Teraz jest 06 wrz 2025, 17:48



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  idź do strony:  1, 2  Następna strona
Wyposażenie działu egzekucji a organizacja pracy 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 lut 2007, 17:29

 POSTY        52
Post 
Interesuje mnie, czy są jakieś wskazówki (instrukcje) dotyczące np. ilości drukarek w egzekucji, czy ktoś uważa, że potrzebny jest stały (i szybki) dostęp do kserokopiarki...jak to jest w innych Urzędach?  U mnie jest praktycznie jedna drukarka na ośmiu pracowników...może powinnam nadmienić, że drukarka znajduje się w pokoju zamkniętym na klucz i każdorazowo należy iść po klucz, a następnie go odnieść...


07 sty 2009, 20:37
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
... ja tu jeszcze widzę potrzebę opracowania instrukcji użycia klucza do owego pomieszczenia...

____________________________________
always look on the bright side of life


07 sty 2009, 21:16
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 lut 2007, 17:29

 POSTY        52
Post 
...z kluczem to nie dowcip tylko fakt...


07 sty 2009, 21:36
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
... tym bardziej istnieje potrzeba wprowadzenia stosownych procedur... a wracając na serio do Twojego do pytania - u mnie takowych "egzekucyjnych instrukcji" na szczęście nie było ... <_<

____________________________________
always look on the bright side of life


Ostatnio edytowano 07 sty 2009, 21:46 przez elsinore, łącznie edytowano 1 raz



07 sty 2009, 21:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 lut 2007, 17:29

 POSTY        52
Post 
Nie pytam o instrukcję, tylko o ilość drukarek na jednego pracownika biurowego w egzekucji....


07 sty 2009, 21:51
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
Emma                    



Nie pytam o instrukcję, tylko o ilość drukarek na jednego pracownika biurowego w egzekucji....


1/3 ... (około)... i bez żadnych kluczy  :piwo:

____________________________________
always look on the bright side of life


07 sty 2009, 21:55
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 16:38

 POSTY        808
Post 
elsinore                    




<!--quoteo(post=40090:date=07. 01. 2009  g. 20:37:name=Emma)--><div class='quotetop'>(Emma @ 07. 01. 2009  g. 20:37) [snapback]40090[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
Interesuje mnie, czy są jakieś wskazówki (instrukcje) dotyczące np. ilości drukarek w egzekucji, czy ktoś uważa, że potrzebny jest stały (i szybki) dostęp do kserokopiarki...jak to jest w innych Urzędach?  U mnie jest praktycznie jedna drukarka na ośmiu pracowników...może powinnam nadmienić, że drukarka znajduje się w pokoju zamkniętym na klucz i każdorazowo należy iść po klucz, a następnie go odnieść...


... ja tu jeszcze widzę potrzebę opracowania instrukcji użycia klucza do owego pomieszczenia...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Domniemam, że takowa została opracowana, lecz została zamknięta w owym pomieszczeniu, na klucz.

Kserokopiarki, drukarki to są urządzenia, które szkodzą pracownikom którzy je obsługują, a także tym którzy przebywają w pomieszczeniach gdzie one pracują ( w tym proszku jest jakaś zaraza, ołów czy jakaś inna cholera). Po zużyciu tego sprzętu pozostaje problem z utylizacją, jednym słowem to szatański wymysł, ile to one papieru marnują.
U nas piszemy przez kalkę ołówkową, którą trzymamy w szafie zamkniętej na klucz, tylko po klucz nie chodzimy, bo chowamy go pod doniczkę z wyschniętym kwiatkiem. Dobre miejsce, jeszcze nikt obcy go tam nie znalazł.

____________________________________
Poborco, nie pytaj co Z Z P E A może zrobić dla Ciebie ? zapytaj, co TY możesz zrobić aby ON tego nie zrobił!


07 sty 2009, 21:57
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
Podoba mi się, Zielonka, Wasze ekologiczne podejście do problemu... szczególnie ten fragment z wysusonymkwiatkiem... znaczy wodę oszczędzacie...  :brawa: ... a i taka martwa natura rzecz piękna... (zwłaszcza w egzekucji) :)

____________________________________
always look on the bright side of life


07 sty 2009, 22:01
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 lut 2007, 17:29

 POSTY        52
Post 
Zielomka...mam ochotę powiedzieć"śmiszne Pietrzyk, śmiszne..."   Mam nadzieję, że nie pękłeś ze śmiechu. I dzięki, że tak dbasz o moje zdrowie... A kalka nie jest szkodliwa? Domniemywam, że zbadałeś dogłębnie temat...


07 sty 2009, 22:10
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 16:38

 POSTY        808
Post 
Emma                    



Zielomka...mam ochotę powiedzieć"śmiszne Pietrzyk, śmiszne..."   Mam nadzieję, że nie pękłeś ze śmiechu. I dzięki, że tak dbasz o moje zdrowie... A kalka nie jest szkodliwa? Domniemywam, że zbadałeś dogłębnie temat...


Z pełnym szacunkiem, ale to o czym piszesz to inaczej podsumować się nie da. W jakim US pracujesz, może z zaświatów piszesz o tym co było pod koniec XX wieku.
Egzekucja ma kasę i ma sprzęt. Nikt nie pisze instrukcji na temat: Ile drukarek przypada jednego poborcę, a inspektorów na kserokopiarkę.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: Mówisz – masz.

____________________________________
Poborco, nie pytaj co Z Z P E A może zrobić dla Ciebie ? zapytaj, co TY możesz zrobić aby ON tego nie zrobił!


07 sty 2009, 22:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 gru 2006, 11:28

 POSTY        99

 LOKALIZACJAMazowsze
Post 
Zgadzm się z Zielonką, generalnie nie dostjemy może od ręki wszytskiego co chcemy ale z drukarkami, komputerami, itp to raczej problemu nie ma, czasami może zabraknie kopert... Egzekucja ma środki na potrzbne do funkcjonowania sprzęty, wszystko zależy od woli komornika i głównej księgowej... no i oczywiście od podejścia NUS-a.


08 sty 2009, 10:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 19:00

 POSTY        2176
Post 
zielonka                    



(...) U nas piszemy przez kalkę ołówkową, którą trzymamy w szafie zamkniętej na klucz, tylko po klucz nie chodzimy, bo chowamy go pod doniczkę z wyschniętym kwiatkiem. Dobre miejsce, jeszcze nikt obcy go tam nie znalazł.

To za co bierze wynagrodzenie "konserwator (-ka) powierzchni płaskich"?

Ale generalnie zgadzam się i z Zielonką i z Washi.  
Egzekucja ( pod względem warunków pracy w urzędzie ), to kraina mlekiem i miodem płynąca ( przynajmniej tak to wygląda z zewnątrz ).
Odnowienie pomieszczeń, nowe meble, klimatyzacja... Nie mówiąc o wymianie nowego sprzętu na jeszcze nowszy ( stary - to znaczy ten jeszcze całkiem sprawny - może jeszcze długo posłużyć w innym miejscu ), zakupie samochodu...


Ostatnio edytowano 08 sty 2009, 11:19 przez helvet, łącznie edytowano 1 raz



08 sty 2009, 10:53
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA23 paź 2006, 03:51

 POSTY        2661

 LOKALIZACJAmordor
Post 
Racja, przy mądrze kierowanej egzekucji, w czasach notorycznego braku środków na cokolwiek, wyżywiło się pół urzędu (w lekko ryśnięte mebelki i sprzęcik). Ale czy na tym to ma polegać ?

____________________________________
always look on the bright side of life


08 sty 2009, 11:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 17 ]  idź do strony:  1, 2  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: