Forum skarbowców
http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/

Koordynator czynności kancelaryjnych
http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/viewtopic.php?f=6&t=3392
Strona 1 z 1

Autor:  Kamyczanka [ 12 lut 2015, 13:05 ]
Tytuł:  Koordynator czynności kancelaryjnych

Czym będzie się zajmować taki koordynator? Rozumiem, że osoba zajmująca się takim koordynowaniem będzie mieć to jako dodatkowy obowiązek? Wiecie coś na ten temat?  :unsure:

Autor:  sonia121 [ 13 lut 2015, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Koordynator czynności kancelaryjnych

Ponoć z naciskiem na ponoć  :lol:  ma przejąć część spraw kadrowych (listy obecności, zeszyty wyjść, wnioski urlopowe itp., które będzie przekazywać do IS, ponieważ tam mają zasiadać kadrowcy).

Autor:  Us_nip [ 13 lut 2015, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Koordynator czynności kancelaryjnych

Z projektu instrukcji kancelaryjnej izb skarbowych i urzędów skarbowych:


Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z jednolitego rzeczowego wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, odpowiednio dyrektor izby albo naczelnik urzędu, zwany dalej odpowiednio „dyrektorem” albo „naczelnikiem”, wyznacza koordynatora czynności kancelaryjnych

Autor:  Jagoda2 [ 15 lut 2015, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Koordynator czynności kancelaryjnych

Myślę, że stanowisko obejmie KTOŚ zasłużony. :rolleyes:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/