Witam, mam problem z nową wersją EGAPOLTAXU, a mianowicie chodzi o rozliczanie kwot uzyskanych przez pobranie w urzędzie. Czy ktoś może opisać szczegółowo jak po kolei należy postępować, gdyż informacja o nowym patchu na niewiele się przydaje. Bliżej teraz opiszę, w którym miejscu natrafiam na problem:
- rozliczam kwotę w formie: "rejestrowanie czynności wykonywanych poza służbą" - wpisuję kwotę oraz numer pokwitowania po czym blokuje się opcja "zlecenie przelewu" i "pokaż rozliczenie" (na tym koniec)
- następnie przechodzę do formy "zlecenie przekazania rozliczonych kwot" tu wybieram "kwota uzyskana poza służbą" i wpisuje swój identyfikator pracownika po czym klikam na opcję "dodaj dokument płatności" pokazuje się mój numer pokwitowania, który rozliczyłem, wpisuję znak dokumentu płatności, datę i kwotę (i tu moje kolejne pytanie jaką kwotę wpisać czy: a) całą kwotę która jest przypisana do znaku dokumentu płatności na wyciągu, czy b) kwotę z tego jednego pokwitowania którą rozliczyłem na dany tytuł ?), ponieważ w każdym przypadku po zatwierdzeniu wyskakuje komunikat: "podany numer dokumentu płatności został już zarejestrowany w systemie" i na tym kończy się moja praca gdyż nie wiem co dalej zrobić, ponieważ żadna inna opcja nie jest dostępna a i instrukcji wynika że w tym momencie powinno wypchnąć się rozliczone kwoty na odpowiednie konta wierzycieli.
Proszę o pomoc
08 cze 2016, 07:23
Re: Zmiany w EGA po aktualizacji
EGZEKUTOR10 jeżeli chcesz uzyskać odpowiedź na Twoje pytanie prześlij je na adres ckea@zp.mofnet.gov.pl .
08 cze 2016, 09:00
Re: Zmiany w EGA po aktualizacji
Problem wynika z tego że w twoim us powielane są numery dokumentów płatności. Pewnie co roku zaczynacie przelewy od numeru 1. Jedyne co zrobić to złamać ten numer przez 2016 a pożniej wyjaśnienia złożyć do księgowości dlaczego zastosowałeś taki numer przelewu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników