Teraz jest 04 wrz 2025, 09:26

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
praca magisterska 
Autor Treść postu
Nowicjusz
Własny awatar

REJESTRACJA24 cze 2020, 21:52

POSTY        1
Post praca magisterska
Witam, Jestem studentką Politologii - Administracja Publiczna i pisze pracę magisterską nt. Krajowa administracja skarbowa na terenie województwa lubelskiego. Mam 3 rozdziały główne:
1. Historia kas w Polsce
2. Organizacja i funkcjonowanie KAS
3. KAS w województwie lubelskim
I nie mam kompletnie pomysłu na pod rozdziały.
Czy mogłabym liczyć na jakąś pomoc?

30 cze 2020, 20:46
Specjalista
Własny awatar

REJESTRACJA05 gru 2006, 08:01

POSTY        396
Post Re: praca magisterska
Z taką pisownią i pytaniem proszę sobie może odpuścić pisanie tej pracy.

02 lip 2020, 14:07
Specjalista

REJESTRACJA14 sie 2007, 20:56

POSTY        330
Szanowna Studentko:
1. Proszę wybaczyć, ale temat pracy magisterskiej trochę żaden, a wystarczyłoby dodać słowo "problemy" na początku tytułu i od razu będzie o czym pisać ;) Można też dodać "Sukcesy" i szukać materiałów na stronach MF ;)
2. Nie wiem czy plan pracy już z kimś Pani konsultowała, ale też bida. Jawi się z tego zwykła opisówka. Jakiś problem badawczy powinna Pani zawrzeć. Chyba, że będą kolejne rozdziały.
3. HISTORIA KAS??? Od 01.03.2017 r. aż tyle się nie wydarzyło. Chyba, że uwzględni Pani "prehistorię", czyli to co było przed KAS (dla chcącego 2-3 PODROZDZIAŁY można z tego uczynić, o ile nie przybije to pracy).
4. Organizacja i funkcjonowanie (w samej nazwie ma Pani 2 PODROZDZIAŁY) -  to bardzo pojemne pojęcia, różne rzeczy można pisać. Jest to też jeden z działów pytań do egzaminu na doradcę podatkowego. Gdyby brakowało pomysłów wystarczy znaleźć taki wykaz w Internecie i poczytać pytania otwarte.
5. KAS w województwie lubelskim - wszystko co wcześniej (historia, organizacja, funkcjonowanie) może Pani odnieść do konkretnego województwa.

02 lip 2020, 15:24
Amator
Własny awatar

REJESTRACJA03 lip 2009, 11:10

POSTY        11