Komórki organizacyjne ds ochrony informacji niejawnych
Autor
Treść postu
Komórki organizacyjne ds ochrony informacji niejawnych
Mam pytanie - czy we wszystkich Urzędach Skarbowych został w wyniku "reorganizacji" wprowadzony jednolity schemat organizacyjny - zgodny z wzorcowym schematem i statutem US z rozporządzenia MF? Głównie chodzi mi tu o zmiany dotyczące ochrony informacji niejawnych. Czy w Waszych urzędach funkcjonowały przed reorganizacją komórki organizacyjne ds ochrony informacji niejawnych? Co się stało z tymi komórkami i ich pracownikami po reorganizacji - czy nadal istnieją jako wydzielone komórki czy też zostały zlikwidowane, a zadania przydzielone do innych komórek? Sprawa jest ważna - jeżeli nie chcecie pisać na forum jak wygląda to w Waszych urzędach to prześlijcie mi informacje jako "prywatną wiadomość" - PW."
____________________________________ Mów otwarcie i otwarcie działaj, gdy w kraju dobre panują rządy.Otwarcie działaj, lecz mów ostrożnie, gdy rządy są złe...
06 kwi 2011, 19:15
Re: Komórki organizacyjne ds ochrony informacji niejawnych
U mnie taka komórka była zawsze tylko na papierze a jedynie 2 osoby miały dodatkowe zadanie. I tak samo jest teraz. US średni.
____________________________________ "Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników