Teraz jest 05 wrz 2025, 21:35



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
VAT-refund 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA26 mar 2012, 17:26

 POSTY        46
Post VAT-refund
witam,
mam pytanko dotyczące informacji PTW KZ (03), czy też decyzji.
Jeżeli na urzędowe konto funkcyjne i konto pełnomocnika nie dotarła informacja PTW KZ, widać ją jedynie na aplikacji vat-refund (przeglądanie wiadomości) to czy można z konta funkcyjnego przesłać tę wiadomość do pełnomocnika "ręcznie" ?

Drugie pytanie to co robicie jak w ciągu 7 dni nie będzie potwierdzenia odbioru, wysyłacie pisemka? w jakiej treści ? i kolor czerwony tak może sobie wisieć? :P

pozdrawiam


03 lip 2012, 14:50
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA29 lis 2010, 20:44

 POSTY        303
Post Re: VAT-refund
Keniacz                    



witam,
mam pytanko dotyczące informacji PTW KZ (03), czy też decyzji.
Jeżeli na urzędowe konto funkcyjne i konto pełnomocnika nie dotarła informacja PTW KZ, widać ją jedynie na aplikacji vat-refund (przeglądanie wiadomości) to czy można z konta funkcyjnego przesłać tę wiadomość do pełnomocnika "ręcznie" ?

Drugie pytanie to co robicie jak w ciągu 7 dni nie będzie potwierdzenia odbioru, wysyłacie pisemka? w jakiej treści ? i kolor czerwony tak może sobie wisieć? :P

pozdrawiam


Ad. 1 Jeśli wystąpi taka sytuacja (choć odkąd jest VAT-REFUND to mi się to nie zdarzyło) to należy przesłać ręcznie. Jedyna sytuacja wg mnie to błędny adres e-mail podany we wniosku, a wtedy jeśli wyślesz ręcznie to też Ci się wróci. No chyba, że znasz poprawny e-mail, lub taki zostanie Ci podany.
Ad.2 Co robić w przypadku przekroczenia terminu 7 dniowego masz dokładnie opisane w procedurze.


03 lip 2012, 21:35
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA26 mar 2012, 17:26

 POSTY        46
Post Re: VAT-refund
ad 1) mail jest dobry bo jedna wiadomość dotarła a z drugą jakiś problem
ad 2) w procedurach dość oszczędnie opisane, że wysyłamy listownie, chodzi bardziej o praktyczne aspekty :)


04 lip 2012, 05:45
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA11 kwi 2007, 09:33

 POSTY        2
Post Re: VAT-refund
Takie problemy należy zgłaszać do pomocy informatycznej MF. Pomoc dla VAT-Refund i VIES działa naprawdę bardzo sprawnie i szybko.


04 lip 2012, 10:33
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA02 lis 2013, 10:08

 POSTY        2
Post VAT-refund
Mam problem. Od niedawna zajmuję się weryfikacją wniosków VAT-REF i w ogóle VATem. Oczywiście u mnie w US nikt nic nie wie, albo nie pamięta.
Wpłynął do mnie wniosek i dokonując weryfikacji wniosku stwierdziłam, że mój podatnik we wnioskowanym okresie zwrotu świadczył jedynie usługi poza terytorium kraju, i zastanawiam się czy mogę wysłać wniosek do kraju zwrotu.
Chodzi o punkt, czy podatnik we wnioskowanym okresie nie dokonywał wyłącznie dostawy towarów lub świadczenia usług zwolnionych od podatku od towarów i usług, poza transakcjami, do których stosuje się art. 86 ust. 9 ustawy o VAT. W procedurze napisano, że sprawdzenia dokonujemy poprzez wybranie pozycji sprzedaż zwolniona z podatku. Chodzi o poz. 10 (wcześniej 20)?


02 lis 2013, 16:43
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA21 cze 2018, 09:52

 POSTY        3
Post Re: VAT-refund
Witajcie, mam pytanie dotyczące postanowienia o odrzuceniu wniosku VAT-REF, mam nadzieję, że znajdzie się dobra dusza i mi podpowie, a mianowicie muszę wystawić postanowienie o odrzuceniu wniosku, wniosek wysłany przez pełnomocnika, który ma pełnomocnictwo ogólne, czy takie postanowienie mogę wysłać tylko pełnomocnikowi elektronicznie czy muszę też podatnikowi czy może tylko podatnikowi listem tradycyjnym jak to jest w instrukcji.
Z góry dziękuję za odpowiedź


13 wrz 2018, 08:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: