
Windykacja należności po zmianach - procedura
Pomocy. Muszę wprowadzić zmiany do zarządzenia odnośnie procedury windykacyjnej podatków, a nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać

Chodzi mi o to, jak uwzględnić w procedurze zapis o informowaniu dłużników przez sms itp., oraz konieczność płacenia w pierwszej racie podatku mniejszego niż 100 zł. Jakiś logicznych wskazówek potrzebuję. Może ktoś coś?
Na razie jest:
- up.wystawia się niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni po upływie płatności raty...
- Mając na względzie racjonalność gospodarowania środkami publicznymi, upomnienie wystawia się w przypadku, gdy łączna wysokość zaległości przekroczy dziesięciokrotność kosztów upomnienia albo gdy okres do upływu terminu przedawnienia jest krótszy niż 6 miesięcy
- Upomnienie wystawia się w terminie 30 dni po upływie terminu płatności II i IV raty, gdy zaległość nie przekracza dziesięciokrotności kosztów upomnienia