 POSTY        3146

 LOKALIZACJAsamo centrum (no prawie)
Post 
Z uwagi na tzw "oszczędności" cała edycja wszelakich pism ma być prowadzona wyłącznie w formie elektronicznej. W związku z tym mam pytanie do speców od OO. W jaki sposób zgrać funkcję w MSO nazywaną "śledzenie zmian" z OO? Dodam, że MSO jest użytkowany w różnych wersjach od 6 do 2007 , a OO w wersjach 2.x (też różnych). Nie ma możliwości dodania jakichkolwiek konwerterów, dodatków ani zmiany większości domyślnych funkcji. Dokumenty są zazwyczaj o objętości kilkudziesięciu stron i zawierają liczne tabele. Czy jakoś pokonaliście te problemy?

____________________________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę.  C.T.


06 mar 2009, 18:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 49 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: