Teraz jest 06 wrz 2025, 16:12



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA12 mar 2010, 09:45

 POSTY        25
Post Reorganizacja
Słoniu                    



Moja plotka o podkarpaciu nic nie mówi, ale mówi że cała reorganizacja została wstrzymana z uwagi na brak środków finasowych na jej wdrożenie. Podobno nie ma kasy na nowe tabliczki na drzwiach, nowe pieczątki, nowe identyfikatory, nowe broszury, przeprowadzki i przemeblowania, itd.

Dobre i to :) Skoro nikt z góry nie zamierza pójść po rozum do głowy, to dobrze, że chociaż kryzys nam sprzyja :)

____________________________________
Różnica między człowiekiem mądrym i głupim jest taka, że mądry wie, że nie jest mędrcem, a głupi nie wie, że jest głupcem.


19 sie 2010, 06:25
Zobacz profil
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA14 wrz 2009, 07:54

 POSTY        19
Post Reorganizacja
madzikk                    



Słoniu                    



Moja plotka o podkarpaciu nic nie mówi, ale mówi że cała reorganizacja została wstrzymana z uwagi na brak środków finasowych na jej wdrożenie. Podobno nie ma kasy na nowe tabliczki na drzwiach, nowe pieczątki, nowe identyfikatory, nowe broszury, przeprowadzki i przemeblowania, itd.

Dobre i to :) Skoro nikt z góry nie zamierza pójść po rozum do głowy, to dobrze, że chociaż kryzys nam sprzyja :)


Reorganizacja wchodzi na 100% - przyszło pismo z MF że można zawiesić do końca roku wdrażanie SZJ - WŁAŚNIE Z UWAGI wdrażanie REORGANIZACJI. Zapytajcie swoich pełnomocników SZJ


19 sie 2010, 07:12
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 14:43

 POSTY        252
Post Reorganizacja
Najpierw zostało zawieszone wdrożenie SZJ z uwagi na reorganizację.
A dopiero teraz została "zawieszona" reorganizacja, tzn. nie podpisana została
jeszcze 13 i nie wiadomo czy i kiedy ją podpiszą.

____________________________________
"Kto cały czas ciężko pracuje, nie ma czasu zarabiać pieniędzy" - J. D. Rockefeller


19 sie 2010, 09:50
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA19 sie 2010, 16:42

 POSTY        4
Post Reorganizacja
W  piątek 13 sierpnia Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu Pan Bernard Trzebniak poinformował, że kierownictwo Ministerstwa Finansów podjęło decyzję o likwidacji  Urzędu Skarbowego Poznań ? Śródmieście.  Teren objęty właściwością likwidowanego urzędu (centrum Poznania) przejąć ma Urząd Skarbowy Poznań ? Wilda. Dodatkowo urząd Wilda obsługiwać ma Gminy Luboń i Puszczykowo. Pracownicy US Poznań ? Śródmieście mają zostać zatrudnieni  w US Poznań Wilda. Oficjalnej decyzji jeszcze nie ma, ale jest wstępna akceptacja.  Zmiana ma wejść w życie z dniem 1 stycznia 2011r. Tyle konkretów. Władza zdecydowała o likwidacji, nie potrafi jednak podać żadnych konkretów dotyczących technicznej i prawnej strony takiej operacji,  takich jak kwestia umów o pracę, siedziby urzędu, warunków lokalowych. Samo uzasadnienie decyzji o likwidacji (podobno lepsze warunki lokalowe US Wilda, pojemność serwerów) jest delikatnie mówiąc mało konkretne. Tak jak napisałem wcześniej wstępna decyzja zapadła a dopiero teraz powołane mają zostać zespoły, które zastanowią się jak ten ?świetny? pomysł zrealizować.  Ale cóż stare przysłowie mówi ?Pan karze sługa musi?


21 sie 2010, 13:08
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja
Tytus                    



W  piątek 13 sierpnia Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu Pan Bernard Trzebniak poinformował, że kierownictwo Ministerstwa Finansów podjęło decyzję o likwidacji  Urzędu Skarbowego Poznań ? Śródmieście.  Teren objęty właściwością likwidowanego urzędu (centrum Poznania) przejąć ma Urząd Skarbowy Poznań ? Wilda. Dodatkowo urząd Wilda obsługiwać ma Gminy Luboń i Puszczykowo. Pracownicy US Poznań ? Śródmieście mają zostać zatrudnieni  w US Poznań Wilda. Oficjalnej decyzji jeszcze nie ma, ale jest wstępna akceptacja.  Zmiana ma wejść w życie z dniem 1 stycznia 2011r. Tyle konkretów. Władza zdecydowała o likwidacji, nie potrafi jednak podać żadnych konkretów dotyczących technicznej i prawnej strony takiej operacji,  takich jak kwestia umów o pracę, siedziby urzędu, warunków lokalowych. Samo uzasadnienie decyzji o likwidacji (podobno lepsze warunki lokalowe US Wilda, pojemność serwerów) jest delikatnie mówiąc mało konkretne. Tak jak napisałem wcześniej wstępna decyzja zapadła a dopiero teraz powołane mają zostać zespoły, które zastanowią się jak ten ?świetny? pomysł zrealizować.  Ale cóż stare przysłowie mówi ?Pan karze sługa musi?

współczuję bałaganu...


22 sie 2010, 10:36
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 kwi 2008, 15:21

 POSTY        1034
Post Reorganizacja
No i mamy pierwsze jaskólki racjonalizacji zatrudnienia <_<


22 sie 2010, 12:03
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA31 maja 2010, 20:56

 POSTY        99
Post Reorganizacja
Ale bałagan!  :wacko:  

Sam jestem w zespole SZJ mojego US i już widzę sromotną porażkę. Trzeba z pokorą przyznać że idee SZJ są dobre, ale ich wdrażanie nie jest skrojone na niską jakość obecnej kadry Urzędów Skarbowych. Za słabi są wszyscy: szeregowi, kierownicy i Naczelnicy.  :blush: Taka gorzka o Nas prawda!  :blush:  Reorganizacja tylko powiększy zamęt, bo jak to mawiają: "Od samego mieszania herbata słodsza nie będzie". Chęci są, ale nimi przecież piekło wybrukowano... :rolleyes:

Marzy mi się administracja skarbowa gdzie dobrze się zarabia i stale inwestuje w doszkalanie pracowników, a dobre warunki płacy i pracy przyciągają i utrzymują w Urzędach zdolnych ludzi. Słabi, mierni i leniwi zostaliby stopniowo wygryzieni z pracy. Wtedy dopiero wdrażanie SZJ, reorganizacje wzorowane na najlepszych teoriach zarządzania miałyby szanse na sukces!  :blush:

Gorzko.


22 sie 2010, 13:08
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Reorganizacja
A ja sobie tak myślę, że SZJ to bałagan , bo każdy US i IS opracowuje swoje procesy (gdzie tu logika???). Chyba należałoby zrobić z tym porządek:
1. na poziomie kraju należy opracować jednolite Instrukcje.
2. na poziomie kraju jednolita struktura w US i IS (wg zasady wynikającej np. z liczby podatników)
3. liczba pracowników w każdej komórce (IS i US) jednolita w kraju (wg zasady wynikającej np. z liczby podatników)


22 sie 2010, 14:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA31 maja 2010, 20:56

 POSTY        99
Post Reorganizacja
Uważam że ujednolicanie struktur i liczby pracowników poszczególnych części struktur US i IS w skali kraju nie jest dobre. Co Urząd to inny teren, specyfika lokalnej gospodarki, poziom szarej strefy, jakość kadry danego US etc. Uważam że każdy Naczelnik winien być w 100% odpowiedzialny za realizację zadań Jego US (mierzone tzw. miernikami, "kontrola zarządcza" etc.) i dlatego powinien móc dowolnie zorganizować w tym celu Urząd w ramach dostępnych mu zasobów i możliwości prawnych, rynkowych, technologicznych etc. etc.. Dlaczego US/IS szerzej nie outsource-ują potrzebnych im usług wzorem firm prywatnych? Czemu by np. nie zatrudnić pracowników kontroli podatkowej w systemie telepracy? Szybko byłoby widać kto się nadaje na Naczelnika, a kto nie. Dobre pomysły racjonalizujące pracę US byłyby naśladowane a złe na odwrót. A tak swoją nieudolność Naczelnik będzie tłumaczyć: "no bo taka struktura ma być" "no bo w komórce egzekucji mogę mieć X pracowników a nie Y" "kontrola nie zrobiona bo kontrolerzy pracują do 15:30 i mają limit dni na kontrolę" itd.


22 sie 2010, 15:04
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 kwi 2008, 15:21

 POSTY        1034
Post Reorganizacja


Za słabi są wszyscy: szeregowi, kierownicy i Naczelnicy.  Taka gorzka o Nas prawda!

Bambolo82                    



Uważam że ujednolicanie struktur i liczby pracowników poszczególnych części struktur US i IS w skali kraju nie jest dobre....
Dlaczego US/IS szerzej nie outsource-ują potrzebnych im usług wzorem firm prywatnych? Czemu by np. nie zatrudnić pracowników kontroli podatkowej w systemie telepracy? Szybko byłoby widać kto się nadaje na Naczelnika, a kto nie. Dobre pomysły racjonalizujące pracę US byłyby naśladowane a złe na odwrót. A tak swoją nieudolność Naczelnik będzie tłumaczyć: "no bo taka struktura ma być" "no bo w komórce egzekucji mogę mieć X pracowników a nie Y" "kontrola nie zrobiona bo kontrolerzy pracują do 15:30 i mają limit dni na kontrolę" itd.

Bambolo82, czyżbyś marnował się w skarbówce :wysmiewacz: Chłopie, Ty w te pędy melduj się w biznesie i outsource-ie :D


22 sie 2010, 15:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA31 maja 2010, 20:56

 POSTY        99
Post Reorganizacja
Oktan, lubię swoją pracę w Skarbówce i nigdzie się nie wybieram. Nie przeszkadza mi to jednak widzieć problem ze Skarbówką.


22 sie 2010, 15:59
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Rocznik '54
Bambolo82                    



(... )
Marzy mi się administracja skarbowa gdzie dobrze się zarabia i stale inwestuje w doszkalanie pracowników, a dobre warunki płacy i pracy przyciągają i utrzymują w Urzędach zdolnych ludzi.
Słabi, mierni i leniwi zostaliby stopniowo wygryzieni z pracy. Wtedy dopiero wdrażanie SZJ, reorganizacje wzorowane na najlepszych teoriach zarządzania miałyby szanse na sukces!
:blush:
Gorzko.

Wiara czyni cuda. Więc wierzę, że Ty (rocznik '82) jeszcze doczekasz tych czasów...  :D

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


22 sie 2010, 18:54
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 gru 2007, 12:19

 POSTY        1667
Post Rocznik '54
Nadir                    



Bambolo82                    



(... )
Marzy mi się administracja skarbowa gdzie dobrze się zarabia i stale inwestuje w doszkalanie pracowników, a dobre warunki płacy i pracy przyciągają i utrzymują w Urzędach zdolnych ludzi.
Słabi, mierni i leniwi zostaliby stopniowo wygryzieni z pracy. Wtedy dopiero wdrażanie SZJ, reorganizacje wzorowane na najlepszych teoriach zarządzania miałyby szanse na sukces!
:blush:
Gorzko.

Wiara czyni cuda. Więc wierzę, że Ty (rocznik '82) jeszcze doczekasz tych czasów...  :D


I Have a Dream... (M. L. King)  :nonono:

____________________________________
Polak ,katolik,hetero,szczęśliwy.Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione!
טדאוש


22 sie 2010, 19:20
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 maja 2009, 15:37

 POSTY        969
Post Reorganizacja
Bambolo82                    



Ale bałagan!  :wacko:  

Sam jestem w zespole SZJ mojego US i już widzę sromotną porażkę. Trzeba z pokorą przyznać że idee SZJ są dobre, ale ich wdrażanie nie jest skrojone na niską jakość obecnej kadry Urzędów Skarbowych. Za słabi są wszyscy: szeregowi, kierownicy i Naczelnicy.  :blush: Taka gorzka o Nas prawda!  :blush:  Reorganizacja tylko powiększy zamęt, bo jak to mawiają: "Od samego mieszania herbata słodsza nie będzie". Chęci są, ale nimi przecież piekło wybrukowano... :rolleyes:

Marzy mi się administracja skarbowa gdzie dobrze się zarabia i stale inwestuje w doszkalanie pracowników, a dobre warunki płacy i pracy przyciągają i utrzymują w Urzędach zdolnych ludzi. Słabi, mierni i leniwi zostaliby stopniowo wygryzieni z pracy. Wtedy dopiero wdrażanie SZJ, reorganizacje wzorowane na najlepszych teoriach zarządzania miałyby szanse na sukces!  :blush:

Gorzko.

W moim US jest tyle roboty, że wszyscy leniwi już dawno uciekli. :wysmiewacz:

____________________________________
Osiem lat podstawówki, cztery liceum, potem pięć - bite! - studiów, dyplom z wyróżnieniem, dwadzieścia lat praktyki, i oto mi płacą, jakby ktoś dał mi w mordę


22 sie 2010, 19:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: