Teraz jest 04 wrz 2025, 08:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Windykacja należności po zmianach - procedura 
Autor Treść postu
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 sty 2016, 09:49

 POSTY        198
Post Windykacja należności po zmianach - procedura
Pomocy. Muszę wprowadzić zmiany do zarządzenia odnośnie procedury windykacyjnej podatków, a nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać :( Chodzi mi o to, jak uwzględnić w procedurze zapis o informowaniu dłużników przez sms itp., oraz konieczność płacenia w pierwszej racie podatku mniejszego niż 100 zł. Jakiś logicznych wskazówek potrzebuję. Może ktoś coś?
Na razie jest:
- up.wystawia się niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni po upływie płatności raty...
- Mając na względzie racjonalność gospodarowania środkami publicznymi, upomnienie wystawia się w przypadku, gdy łączna wysokość zaległości przekroczy dziesięciokrotność kosztów upomnienia albo gdy okres do upływu terminu przedawnienia jest krótszy niż 6 miesięcy
- Upomnienie wystawia się w terminie 30 dni po upływie terminu płatności II i IV raty, gdy zaległość nie przekracza dziesięciokrotności kosztów upomnienia


04 maja 2016, 10:26
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 lis 2013, 22:32

 POSTY        106
Post Re: Windykacja należności po zmianach - procedura
można napisać najpierw o miękkiej egzekucji  - telefony, smsy, maile


04 maja 2016, 19:13
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 sty 2016, 09:49

 POSTY        198
Post Re: Windykacja należności po zmianach - procedura
Tyle to wiem, ale w efekcie i tak wychodzi, że upomnienie trzeba wysłać do miesiąca. A co z tymi podatkami płatnymi za cały rok w jednej racie? Jak to można rozgryźć


05 maja 2016, 11:08
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA05 maja 2015, 13:10

 POSTY        34
Post Re: Windykacja należności po zmianach - procedura
evelaina                    



Pomocy. Muszę wprowadzić zmiany do zarządzenia odnośnie procedury windykacyjnej podatków, a nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać :( Chodzi mi o to, jak uwzględnić w procedurze zapis o informowaniu dłużników przez sms itp., oraz konieczność płacenia w pierwszej racie podatku mniejszego niż 100 zł. Jakiś logicznych wskazówek potrzebuję. Może ktoś coś?
Na razie jest:
- up.wystawia się niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni po upływie płatności raty...
- Mając na względzie racjonalność gospodarowania środkami publicznymi, upomnienie wystawia się w przypadku, gdy łączna wysokość zaległości przekroczy dziesięciokrotność kosztów upomnienia albo gdy okres do upływu terminu przedawnienia jest krótszy niż 6 miesięcy
- Upomnienie wystawia się w terminie 30 dni po upływie terminu płatności II i IV raty, gdy zaległość nie przekracza dziesięciokrotności kosztów upomnienia

Nie wiem czy dobrze rozumiem, o co Ci chodzi, ale:
- up.wystawia się niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni po upływie płatności raty...
to jest to samo co to:
Upomnienie wystawia się w terminie 30 dni po upływie terminu płatności II i IV raty, gdy zaległość nie przekracza dziesięciokrotności kosztów upomnienia
Na Twoim miejscu bym zostawił tylko to pierwsze, a to z resztami rat usunął, bo zawiera się w tym pierwszym.


11 maja 2016, 07:59
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron