Teraz jest 06 wrz 2025, 15:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1125 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 81  Następna strona
Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r. 
Autor Treść postu
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA27 lis 2014, 19:37

 POSTY        8
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
U nas też już wiadomo przejścia do Izby są zaplanowane  na 17-20 kwietnia. Izba robotę rozdała po równo ale wynagrodzenia każdy ze swoim to chyba trochę coś nie bardzo. Uważam, że przy tak ważnej konsolidacji to na początku należałoby wywartościować stanowiska ustalić wynagrodzenia zasadnicze i wtedy proponować  pracę ale to nie w naszym resorcie traktowanie pracowników jest tragiczne. wartościowanie stanowisk później czyli  za kilka miesięcy okaże się, że stanowisko to będzie  wywartościowane niżej i kilka setek w plecy .... ( a teraz już kilka na dojazdy ) .


Ostatnio edytowano 21 mar 2015, 18:03 przez Heisenberg, łącznie edytowano 1 raz



21 mar 2015, 18:02
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA02 lip 2011, 11:05

 POSTY        74
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Jestem po rozmowie z DIS i tak jak u was płaca i stanowisko bez zmian. A co do terminu przejścia to jeszcze nie wiadomo, mam być w kontakcie z IS.
Stanowiska mają być wartościowane chyba do końca roku. Ja akurat się nie boję, że mi obetną bo nie bardzo jest z czego  ;)


21 mar 2015, 22:03
Zobacz profil
Nowicjusz

 REJESTRACJA23 paź 2006, 21:58

 POSTY        1
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Witam!
Mam pytanie odnośnie druku ZUS ZLA (dawnego L4). Zwolnienie mam do 31.03.2015.
30.03.2015 na kolejnej wizycie dostanę następne zwolnienie z datą niezdolności do pracy od 01.04.2015.
Wg mnie podaję już NIP "nowego" pracodawcy ale chciałabym się upewnić...


23 mar 2015, 12:36
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA11 kwi 2013, 09:28

 POSTY        465
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Pistacja                    



Witam!
Mam pytanie odnośnie druku ZUS ZLA (dawnego L4). Zwolnienie mam do 31.03.2015.
30.03.2015 na kolejnej wizycie dostanę następne zwolnienie z datą niezdolności do pracy od 01.04.2015.
Wg mnie podaję już NIP "nowego" pracodawcy ale chciałabym się upewnić...


Dokładnie tak. Od 1 kwietnia na zwolnieniu powinien już widnieć NIP Izby Skarbowej.


23 mar 2015, 12:54
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA15 wrz 2012, 11:03

 POSTY        16
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Coś czuję, że wiele zwolnień lekarskich będzie wracać do poprawy :)
A słyszał ktoś coś o tym, że pensje mogą nam zmienić dopiero po upływie roku?


23 mar 2015, 17:42
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA28 mar 2011, 20:41

 POSTY        332
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Słyszał ktoś o jakiejkolwiek zmianie pensji?  :D


23 mar 2015, 18:07
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA13 sty 2008, 12:34

 POSTY        6
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Zmiana pensji? Wszyscy z pomocniczych, którzy "idą " do podstawowych pensje w dół.


23 mar 2015, 18:13
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA28 mar 2011, 20:41

 POSTY        332
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
To stwierdzenie, przypuszczenie, życzenie, marzenie? Czy stwierdzasz, że wszystkie stanowiska pomocnicze "zarabiają" więcej od podstawowych? U mnie to myślałem, że przypadek ale widzę, iż chyba nie? Jednak nas z podstawówki ruch... w  :dupa: nieludzko.


23 mar 2015, 18:49
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA27 lis 2014, 19:37

 POSTY        8
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
U nas każdy przechodzi z tym co ma i ci co do podstawowych i ci co do IS a wartościowanie później do roku czasu. A jeśli chodzi o zwolnienia chorobowe to te wystawione w marcu mają mieć NIP US a wystawione w kwietniu NIP IS.


23 mar 2015, 21:27
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA15 wrz 2012, 11:03

 POSTY        16
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Kto powiedział zmienić w sensie podniesc? Pytam o czas, że niby przez rok obniżyć pensji nie mogą.


23 mar 2015, 21:29
Zobacz profil
Specjalista

 REJESTRACJA12 lis 2007, 21:00

 POSTY        324
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Kontrola będzie wyglądała inaczej... Czasami kontrola będzie formą edukowania, tak tak, edukowania przedsiębiorcy.



Kontrole w siedzibie przedsiębiorcy będą podejmowane przez urzędy skarbowe tylko wówczas, gdy z przeprowadzonych analiz wynika wysokie prawdopodobieństwo uchylania się od realizowania zobowiązań podatkowych lub gdy pojawiają się wątpliwości, których  nie udało się wyjaśnić wątpliwości w inny sposób. Minister Finansów przedstawił nową koncepcję weryfikacji prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych.
http://www.mf.gov.pl/administracja-podatkowa/wiadomosci/komunikaty/-/asset_publisher/2UWl/content/minister-finansow-przedstawil-nowa-koncepcje-weryfikacji-prawidlowosci-wypelniania-obowiazkow-podatkowych


 Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


23 mar 2015, 21:47
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA28 kwi 2009, 20:25

 POSTY        89
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Coś mało wpisów na tak istotny i bieżący temat. Mam pytanie do pracowników woj. stołecznego, jak wygląda tworzenie zakładu pracy zatrudniającego od 1 kwietnia coś chyba ze 7tys osób. Biorąc za wzór panikę w naszej IS to w Izbie warszawskiej parę osób powinno popełnić już samobójstwo albo choć zbzikować. A tu taka cisza. Czy planowane zatrudnienie wyniesie tys. osób jak powiadano i gdzie te osoby w tej bezkosztowej konsolidacji będą siedzieć? Przygarnie Was MF czy wynajęto jakiś biurowiec za kilka mln zł. Ponieważ zabrano nam środki z naszego jeszcze planu to może poszły na wynajem czegoś w Stolicy? Podzielcie się tą cenną wiedzą bo reszta kraju usycha z ciekawości.


25 mar 2015, 22:27
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA29 lip 2009, 06:55

 POSTY        4
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
Tak mają celnicy:


„Pewna praca blisko domu”
Program dobrowolnych przejść do administracji podatkowej

Dostosowanie struktury zatrudnienia Służby Celnej do zmieniających się standardów obsługi klienta to główny cel programu pod nazwą „Pewna praca blisko domu”. Program skierowany jest do funkcjonariuszy zainteresowanych zapewnieniem sobie stabilnego miejsca pracy w urzędach skarbowych zlokalizowanych w pobliżu ich miejsca zamieszkania.

Od 01.03 – 30.04 br. funkcjonariusze zainteresowani skorzystaniem z takiej możliwości będą mogli zadeklarować gotowość podjęcia pracy w administracji podatkowej przy zachowaniu obecnego wynagrodzenia . Ponadto funkcjonariusze, którzy podejmą taką decyzję, otrzymają nagrodę, której wysokość będzie uzależniona od stażu służby (wielokrotność miesięcznego uposażenia – od 3 do 9). Niezależnie od tego funkcjonariuszom, którzy w związku ze zmianą miejsca zatrudnienia, utracą dodatki służbowe, może zostać przyznana wyższa grupa uposażenia zasadniczego.

Szczegóły opisane są w dokumencie dostępnym w intranecie pod adresem: http://corintia.mofnet.gov.pl/corintia/cor/ppbd.pdf

Podnoszenie standardów obsługi, w tym zwiększenie dostępności e-usług i ułatwień dla przedsiębiorców, to nadrzędne cele strategiczne Służby Celnej. Powszechnie już wykorzystywane są nowoczesne narzędzia obsługi klienta (prawie 100% zgłoszeń celnych składanych jest w formie elektronicznej, a ich obsługa coraz częściej przenoszona jest do urzędów celnych, zcentralizowana została usługa Intrastat, w formie elektronicznej nadzoruje się też przemieszczanie towarów w zawieszonej akcyzie). W tym roku zostaną wdrożone ostatnie komponenty Programu e-Cło, przeprowadzona zostanie także centralizacja zadań z zakresu rozliczeń ceł i podatków oraz obsługi wierzyciela. Coraz większą rolę w obsłudze klienta będą odgrywać Centra Obsługi integrujące zadania realizowane dotąd przez różne urzędy i instytucje państwowe. Zgodnie z projektem ustawy o Administracji Podatkowej będą one odpowiadały również za przyjmowanie deklaracji akcyzowych.

Od kliku lat struktura zatrudnienia w Służbie Celnej dostosowywane jest do zmieniających się zadań. W latach 2008 – 2015 na granicę wschodnią zostały przeniesione 473 etaty funkcjonariuszy celnych. W wyniku naturalnej fluktuacji kadr zmniejszono limit etatów o 420, dzięki czemu możliwe było zwiększenie od 01.07.2013. wysokości dodatków za stopień służbowy dla wszystkich funkcjonariuszy celnych o 150zł. Nabór nowych pracowników od 2010 jest możliwy głównie do izb granicznych. Pomimo podjętych działań z przeprowadzonych w 2014 roku analiz wynika, że Służba Celna nadal dysponuje nadwyżką 738 funkcjonariuszy. Liczba ta obejmuje ok. 400 funkcjonariuszy, którzy nabyli już uprawnienia emerytalne.

Program Pewna Praca Blisko Domu umożliwia kolejnym ok. 250 zainteresowanym funkcjonariuszom przejście na korzystnych zasadach do pracy w administracji podatkowej. Zgłoszenia mają charakter dobrowolny. Podejmując decyzję należy jednak uwzględnić fakt, że zmieniające się zadania Służby Celnej mogą w przyszłości oznaczać konieczność oddelegowania funkcjonariuszy do pracy w innych, niż dotychczasowe jednostkach organizacyjnych.

Wszelkie pytania, uwagi i wątpliwości można kierować na adres: pp@mofnet.gov.pl

Wszystkie dokumenty dot. programu można znaleźć również na ZSIC Corintia w zakładce Organizacja SC / 128. PEWNA PRACA BLISKO DOMU - PROGRAM DOBROWOLNYCH PRZEJŚĆ DO AP


26 mar 2015, 09:33
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA09 lis 2013, 19:40

 POSTY        274
Post Re: Kolejna reorganizacja urzędów skarbowych 1.01.2014(5) r.
najlepsze z tego to jest pomysł co zrobić z niepotrzebnymi radcami prawnymi. Wymyślono podział radców prawnych na "terenowych" i "izbowych".
Jedni będą uczestniczyć w wydawaniu decyzji w urzędach /terenowi/ drudzy będą opiniować /izbowi/ dyrektorowi izby.
Wszyscy podlegają dyrektorowi izby.  TO JEST PARANOJA do kwadratu i po prostu fikcja po to żeby byle gdzie zatrudnić.
O dwuinstancyjności mowy nie ma.


26 mar 2015, 10:08
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1125 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 81  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: