Witam. Nie wiem czy macie podobne odczucia do moich. Może zerwałem się z choinki , może wcześniej było to poruszane. Mimo wszystko jestem załamany. Załamanie dotyczy ostatnich nagród, które były przyznane. Nie wiem jak pozostali z forum ale np. ja dostałem 290,00zł. netto. Ale już mój szef dostał około 5.000,00zł!!!!!!!!!! Przecież to jest jakaś tragikomedia!!!! Zostawię to bez komentarza. Dodam jedynie , nie jestem z księgowości. Moje odczucie jest takie, że to celowe działanie góry.
24 gru 2010, 00:16
Nagroda szefa
Jakie znaczenie ma to, że nie jesteś z księgowości?
24 gru 2010, 07:40
Nagroda szefa
tomajak
Ale już mój szef dostał około 5.000,00zł!!!!!!!!!! Przecież to jest jakaś tragikomedia!!!! Zostawię to bez komentarza.
No pewnie, że dostał, wiesz, ile on się musiał napocić, żeby gruntownie zreorganizować tę całą bandę nierobów? I tak się starał, a tu widzisz, zadowolonych na forum jakoś nie widać...To chociaż przełożeni do docenili
24 gru 2010, 09:14
Nagroda szefa
tomajak
Witam. Nie wiem czy macie podobne odczucia do moich. Może zerwałem się z choinki , może wcześniej było to poruszane. Mimo wszystko jestem załamany. Załamanie dotyczy ostatnich nagród, które były przyznane. Nie wiem jak pozostali z forum ale np. ja dostałem 290,00zł. netto. Ale już mój szef dostał około 5.000,00zł!!!!!!!!!! Przecież to jest jakaś tragikomedia!!!! Zostawię to bez komentarza. Dodam jedynie , nie jestem z księgowości. Moje odczucie jest takie, że to celowe działanie góry.
ŻYCZĘ abyś w 2011 roku awansował, został szefem i mógł dzielić sprawiedłiwie ( cokolwiek to oznacza)
24 gru 2010, 15:05
Nagroda szefa
Nie denerwuj się, bo może ten Twój szef musi oddać połowę swojej nagrody swojemu szefowi aby dalej być szefem? Tylu cienkich bolków jest teraz szefami to nadrabiają władzą i dzieleniem kasy, mówiąc inaczej po rozdaniu kart ustalana jest gra i jej zasady.
26 gru 2010, 10:57
Nagroda szefa
Tomciopaluch