REGULAMIN:
  1. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług (zgodnie z Polityką Plików Cookies).

  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują Użytkowników serwisu od chwili zarejestrowania się w nim i dotyczą forum oraz portalu (postów i komentarzy). Administracja może nie zarejestrować kandydata do rejestracji, wstrzymać rejestracje/aktywacje kandydatów bez podania przyczyny. Wykładnia i interpretacja Regulaminu należy wyłącznie do Administracji strony.
  3. Użytkownicy nie przestrzegający Regulaminu będą karani poprzez ostrzeżenia i wykluczenie z serwisu. O liczbie ostrzeżeń skutkujących wykluczeniem z serwisu decydują w każdym przypadku indywidualnie Administratorzy, przy czym wykluczenie może być także stosowane bez wcześniejszych ostrzeżeń.

  4. Pseudonim (login), który podawany jest podczas rejestracji nie może mieć więcej niż 15 znaków, nie może być wulgarny ani obraźliwy, pisany WIELKIMI LITERAMI lub kombinacją wielkich liter i cyfr, znaków specjalnych, diaktrycznych (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż) oraz ASCII, nie może to też być link, ciąg znaków bez liter lub adres e-mail.

  5. Użytkownik nie może mieć więcej niż jednego konta w serwisie. Dane konto nie może być użytkowane przez więcej niż jednego użytkownika. W przypadku stwierdzenia, że użytkownik ma więcej, niż jedno konto - ban dotyczyć będzie ich wszystkich.

  6. Awatar Użytkownika nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby naruszać czyjąś godność lub być niezgodnym z prawem. Prawo do używania określonego awatara ma Użytkownik, który wybrał go jako pierwszy.

  7. Zabrania się obrażania, używania wulgaryzmów, słów powszechnie uważanych za obraźliwe, tekstów mających charakter pomówień, kłamstw, treści pornograficznych oraz umieszczania linków do takich treści. Zabrania się także publikowania linków do treści Gazety Wyborczej i mediów z nią związanych.

  8. Bezwzględnie należy unikać „literówek” oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Pamiętaj o sprawdzeniu i stosowaniu polskich znaków diakrytycznych oraz rozpoczynaniu zdań wielkimi literami! Nie należy niepotrzebnie formatować czcionki (pisać pogrubioną czcionką, używać dużych rozmiarów czcionki, kolorować tekstu, itp.)

  9. Zabrania się bez zgody moderatorów i administratora promowania innych związków zawodowych, niż NSZZ "Solidarność" oraz promowania akcji protestacyjnych organizwoanych przez inne związki zawodowe.

  10. Należy pisać w odpowiednim forum i temacie oraz na temat. Nie wolno zamieszczać komentarzy nie wiążących się z komentowanym tekstem. Nie wolno umieszczać takiego samego lub zbliżonego treścią postu/tematu/tekstu/komentarza na więcej niż jednym forum i w więcej niż jednym temacie/komentarzu. Temat postu/artykułu powinien krótki, ale odzwierciedlający jego treść.

  11. Nie wolno pisać postów i tematów WIELKIMI literami oraz nadużywać ilościowo znaków, np. <<, --, ?, !, spacji, itp.

  12. Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać albo poprawić post, użyj funkcji „Edytuj”– masz na to czas po napisaniu posta.

  13. Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy twój problem nie był już poruszany i dopisz go do istniejącego wątku zamiast tworzyć nowy. W tym celu użyj funkcji Szukaj.

  14. Decyzja użytkownia o rejestracji i umieszczeniu postów/komentarzy na witrynie jest równoznaczna ze zgodą na publikowanie ich w witrynie (przeznaczenia ich do użytku publicznego) - dotyczy to także danych zamieszczonych przez użytkownika przy rejestracji. Żądania usunięcia postów/komentarzy lub konta użytkownika nie będą uwzględniane, chyba że administracja zdecyduje inaczej.

  15. Za treść wpisów dodawanych w serwisie odpowiadają ich autorzy.

  16. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do kasowania, przenoszenia, edycji, scalania, rozdzielania tematów/postów/komentarzy oraz innych działań uznanych przez nich za konieczne i uzasadnione. Decyzje Administratorów i Moderatorów w powyższym zakresie są ostateczne.

  17. Wpisy na PORTALU i FORUM na temat Regulaminu, zasad funkcjonowania serwisu, dokonywanych na nim zmian lub posunięć Administratora i Moderatorów są niedopuszczalne i mogą skutkować natychmiastowym wykluczaniem z serwisu. Jeżeli masz jakieś uwagi na ten temat - wyślij je do nich przez PW lub e-mail bezpośrednio do administracji witryny.




        ZOBACZ FAQ               STRONA GŁÓWNA PORTALU           STRONA GŁÓWNA FORUM