Teraz jest 06 wrz 2025, 17:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Gdzie jeszcze zabrali oszczędności 
Autor Treść postu
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA23 wrz 2006, 20:17

 POSTY        178

 LOKALIZACJAwielkopolska
Post 
Dodam więcej w sylwestra miały być od rana robione przelewy z subkont urzędów na MF mimo, że jest ustalony jakiś cykl 5 czy 7 dniowy. Musiało gdzieś zabraknąć kasy. U nas wszystko wypłacili ( oszczędności i z wartościowania) ale nie było kasy na resztę , na prąd, zakupiony towar czy sprzęt. :za2:  takimi metodami. To jest cały "Trezor" MF wiedziało co robi wprowadzając ten system dysponowania środkami budżetowymi.

____________________________________
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce


Ostatnio edytowano 03 sty 2009, 23:24 przez dziadek, łącznie edytowano 1 raz



03 sty 2009, 19:43
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
Cała ta sytuacja z wyciągnięciem kasy przez MF wygląda trochę jak wymuszenie rozbójnicze...

____________________________________
always look on the bright side of life


03 sty 2009, 21:20
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA24 paź 2007, 19:35

 POSTY        255
Post 
helga                    



faktycznie konta puste nie ma kasy na nic chociaż zgodnie z planami powinny być.
Tak sytuacja wystąpiła pierwszy raz i naczelnicy nie mogą za nią brać odpowiedzialności bo to jest sytuacja zupełnie od nich nie zależna


Helga - co ty bredzisz, jaki masz w tym interes, skąd u Ciebie taka nieznajomość materii?
A propos - niezależna/niezależny; -ni piszemy razem ...
Pozdrawiam!


04 sty 2009, 01:01
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA10 lis 2006, 07:34

 POSTY        3465
Post 
outsider                    



<!--quoteo(post=39857:date=31. 12. 2008 g. 14:33:name=helga)--><div class='quotetop'>(helga @ 31. 12. 2008 g. 14:33) [snapback]39857[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
faktycznie konta puste nie ma kasy na nic chociaż zgodnie z planami powinny być.
Tak sytuacja wystąpiła pierwszy raz i naczelnicy nie mogą za nią brać odpowiedzialności bo to jest sytuacja zupełnie od nich nie zależna


Helga - co ty bredzisz, jaki masz w tym interes, skąd u Ciebie taka nieznajomość materii?

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.
Pani Helga widać nie zdążyła wypłacić :lol:

____________________________________
"Demokracja to cztery wilki i owca głosujące o obiedzie" R.A.Heinlein


Ostatnio edytowano 04 sty 2009, 12:11 przez kominiarz, łącznie edytowano 1 raz



04 sty 2009, 12:10
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA18 lut 2008, 11:34

 POSTY        1
Post 
Czy ktoś ma informacje  co z tymi  ,którym nie wypłacono kasy ?
Czy jest szansa na to by była później.


06 sty 2009, 16:01
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 21:56

 POSTY        127
Post 
A mnie obniżyli wysokość oszczędności o kwotę z wyrównania zasiłku chorobowego!! No i co wy na to ?


07 sty 2009, 12:37
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA06 gru 2007, 10:25

 POSTY        8
Post 
(Dolnośląskie) U nas wypłacili nagrody i oszczędności przed świętami- wypłacili razem więc nie bardzo wiadomo ile z jakiej puli. Poza tym są to tak marne pieniądze że nie ma sensu nawet dochodzić.


07 sty 2009, 17:31
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA24 cze 2008, 21:55

 POSTY        161
Post 
w poznaniu też wypłacili przed świętami, ale kwota była śmieszna, a premie, to nie wiem kto dostał - szkoda gadać w ogóle


07 sty 2009, 18:01
Zobacz profil
Site Admin
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 maja 2006, 21:23

 POSTY        2059

 LOKALIZACJARada Krajowej Sekcji Administracji Skarbowej
Post 
Każdy z nas może zadać pytanie o podział środków na wynagrodzenia w urzędzie na podstawie ustawy o informacji publicznej. Zatem śmiało korzystajcie z ustawowych uprawnień, zamiast marudzić, że nie wiecie jak u Was dzielą kasę...

<!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec-->USTAWA z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Art. 1. 1. Każda informacja o sprawach publicznych stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy i podlega udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w niniejszej ustawie.
2. Przepisy ustawy nie naruszają przepisów innych ustaw określających odmienne zasady i tryb dostępu do informacji będących informacjami publicznymi.
Art. 2. 1. Każdemu przysługuje, z zastrzeżeniem art. 5, prawo dostępu do informacji publicznej, zwane dalej "prawem do informacji publicznej".
2. Od osoby wykonującej prawo do informacji publicznej nie wolno żądać wykazania interesu prawnego lub faktycznego.

Art. 3. 1. Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do:
       1)        uzyskania informacji publicznej, w tym uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego,
       2)        wglądu do dokumentów urzędowych,
       3)        dostępu do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów.
2. Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienie do niezwłocznego uzyskania informacji publicznej zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych.
Art. 4. 1. Obowiązane do udostępniania informacji publicznej są władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne, w szczególności:
       1)        organy władzy publicznej,
       2)        organy samorządów gospodarczych i zawodowych,
       3)        podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa,
       4)        podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego,
       5)        podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.
2.  Obowiązane do udostępnienia informacji publicznej są organizacje związkowe i pracodawców reprezentatywne, w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 2001 r. o Trójstronnej Komisji do Spraw Społeczno-Gospodarczych i wojewódzkich komisjach dialogu społecznego (Dz. U. Nr 100, poz. 1080, z późn. zm.), oraz partie polityczne.
3. Obowiązane do udostępniania informacji publicznej są podmioty, o których mowa w ust. 1 i 2, będące w posiadaniu takich informacji.
Art. 5. 1. Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.
2. Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy. Ograniczenie to nie dotyczy informacji o osobach pełniących funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach powierzenia i wykonywania funkcji, oraz przypadku, gdy osoba fizyczna lub przedsiębiorca rezygnują z przysługującego im prawa.
3. Nie można, z zastrzeżeniem ust. 1 i 2, ograniczać dostępu do informacji o sprawach rozstrzyganych w postępowaniu przed organami państwa, w szczególności w postępowaniu administracyjnym, karnym lub cywilnym, ze względu na ochronę interesu strony, jeżeli postępowanie dotyczy władz publicznych lub innych podmiotów wykonujących zadania publiczne albo osób pełniących funkcje publiczne - w zakresie tych zadań lub funkcji.
4. Ograniczenia dostępu do informacji w sprawach, o których mowa w ust. 3, nie naruszają prawa do informacji o organizacji i pracy organów prowadzących postępowania, w szczególności o czasie, trybie i miejscu oraz kolejności rozpatrywania spraw.
Rozdział 2
Dostęp do informacji publicznej
Art. 6. 1. Udostępnieniu podlega informacja publiczna, w szczególności o:
       1)        polityce wewnętrznej i zagranicznej, w tym o:
a)        zamierzeniach działań władzy ustawodawczej oraz wykonawczej,
b)        projektowaniu aktów normatywnych,
c)        programach w zakresie realizacji zadań publicznych, sposobie ich realizacji, wykonywaniu i skutkach realizacji tych zadań,
       2)        podmiotach, o których mowa w art. 4 ust. 1, w tym o:
a)        statusie prawnym lub formie prawnej,
b)        organizacji,
c)        przedmiocie działalności i kompetencjach,
d)        organach i osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach,
e)        strukturze własnościowej podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 3-5,
f)        majątku, którym dysponują,
       3)        zasadach funkcjonowania podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1, w tym o:
a)        trybie działania władz publicznych i ich jednostek organizacyjnych,
b)        trybie działania państwowych osób prawnych i osób prawnych samorządu terytorialnego w zakresie wykonywania zadań publicznych i ich działalności w ramach gospodarki budżetowej i pozabudżetowej,
c)        sposobach stanowienia aktów publicznoprawnych,
d)        sposobach przyjmowania i załatwiania spraw,
e)        stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania,
f)        prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych,
g)         naborze kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska, w zakresie określonym w przepisach odrębnych,
h)         konkursie na wyższe stanowisko w służbie cywilnej, w zakresie określonym w przepisach odrębnych,
       4)        danych publicznych, w tym:
a)        treść i postać dokumentów urzędowych, w szczególności:
–        treść aktów administracyjnych i innych rozstrzygnięć,
–        dokumentacja przebiegu i efektów kontroli oraz wystąpienia, stanowiska, wnioski i opinie podmiotów ją przeprowadzających,
b)        stanowiska w sprawach publicznych zajęte przez organy władzy publicznej i przez funkcjonariuszy publicznych w rozumieniu przepisów Kodeksu karnego,
c)        treść innych wystąpień i ocen dokonywanych przez organy władzy publicznej,
d)        informacja o stanie państwa, samorządów i ich jednostek organizacyjnych,
       5)        majątku publicznym, w tym o:
a)        majątku Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych,
b)        innych prawach majątkowych przysługujących państwu i jego długach,
c)        majątku jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządów zawodowych i gospodarczych oraz majątku osób prawnych samorządu terytorialnego, a także kas chorych,
d)        majątku podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 5, pochodzącym z zadysponowania majątkiem, o którym mowa w lit. a)-c), oraz pożytkach z tego majątku i jego obciążeniach,
e)        dochodach i stratach spółek handlowych, w których podmioty, o których mowa w lit. a)-c), mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych, oraz dysponowaniu tymi dochodami i sposobie pokrywania strat,
f)        długu publicznym,
g)        pomocy publicznej,
h)        ciężarach publicznych.
2. Dokumentem urzędowym w rozumieniu ustawy jest treść oświadczenia woli lub wiedzy, utrwalona i podpisana w dowolnej formie przez funkcjonariusza publicznego w rozumieniu przepisów Kodeksu karnego, w ramach jego kompetencji, skierowana do innego podmiotu lub złożona do akt sprawy.
Art. 7. 1. Udostępnianie informacji publicznych następuje w drodze:
       1)        ogłaszania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych, w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w art. 8,
       2)        udostępniania, o którym mowa w art. 10 i 11,
       3)        wstępu na posiedzenia organów, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3, i udostępniania materiałów, w tym audiowizualnych i teleinformatycznych, dokumentujących te posiedzenia.
2. Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, z zastrzeżeniem art. 15.
Art. 8. 1. Tworzy się urzędowy publikator teleinformatyczny - Biuletyn Informacji Publicznej - w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej, w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci teleinformatycznej, zwany dalej "Biuletynem Informacji Publicznej".
2. Informacje publiczne są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej przez podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2.
3. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, obowiązane są do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji publicznych, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-3, pkt 4 lit. a) tiret drugie, lit. c) i d) i pkt 5. Podmioty, o których mowa w zdaniu pierwszym, mogą udostępniać w Biuletynie Informacji Publicznej również inne informacje publiczne.
4. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, są obowiązane do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji dotyczących sposobu dostępu do informacji publicznych będących w ich posiadaniu i nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. W przypadku wyłączenia jawności informacji publicznej, w Biuletynie Informacji Publicznej podaje się zakres wyłączenia, podstawę prawną wyłączenia jawności oraz wskazuje się organ lub osobę, które dokonały wyłączenia, a w przypadku, o którym mowa w art. 5 ust. 2, podmiot, w interesie którego dokonano wyłączenia jawności.
6. Podmioty udostępniające informacje publiczne w Biuletynie Informacji Publicznej są obowiązane do:
       1)        oznaczenia informacji danymi określającymi podmiot udostępniający informację,
       2)        podania w informacji danych określających tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji,
       3)        dołączenia do informacji danych określających tożsamość osoby, która wprowadziła informację do Biuletynu Informacji Publicznej,
       4)        oznaczenia czasu wytworzenia informacji i czasu jej udostępnienia,
       5)        zabezpieczenia możliwości identyfikacji czasu rzeczywistego udostępnienia informacji.
Art. 9.  1. Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy stronę główną Biuletynu Informacji Publicznej zawierającą wykaz podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, wraz z odnośnikami umożliwiającymi połączenie z ich stronami.
2. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, tworzą własne strony Biuletynu Informacji Publicznej, na których udostępniają informacje podlegające udostępnieniu w tej drodze.
3. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, są obowiązane przekazać ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji informacje niezbędne do zamieszczenia na stronie, o której mowa w ust. 1.
4. Minister właściwy do spraw informatyzacji:
       1)        gromadzi i udostępnia adresy wskazujące strony Biuletynu Informacji Publicznej tworzone przez podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2,
       2)        gromadzi i udostępnia dane o liczbie pobrań stron, o których mowa w pkt 1,
       3)        udostępnia nieodpłatnie przykładowe oprogramowanie służące do tworzenia stron w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie ust. 5 lub kody źródłowe tego oprogramowania.
5. Minister właściwy do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:
       1)        szczegółowe wymagania dotyczące układu ujednoliconego systemu stron Biuletynu Informacji Publicznej, w szczególności:
a)        strukturę strony głównej, o której mowa w ust. 1,
b)        standardy struktury stron, o których mowa w ust. 2,
       2)        zakres i tryb przekazywania informacji, o których mowa w ust. 3,
       3)        wymagania dotyczące zabezpieczania treści informacji publicznych udostępnianych w Biuletynie Informacji Publicznej
- mając na względzie sprawność i jednolitość działania systemu stron Biuletynu Informacji Publicznej, a także uwzględniając konieczność równego traktowania rozwiązań informatycznych oraz potrzebę umożliwienia realizacji prawa do stosowania przez podmioty obowiązane do przekazywania informacji oprogramowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu opłat licencyjnych.
Art. 10. 1. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.
2. Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Art. 11. Informacja publiczna może być udostępniana:
       1)        w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych,
       2)        przez zainstalowane w miejscach, o których mowa w pkt 1, urządzenia umożliwiające zapoznanie się z tą informacją.
Art. 12. 1. Informacje publiczne udostępniane w sposób, o którym mowa w art. 10 i 11, są oznaczane danymi określającymi podmiot udostępniający informację, danymi określającymi tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji, danymi określającymi tożsamość osoby, która udostępniła informację, oraz datą udostępnienia.
2. Podmiot udostępniający informację publiczną jest obowiązany zapewnić możliwość:
       1)        kopiowania informacji publicznej albo jej wydruk lub
       2)        przesłania informacji publicznej albo przeniesienia jej na odpowiedni, powszechnie stosowany nośnik informacji.
Art. 13. 1. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, z zastrzeżeniem ust. 2 i art. 15 ust. 2.
2. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie określonym w ust. 1, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Art. 14. 1. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje podmiot obowiązany do udostępnienia, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku.
2. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonych we wniosku, podmiot obowiązany do udostępnienia powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. W takim przypadku, jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Art. 15. 1. Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, o którym mowa w art. 10 ust. 1, podmiot obowiązany do udostępnienia ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, podmiot ten może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
2. Podmiot, o którym mowa w ust. 1, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, powiadomi wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.
Art. 16. 1. Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji w przypadku określonym w art. 14 ust. 2 przez organ władzy publicznej następują w drodze decyzji.
2. Do decyzji, o których mowa w ust. 1, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że:
       1)        odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni,
       2)        uzasadnienie decyzji o odmowie udostępnienia informacji zawiera także imiona, nazwiska i funkcje osób, które zajęły stanowisko w toku postępowania o udostępnienie informacji, oraz oznaczenie podmiotów, ze względu na których dobra, o których mowa w art. 5 ust. 2, wydano decyzję o odmowie udostępnienia informacji.
Art. 17. 1. Do rozstrzygnięć podmiotów obowiązanych do udostępnienia informacji, niebędących organami władzy publicznej, o odmowie udostępnienia informacji oraz o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji przepisy art. 16 stosuje się odpowiednio.
2. Wnioskodawca może wystąpić do podmiotu, o którym mowa w ust. 1, o ponowne rozpatrzenie sprawy. Do wniosku stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące odwołania.
Art. 18. 1. Posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów są jawne i dostępne.
2. Posiedzenia kolegialnych organów pomocniczych organów, o których mowa w ust. 1, są jawne i dostępne, o ile stanowią tak przepisy ustaw albo akty wydane na ich podstawie lub gdy organ pomocniczy tak postanowi.
3. Organy, o których mowa w ust. 1 i 2, są obowiązane zapewnić lokalowe lub techniczne środki umożliwiające wykonywanie prawa, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3. W miarę potrzeby zapewnia się transmisję audiowizualną lub teleinformatyczną z posiedzeń organów, o których mowa w ust. 1.
4. Ograniczenie dostępu do posiedzeń organów, o których mowa w ust. 1 i 2, z przyczyn lokalowych lub technicznych nie może prowadzić do nieuzasadnionego zapewnienia dostępu tylko wybranym podmiotom.
Art. 19. Organy, o których mowa w art. 18 ust. 1 i 2, sporządzają i udostępniają protokoły lub stenogramy swoich obrad, chyba że sporządzą i udostępnią materiały audiowizualne lub teleinformatyczne rejestrujące w pełni te obrady.
Art. 20. Przepisy art. 18 i 19 stosuje się odpowiednio do pochodzących z powszechnych wyborów kolegialnych organów jednostek pomocniczych jednostek samorządu terytorialnego i ich kolegialnych organów pomocniczych.
Art. 21.  Do skarg rozpatrywanych w postępowaniu o udostępnienie informacji publicznej stosuje się, z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 22, przepisy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. Nr 153, poz. 1270), z tym że:
       1)        przekazanie akt i odpowiedzi na skargę następuje w terminie 15 dni od dnia otrzymania skargi,
       2)        skargę rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania akt wraz z odpowiedzią na skargę.
Art. 22. 1. Podmiotowi, któremu odmówiono prawa dostępu do informacji publicznej ze względu na wyłączenie jej jawności z powołaniem się na ochronę danych osobowych, prawo do prywatności oraz tajemnicę inną niż państwowa, służbowa, skarbowa lub statystyczna, przysługuje prawo wniesienia powództwa do sądu powszechnego o udostępnienie takiej informacji.
2. Podmiot, którego dotyczy wyłączenie informacji publicznej, ma interes prawny w przystąpieniu w charakterze interwenienta ubocznego po stronie pozwanej.
3. Sądem właściwym do orzekania w sprawach, o których mowa w ust. 1, jest sąd rejonowy właściwy ze względu na siedzibę podmiotu, który odmówił udostępnienia informacji publicznej.
Art. 23. Kto, wbrew ciążącemu na nim obowiązkowi, nie udostępnia informacji publicznej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
(...)<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

____________________________________
Mów otwarcie i otwarcie działaj, gdy w kraju dobre panują rządy.Otwarcie działaj, lecz mów ostrożnie, gdy rządy są złe...


07 sty 2009, 18:11
Zobacz profil WWW
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
Halaszka                    



A mnie obniżyli wysokość oszczędności o kwotę z wyrównania zasiłku chorobowego!! No i co wy na to ?


W tym szaleństwie jest metoda, logika NUS'a jest nieprzenikniona, zapewne "pomyślał" że skoro wypłacając wyrównanie niespecjalnie na Tobie zaoszczędził...  :mur:

____________________________________
always look on the bright side of life


Ostatnio edytowano 07 sty 2009, 21:15 przez elsinore, łącznie edytowano 1 raz



07 sty 2009, 21:14
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 21:56

 POSTY        127
Post 
elsinore                    



<!--quoteo(post=40067:date=07. 01. 2009 g. 12:37:name=Halaszka)--><div class='quotetop'>(Halaszka @ 07. 01. 2009 g. 12:37) [snapback]40067[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
A mnie obniżyli wysokość oszczędności o kwotę z wyrównania zasiłku chorobowego!! No i co wy na to ?


W tym szaleństwie jest metoda, logika NUS'a jest nieprzenikniona, zapewne "pomyślał" że skoro wypłacając wyrównanie niespecjalnie na Tobie zaoszczędził...  :mur:
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Ale chciałabym wiedzieć dlaczego ? Czyżby ZUS nie zwrócił tych pieniędzy ?


08 sty 2009, 08:02
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA06 maja 2007, 19:43

 POSTY        18
Post 
Gdyby taki numer wywinęli nauczycielom albo lekarzom to mielibyśmy tygodniową aferę we wszystkich mediach. A tak - kogo to obchodzi?  :angry2:


08 sty 2009, 09:51
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
deltinho                    



Gdyby taki numer wywinęli nauczycielom albo lekarzom to mielibyśmy tygodniową aferę we wszystkich mediach. A tak - kogo to obchodzi?  :angry2:


Fakt, nauczyciele mogliby odwołać ferie... dobrze że trafiło, jak trafiło...

____________________________________
always look on the bright side of life


08 sty 2009, 11:55
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA15 kwi 2008, 12:57

 POSTY        90
Post 
A u nas niespodzianka. DUKS zapowiedział, że pieniądze z zeszłego roku, które rzekomo przepadły, zostaną w ramach oszczędności w styczniu jednak wypłacone. Prawie niemożliwe...

____________________________________
"Ci, którzy mają ideę wciąż w gębie, mają ją zazwyczaj i w pobliskim nosie" - Letz


13 sty 2009, 21:22
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 36 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: