Teraz jest 06 wrz 2025, 00:05



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Sprawozdania 
Autor Treść postu
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA19 lis 2013, 07:55

 POSTY        67
Post Sprawozdania
Czy w waszych urzędach rola kierownika komórki też została zredukowana do wypełniania sprawozdań, ankiet i innych głupich formularzy na polecenie izby/ministerstwa?


13 kwi 2014, 18:03
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA27 kwi 2010, 11:57

 POSTY        481
Post Re: Sprawozdania
Do tej roli jeszcze dojdzie poganianie i wyciskanie z pracowników"jeszcze więcej".
Można popytać w innych instytucjach, takich które kiedyś były państwowe jak to dzisiaj wygląda  palka--==


13 kwi 2014, 20:58
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA24 maja 2009, 19:05

 POSTY        54
Post Re: Sprawozdania
Uzasadnienie                    



Czy w waszych urzędach rola kierownika komórki też została zredukowana do wypełniania sprawozdań, ankiet i innych głupich formularzy na polecenie izby/ministerstwa?

Kierownicy sporządzają sprawozdania? W którym US? Na pewno nie w moim!


13 kwi 2014, 21:17
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA28 lis 2013, 20:03

 POSTY        34
Post Re: Sprawozdania
U nas kierownik nadzoruje sprawozdanie, a sporządza osoba, której kierownik przydzielił to zadanie do wykonania. Nie ma stałego stanowiska do sporządzania sprawozdań. Pod nieobecność kierownika, sprawozdanie sporządza osoba zastępująca. Gorzej z takimi dodatkowymi sprawozdaniami, które to obecnie życzy sobie IS i MF. Problem jest wtedy, gdy w tym samym czasie nie ma kierownika i osoby zastępującej, bo każdy zawalony swoimi sprawami. Wczoraj dowiedziałam się o sprawozdaniu z nieruchomości od 2009 roku, które sobie czeka na mnie od 7 sierpnia. Dosyć złożone to sprawozdanie i wymagające czasu i żmudnej analizy raportów z POLTAX i BA, bo trzeba podać dane w zakresie wszystkich przypisów z nieruchomości (PIT-23, PIT-39, odpowiednia rubryka w PIT-36 i decyzje za każdy rok od 2009 (to akurat można z POLTAX), w tym należy wyodrębnić przypisy na działanie organu (w tym i decyzje i korekty PIT j.w., no ale nie wszystkie korekty były na wezwanie, więc trzeba skonfrontować z czynnościami sprawdzającymi) w tym chcą informacje o czynnościach dokonanych w 5 roku od uzyskania przychodu i po terminie, a więc żmudna analiza w BA. Od okresu gdy wprowadzono ewidencję łatwiej, gorzej wcześniejsze lata. Oczywiście jest to do zrobienia, bo w BA jest powiązanie z wezwaniami i dokumentami z POLTAX. Problem w tym, że nie ma komu tego zrobić. Termin na wtorek. Kierownika nie ma, a ja na zastrzykach. Nikt z referatu poza kierownikiem i mną nie ma uprawnień do BA do innych czynności sprawdzających poza swoimi. Liczą na to, że przyjadę jak dawniej w trakcie urlopu czy zwolnienia. I tak bym zrobiła, ale nastąpił kryzys !). Kurczę, niech mi zainstalują aplikacje w domu, jak taki problem. Jak jest z tym w waszych urzędach.

____________________________________
"W życiu piękne są tylko chwile"


14 sie 2014, 18:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron