Organem oceniającym przebieg postępowań kwalifikacyjnych i konkursowych w służbie cywilnej z punktu widzenia zapewnienia zawodowego, rzetelnego, bezstronnego i politycznie neutralnego wykonywania zadań państwa jest: a. Sejmowa Komisja Administracji i Spraw Wewnetrznych b. Rada służby Cywilnej c. Zespół sprawdzajacy powołany przez Szefa Służby Cywilnej d. Szef Służby Cywilnej
Stawiam na b???
23 cze 2011, 11:00
Re: Gimnastyka umysłu
Witam, przez ten temat wpadłem w lekką paranoje przedegzaminową ...ale myślę że warto było odbyć podróż po tym temacie. Wielkie dzięki wszystkim, którzy się tu tak mocno produkowali i powodzenia w sobotę
23 cze 2011, 11:25
Re: Gimnastyka umysłu
Werwa ma się tak do żywotnosci jak rozmach do: a. radości życia b. zadowolenia c. efektywności d. powolności e. witalności
Wyobcować do alienować ma się tak jak wchłaniać do: a. abstrahować b. adoptować c. adsorbować d. absorbować e. analizować
23 cze 2011, 12:20
Re: Gimnastyka umysłu
Jestem za
Werwa do żywotności rozmach do efektywności
Wyobcować do alienować wchłaniać do absorbować
chyba
23 cze 2011, 12:32
Re: Gimnastyka umysłu
roman70
Jestem za Werwa do żywotności rozmach do efektywności
Wyobcować do alienować wchłaniać do absorbować
chyba
częściowo zgadzam się z ROMAN70 ponieważ w pierwszym przypadku postawiłbym na witalność dlatego, że rozmach oznacza bardziej efektowność niż efektywność - chyba :)
Ostatnio edytowano 23 cze 2011, 13:04 przez dpablo, łącznie edytowano 2 razy
23 cze 2011, 12:57
Re: Gimnastyka umysłu
Dokładnie, działać z rozmachem to przecież działać energicznie, z siłą. Sami wiemy, że to nie zawsze skutkuje, więc efektywność nie bardzo pasuje... Życzę wszystkim efektywności (może być nawet bez rozmachu)
23 cze 2011, 13:07
Re: Gimnastyka umysłu
Witam wszystkich! Pewnie podobne pytania już pojawiały się na forum, dlatego przepraszam, że powtarzam ale sami wiecie - czas goni... Mam 2 pytania odnośnie do słynnych tabelek. Po pierwsze: czy w zadaniach z tabelkami sami musimy je rozrysować i opisać, czy może tabele są rozrysowane i należy je tylko wypełnić? Po drugie: czy zadania do tabelek zawsze zawierają wystarczającą ilość danych żeby można było je wypełnić w całości (po wpisaniu danych z zadania i wyliczeniach). Czy może zdarzyć się tak, że trzeba zostawić puste rubryki w tabeli?
23 cze 2011, 13:21
Re: Gimnastyka umysłu
Rysiozklanu
Witam wszystkich! Pewnie podobne pytania już pojawiały się na forum, dlatego przepraszam, że powtarzam ale sami wiecie - czas goni... Mam 2 pytania odnośnie do słynnych tabelek. Po pierwsze: czy w zadaniach z tabelkami sami musimy je rozrysować i opisać, czy może tabele są rozrysowane i należy je tylko wypełnić? Po drugie: czy zadania do tabelek zawsze zawierają wystarczającą ilość danych żeby można było je wypełnić w całości (po wpisaniu danych z zadania i wyliczeniach). Czy może zdarzyć się tak, że trzeba zostawić puste rubryki w tabeli?
Z analizy postów w tym topiku wynika, że: a) w zadaniach z tabelkami ostatnio tabelki były gotowe i były opisane - trzeba tylko wypełnić (podobno kiedyś trzeba było samemu je rysować i opisać), a jak będzie w tym roku to tylko Jackowski może wiedzieć b) zadania do tabelek NIE zawsze zawierają wystarczającą ilość danych żeby można było je wypełnić w całości (po wpisaniu danych z zadania i wyliczeniach) - może zdarzyć się tak, że trzeba zostawić puste rubryki.
____________________________________ Videtur et hoc mihi Platforninem non debere esse Poza tym uważam że Platformę należy zniszczyć /Katon starszy/
Ostatnio edytowano 23 cze 2011, 14:01 przez Badman, łącznie edytowano 1 raz
23 cze 2011, 14:00
Re: Gimnastyka umysłu
Rysiozklanu
Witam wszystkich! Pewnie podobne pytania już pojawiały się na forum, dlatego przepraszam, że powtarzam ale sami wiecie - czas goni... Mam 2 pytania odnośnie do słynnych tabelek. Po pierwsze: czy w zadaniach z tabelkami sami musimy je rozrysować i opisać, czy może tabele są rozrysowane i należy je tylko wypełnić? Po drugie: czy zadania do tabelek zawsze zawierają wystarczającą ilość danych żeby można było je wypełnić w całości (po wpisaniu danych z zadania i wyliczeniach). Czy może zdarzyć się tak, że trzeba zostawić puste rubryki w tabeli?
Ad. 1 bywa różnie - zależnie od zadania. Jeśli masz gotową tabelkę, to nie dziel kolumn lub wierszy Ad. 2 na tym polega dowcip, że jest aż kilka możliwości: 1. danych jest dokładnie tyle ile pól. Należy tylko rozsądnie wybrać co będzie w wierszach, a co w kolumnach, 2. danych brakuje ale po wypełnieniu tabelki można je łatwo wyliczyć (a nawet trzeba), 3. danych brakuje i tak ma pozostać, 4. zadanie zawiera dane nadmiarowe (znaczy zbędne), których nie da się umieścić w tabeli i nie mają związku z głównym tematem.
____________________________________ Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę. C.T.
23 cze 2011, 14:01
Re: Gimnastyka umysłu
tabelki są gołe, tj. nie są opisane, a inicjatywa należy do ciebie. To ty decydujesz jak opisać wiersze i kolumny (trzeba trafić w zamysł osób, które układały zadania). Nie każda komórka musi być wypałniona - tylko te, które się da wydobyć z treści zadania lub wyliczyć.
23 cze 2011, 14:06
Re: Gimnastyka umysłu
Dzięki za informacje, wracam do nauki...
23 cze 2011, 14:53
Re: Gimnastyka umysłu
A jak nie będzie tabelek?
23 cze 2011, 15:03
Re: Gimnastyka umysłu
lot123
A jak nie będzie tabelek?
Nie martw się to będzie coś innego.
23 cze 2011, 15:12
Re: Gimnastyka umysłu
no właśnie to martwi!! lepiej już niech będą tabelki niż te dramatyczne anagramy...
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników