Teraz jest 06 wrz 2025, 17:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  idź do strony:  1, 2, 3  Następna strona
ISO - cud, który przykryła tona papieru. 
Autor Treść postu
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA14 sie 2007, 20:56

 POSTY        330
Post 
Ciekaw jestem jak oceniacie wprowadzoną lub wprowadzaną w Waszych jednostkach normę zarządzania jakością ISO. A w szczególności interesuje mnie czy ktoś z Was zauważył plusy tego rodzaju przedsięwzięć, tak dla pracowników, jak i podatników. Kąśliwe uwagi mile widziane, bo warto się pośmiać od czasu do czasu... choćby przez łzy.... ;)


15 sty 2008, 17:33
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA24 sie 2007, 13:52

 POSTY        40
Post 
w jednym z urzędów skarbowych wprowadzaniem ISO zajmowała się komórka kontroli z racji nieudolności działu ogólnego-półroku 3 osoby wyłączone z działań kontrolnych .... mówie WAM to ISOw US to paranoja i wyrzucanie pieniędzy w błoto. Procedury jakimi powinny posługiwać się urzędy wyznacza ustawa OP i kilka innych.


15 sty 2008, 18:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 17:51

 POSTY        197
Post 
ISO ? ISO w US to szczyt debilizmu i głupoty !!! I wszystko na ten temat !


15 sty 2008, 18:23
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA28 gru 2007, 19:06

 POSTY        1
Post 
leonjas                    



w jednym z urzędów skarbowych wprowadzaniem ISO zajmowała się komórka kontroli z racji nieudolności działu ogólnego-półroku 3 osoby wyłączone z działań kontrolnych .... mówie WAM to ISOw US to paranoja i wyrzucanie pieniędzy w błoto. Procedury jakimi powinny posługiwać się urzędy wyznacza ustawa OP i kilka innych.


Nie w błoto, w łapki firm prowadzących szkolenia z tego zakresu :brawa:


15 sty 2008, 21:44
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA08 sty 2008, 21:23

 POSTY        1
Post 
Jakie plusy ? a takie że naczelnicy i dyrektorzy wezmą gruby szmal w nagrodę. :mur:


17 sty 2008, 20:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 17:51

 POSTY        197
Post 
Moim zdaniem to jest temat którym NATYCHMIAST powinny się zająć ZZ !!! Kto, w jakim celu i jakie będą z tego korzyści, a jakie koszty ??? Bo ponoć brak kasy na nasze podwyżki ( jak twierdzi MF ) ! Na podwyżki brak, a na jakieś chore pomysły się nagle znajdują...???!!!


18 sty 2008, 06:41
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA10 paź 2007, 08:17

 POSTY        11
Post 
ISO w US - robienie roboty przez pracowników za szefostwo. Uważam, że gdyby naczelnikowi zależało na "uporządkowaniu" pracy w US, to by poszedł na jakieś roczne podyplmowe studia z zarządzania zasobami ludzkimi, oczywiście za własną kasę nie urzędową i zrobiłby to sam a nie wprowadzać procedury, instrukcje owszem czasami są przydatne ale czasami sa śmieszne . a te sterty papierów wyprodukowane to jest szok ile to kasy  <_<


18 sty 2008, 07:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 17:51

 POSTY        197
Post 
Ja poważnie apeluję do ZZ o zainteresowanie tą sprawą MF. To naprawdę nie służy nikomu ! Nam, Podatnikom itp....To służy BARDZO WĄSKIEJ grupie osób które wprowadzają to g...dla jakichś własnych (bliżej nieokreślonych) interesów...
20 gr/km w delegacji! W kiblu nie ma papieru toaletowego. Brak podwyżek od kilku lat. I ISO !!! Nóż się w kieszeni otwiera...


Ostatnio edytowano 18 sty 2008, 18:48 przez Juhas, łącznie edytowano 1 raz



18 sty 2008, 18:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA01 mar 2007, 21:31

 POSTY        36
Post 
Spokoje, spokojnie jest jeszscze pewna instytucja, która czasem przychodzi do urzędów/izb skarbowych i zadaje niewygodne pytania. A z tego co wiem to temat się przewija w ich planach kontroli.... Czas apokalipsy idzie wielkimi krokami dla niektórych naczelników i p.o.


18 sty 2008, 19:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 17:51

 POSTY        197
Post 
WHISPER - i o to właśnie mi chodziło !!! Tylko, żeby zainteresować NIK tym problemem!!! Kto, kiedy i ile !!! I najważniejsze - od kogo !!!


Ostatnio edytowano 18 sty 2008, 20:08 przez Juhas, łącznie edytowano 1 raz



18 sty 2008, 20:01
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA09 lip 2007, 20:58

 POSTY        5
Post 
POPIERAM. Brak pieniędzy na wszystko: materiały papiernicze, tonery, oprogranowanie, delegacje i szkolenia podnoszęce klasyfikacje pracowników w zakresie podatków. Wstępne szkolenia z ISO lub PRINCE 30000 zł + płatne audyty. Naciski z IS na wdrożenie "jakości" - tony papierów.


20 sty 2008, 12:17
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA01 mar 2007, 21:31

 POSTY        36
Post 
w dodatku kasa wydana z pominięciem procedur przetargowych przy wykorzystaniu kruczka. dziwnym trafem kasa trafiła w znacznej części do poznańskiej firmy... reszta niech pozostanie milczeniem


20 sty 2008, 13:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA18 maja 2009, 18:17

 POSTY        80
Post 
Procedury, instrukcje itp. unormowania wewnętrzne wskazują tok postępowania i eliminują dowolność działania poszczególnych pracowników, jak i kierownictwa. Jeżeli zachowasz się zgodnie z procedurami możesz spać spokojnie, to jest dla ciebie najlepszą ochroną w czasach, gdy wszyscy wszystkich o coś podejrzewają. Sformalizowany sposób działania eleminuje dowolność, trakuje wszystkich i wszystkie tego samego rodzaju sprawy jednakowo. Tylko, czy zależy nam na potwierdzeniu, że funkcjonujemy zgodnie z procedurami wewnętrznymi, poprzez uzyskanie certyfikatu ISO lub innego. Potwierdzenie to jest kosztowne, a w ten sposób nie zdobędziemy większej liczby klienteli (podatników), a najlepszym potwierdzeniem właściwej jakości będzie opinia podatników na nasz temat i na tym należałoby skupić uwagę.


20 sty 2008, 17:38
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA09 lis 2007, 16:45

 POSTY        23
Post 
Marta                    



... Potwierdzenie to jest kosztowne, a w ten sposób nie zdobędziemy większej liczby klienteli (podatników), a najlepszym potwierdzeniem właściwej jakości będzie opinia podatników na nasz temat i na tym należałoby skupić uwagę.

... o właśnie, dodam od siebie jeszcze : uproszczenie i zniesienie fakultatywności w przepisach, wprowadzenie komunikacji elektronicznej.


20 sty 2008, 18:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 39 ]  idź do strony:  1, 2, 3  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: