Hehe, szukałam jakiejś powtarzalności w tych kropkach i kreskach i w końcu postawiłam na kwadracik z numerkiem sześć. Nie wpadłam na to, żeby je sumować. Jak się człowiek na coś uprze to umarł w butach. Szacun!
Co do czwartego to nasunęło mi się, że jeżeli
rozwiązanie czwartej matrycy wcale nie jest proste (narzucające się), tylko "wredne".
to czy to oznacza, że matryca ma dwa rozwiązania (jedno "narzucające się" a drugie "wredne") ?
"Pojawiasz się i znikasz i znikasz i znikasz... "
28 maja 2009, 20:48
Postępowanie kwalifikacyjne
biurwa1
to czy to oznacza, że matryca ma dwa rozwiązania (jedno "narzucające się" a drugie "wredne") ? "Pojawiasz się i znikasz i znikasz i znikasz... "
Dokładnie tak! 1 rozwiązanie. Bardziej wredna jest ta:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
28 maja 2009, 20:57
Postępowanie kwalifikacyjne
Eeeee tam ta też prosta Porównałabym ją z zaklęciem "vingardium leviosa" Obrót i trach!
28 maja 2009, 21:06
Postępowanie kwalifikacyjne
biurwa1
Mam pytanie do osób, które były na egzeminie w zeszłym roku.
Jak wygląda arkusz odpowiedzi przy tych tabelkach. Chodzi mi o zadania podobne do testu Einsteina. Czy odpowiedzi udziela się na arkuszu, czy na osobnej kartce. Jeżeli na arkuszu to ile jest miejsca na odpowiedź, czy wystarczy na rozrysowanie tabelki a potem przerysowanie jej "na czysto"? Jak są sformułowane pytania - czy na przykład wystarczy z pomazanej tableki wyciągnąć treść i napisać, że (przykładowo, znowu na teście Einsteina ) Norweg mieszka w takim a takim domu, a Anglik itd... czy musi to wynikać z porządnie rozrysowanej tabelki?
Pytam, bo jestem straszną bałaganiarą (czego nie omieszkam przyznać na teście kompetencji ) a do tego skrobię jak kura pazurem i moje tabelki będą prawdopodobnie przedstawiać obraz nędzy i rozpaczy pod względem estetycznym.
V część -tabelki - Tu jest cztery teksty z różnymi danymi i niewiadomymi. > należy w przygotowane przez organizatorów tabelki wpisać nazwy kolumn oraz > wierszy i stosowne dane. Np. Na I roku studiów na Uniwersytecie X studiuje > 580 studentów. Z tego na I roku polonistyki 200 a na I roku matematyki 1,5 > raza tyle. Na II roku studiuje razem 2 razy mniej studentów niz na roku > pierwszym z czego połowa na prawie...itd, itd,. > > Aby to wykonać po prostu należy wypisac wszystkie podane w tekstach dane , > policzyć wszelkie mozliwe niewiadome - tyle ile sie da - i wpisac do > tabelki opisując wczesniej kolumny i wiersze. Zwykle jest 5 kolumn i 4 > wiersze.
28 maja 2009, 21:29
Postępowanie kwalifikacyjne
Dzięki wielkie za info. No to mam jasność
29 maja 2009, 06:26
Postępowanie kwalifikacyjne
Bardziej wredna jest ta:
Chyba wiem...chyba...
29 maja 2009, 06:42
Postępowanie kwalifikacyjne
Pamiętaj, że nie wszystkie tabelki muszą być w 100% wypełnione, ani nie wszystkie liczby wystepujące w tekście wykorzystane. Ostatnie zadanie było nieco odmienne niż inne. Tabelkę należało wypełnić w 100% w tym częściowo wyliczając dane. Czasu jest na styk. Trzeba odpowiadać szybko, ale to często jest zatetą.
____________________________________ Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę. C.T.
29 maja 2009, 06:46
Postępowanie kwalifikacyjne
Pierwsza "wredna" to 17, druga "wredna" to 15. Czy tak?
29 maja 2009, 06:54
Postępowanie kwalifikacyjne
Ivka
Pierwsza "wredna" to 17, druga "wredna" to 15. Czy tak?
Chociaż w pierwszej - narzuca się 13, a w drugiej 9. Prawda?
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
29 maja 2009, 10:46
Postępowanie kwalifikacyjne
Ivka
Pierwsza "wredna" to 17, druga "wredna" to 15. Czy tak?
Ciekawe czy umiejętność rozwiązywania takich matryc przyda mi się kiedykolwiek w pracy...
29 maja 2009, 11:00
Postępowanie kwalifikacyjne
Nadir
Ivka
Pierwsza "wredna" to 17, druga "wredna" to 15. Czy tak?
Chociaż w pierwszej - narzuca się 13, a w drugiej 9. Prawda?
W pierwszej mi się wydaje,ze jednak ta 8 (poziomo sumują się kreski w ostatniej kolumnie a pionowo kropki w ostatnim wierszu ) a w drugiej zgadzam sie,że 9. To jak to w końcu jest?
29 maja 2009, 12:43
Postępowanie kwalifikacyjne
Pierwsza - 8
Dodano: 29 Maj 2009 12:06 pm
Druga - 12
Dodano: 29 Maj 2009 12:13 pm
Trzecia - 11, a czwarta - 17. W piątej tabeli - 15.
29 maja 2009, 13:04
Postępowanie kwalifikacyjne
Anius
(...)To jak to w końcu jest?
Chodziło o pierwszą i drugą "wredną" (tj. ostatnią i przedostatnią w ogóle) a nie pierwszą i drugą w ogóle A tak na marginesie - jak się już zna rozwiązanie to wydaje się to proste. Najtrudniej jest na nie wpaść, zwłaszcza że z pozoru układ jest bez sensu i logiki... A na egzaminie dodatkowo będzie nas czas gonił.
29 maja 2009, 13:28
Postępowanie kwalifikacyjne
Anius
Nadir
Ivka
Pierwsza "wredna" to 17, druga "wredna" to 15. Czy tak?
Chociaż w pierwszej - narzuca się 13, a w drugiej 9. Prawda?
W pierwszej mi się wydaje,ze jednak ta 8 (poziomo sumują się kreski w ostatniej kolumnie a pionowo kropki w ostatnim wierszu ) a w drugiej zgadzam się, że 9. To jak to w końcu jest?
Namieszałaś ździebko W pierwszej - narzuca się 13, a w drugiej 9, ale tylko narzuca się. Bo to nie są prawidłowe odpowiedzi. Prawidłowe są takie, jakie podała Ivka. Którą nagrodziłem za to
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników