Teraz jest 04 wrz 2025, 07:21

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Analiza grupowa z segmentacją ogólną 
Autor Treść postu
Początkujący
Własny awatar

REJESTRACJA30 lip 2015, 17:18

POSTY        4
Post Analiza grupowa z segmentacją ogólną
Jestem zielona w temacie a mam zrobić analizę grupową z segmentacją ogólną. Jak to się robi? Mam instrukcję z podręcznika do podsystemu Kontrola, ale nie wszystko jest dla mnie jasne. Nie bardzo mam też kogo zapytać w urzędzie, bo osoba która tym się zajmowała nie pracuje już od kilku miesięcy. Proszę o wskazówki i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

15 lis 2017, 20:11
Zaawansowany

REJESTRACJA07 sty 2016, 19:54

POSTY        41
Post Re: Analiza grupowa z segmentacją ogólną
Monika1988                    

Jestem zielona w temacie a mam zrobić analizę grupową z segmentacją ogólną. Jak to się robi? Mam instrukcję z podręcznika do podsystemu Kontrola, ale nie wszystko jest dla mnie jasne. Nie bardzo mam też kogo zapytać w urzędzie, bo osoba która tym się zajmowała nie pracuje już od kilku miesięcy. Proszę o wskazówki i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Sugeruję rzucić to wszystko w diabły...

Jak nie zrobisz analizy albo ją z p...ysz to i tak nic nie zrobią. Na Twoje miejsce i tak nikt lepszy nie przyjdzie (nie to że uważam że jesteś zła).

15 lis 2017, 20:26

REJESTRACJA11 cze 2017, 20:52

POSTY        22
@Monika1988
Zadaj konkretne pytania lub wskaż, z czym masz problem.

15 lis 2017, 21:27
Amator
Własny awatar

REJESTRACJA10 gru 2015, 19:42

POSTY        16
Wskazówki:
1 spytaj kierownika
2 jeśli kierownik tego nie potrafi( co brzmi dla mnie śmiesznie), to zadzwoń do osoby która tym się zajmowała (ale nie chce mi się wierzyć, że tylko 1 osoba na cały us to potrafiła) :dokuczacz:

15 lis 2017, 21:33
Początkujący
Własny awatar

POSTY        4
spawel                    

@Monika1988
Zadaj konkretne pytania lub wskaż, z czym masz problem.