Teraz jest 06 wrz 2025, 16:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA22 maja 2009, 13:32

 POSTY        18
Post Reorganizacja
Witam. U mnie tak samo jedni zawaleni pracą inni zastanawiają się co będą robić inni. Mam pytanie czy w którymś urzędzie zgłoszenie o nabyciu własności prawa rzeczy  tj SD-Z2 jest wprowadzane dwa razy raz do poltax raz do CZM. Czy można zrobić wydruk z poltax o PCC na zapytanie komornika czy wypisuje się ręcznie.


15 sty 2011, 13:55
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA15 lis 2009, 23:13

 POSTY        92
Post Reorganizacja
taxinspector                    



Nie wiem, ale ja znam kilku kierowników, których praca nie polega tylko na piciu kawy. I oprócz rozdzielania poczty, robią normalną żmudną robotę, taką jak ich podwładni.



Najwięcej pracy mają pracownicy OB. W naszym OB robimy wszystko a do PP idzie już przygotowany materiał tylko wysłać postanowienie o wszczęciu i wydać decyzję. Niech nikt mi nie mówi, ze w czasie postępowania jest dużo roboty bo to wierutna bzdura!. Chyba, ze w kontroli podatkowej siedzą osły i protokół przygotują byle jak. Najczęściej to po kontroli spływają korekty bowiem nie warto wywlekać trudne sprawy. Narobi się pracownik jak osioł, a IS, WSA uwali bo też nie wie jak interpretacja niepewna. Zatem już prawie nie ma ciężkich postępowań podatkowych.  Zatem dziwi mnie tak duża liczba osób w PP i wyższe wskaźniki. W PP ostały się VZM-y, które wcześniej robili stażyści pod nadzorem starego pracownika oraz odpowiedzi na zapytania komorników.
Co do kierowników to i owszem kierownicy działów nie mają co robić ale kierownicy referatów wychodzą z pracy codziennie ok 19-tej.


15 sty 2011, 17:58
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA15 lis 2009, 23:13

 POSTY        92
Post Reorganizacja
Grisza00                    



Witam. Jeszcze z zakresu kto i co? Napiszcie proszę jak u Was wygląda sprawa rozbieżności pomiędzy VAT a VIES w przypadku analizy zwrotów VAT. U nas ogólnie rozbieżności bada OB, ale stwierdzili, że jeśli rozbieżności wychodzą podczas analizy zwrotu to już ma być w PP. Jeszcze jedno pytanko gdzie u Was są akta podatników w OB czy w PP (kto się zajmuje ich wpinaniem do segregatorów?


Akta podatkowe takie jak deklaracje są w OB. Natomiast jeżeli wszczęte jest postępowanie podatkowe i wydana jakakolwiek decyzja to są w PP. W tych to aktach winny znajdować się oryginały deklaracji wraz z ich ewentualnymi korektami, materiał zebrany w trakcie postępowania i decyzja. Gdy wchodzi IS I WSA to też są w tych aktach. Archiwizowanie tych akt liczy się od daty ostatniego aktu decyzyjnego. Dlatego też muszą być składowane w oddzielnym skoroszycie (segregatorze) i winny być w PP.


15 sty 2011, 18:05
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA15 lis 2009, 23:13

 POSTY        92
Post Reorganizacja
Grisza00                    



Witam. Jeszcze z zakresu kto i co? Napiszcie proszę jak u Was wygląda sprawa rozbieżności pomiędzy VAT a VIES w przypadku analizy zwrotów VAT. U nas ogólnie rozbieżności bada OB, ale stwierdzili, że jeśli rozbieżności wychodzą podczas analizy zwrotu to już ma być w PP. Jeszcze jedno pytanko gdzie u Was są akta podatników w OB czy w PP (kto się zajmuje ich wpinaniem do segregatorów?


Akta podatkowe takie jak deklaracje są w OB. Natomiast jeżeli wszczęte jest postępowanie podatkowe i wydana jakakolwiek decyzja to są w PP. W tych to aktach winny znajdować się oryginały deklaracji wraz z ich ewentualnymi korektami, materiał zebrany w trakcie postępowania i decyzja. Gdy wchodzi IS I WSA to też są w tych aktach. Archiwizowanie tych akt liczy się od daty ostatniego aktu decyzyjnego. Dlatego też muszą być składowane w oddzielnym skoroszycie (segregatorze) i winny być w PP.


15 sty 2011, 18:07
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA21 maja 2009, 07:07

 POSTY        323
Post Reorganizacja
sprawa                    



taxinspector                    



Nie wiem, ale ja znam kilku kierowników, których praca nie polega tylko na piciu kawy. I oprócz rozdzielania poczty, robią normalną żmudną robotę, taką jak ich podwładni.



Najwięcej pracy mają pracownicy OB. W naszym OB robimy wszystko a do PP idzie już przygotowany materiał tylko wysłać postanowienie o wszczęciu i wydać decyzję. Niech nikt mi nie mówi, ze w czasie postępowania jest dużo roboty bo to wierutna bzdura!. Chyba, ze w kontroli podatkowej siedzą osły i protokół przygotują byle jak. Najczęściej to po kontroli spływają korekty bowiem nie warto wywlekać trudne sprawy. Narobi się pracownik jak osioł, a IS, WSA uwali bo też nie wie jak interpretacja niepewna. Zatem już prawie nie ma ciężkich postępowań podatkowych.  Zatem dziwi mnie tak duża liczba osób w PP i wyższe wskaźniki. W PP ostały się VZM-y, które wcześniej robili stażyści pod nadzorem starego pracownika oraz odpowiedzi na zapytania komorników.
Co do kierowników to i owszem kierownicy działów nie mają co robić ale kierownicy referatów wychodzą z pracy codziennie ok 19-tej.

U nas bardzo podobnie z tym, że VZM robi OB (czynności sprawdzające), komorników i ZUSy i całość kas rejestrujących robi OB-1, do NIPów dowalono wprowadzanie wszystkich obowiązków podatkowych (ciekawe jak to się sprawdzi w akcji zeznań), wybór formy opodatkowania, zgłaszanie umów z biurami rachunkowymi i rejestracje w VAT. Generalnie każdy chce się pozbyć wszelkiej roboty, a postępowania robią swoją starą robotę z PP i PD "czekając aż coś spłynie". Gołym okiem widać, gdzie jest większe obciążenie pracą.


15 sty 2011, 18:17
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 maja 2009, 18:32

 POSTY        53
Post Reorganizacja


Niech nikt mi nie mówi, ze w czasie postępowania jest dużo roboty bo to wierutna bzdura!. Chyba, ze w kontroli podatkowej siedzą osły i protokół przygotują byle jak.


Z Twojego ubliżania innym wnioskuję, że nigdy nie pracowałaś w PP ani w kontroli. Bałagan jaki zapanował nie jest winą żadnego z nas więc dlaczego kierujesz złość w niewłaściwą stronę?
Jeśli faktycznie w Twoim US nie ma żadnych trudnych postępowań to zgłoś to przełożonemu czy NUS-owi - widocznie źle podzielono obowiązki oraz źle rozdzielono ilość pracowników. Jeśli faktycznie tak jest to rozsądny NUS to zmieni. Chyba, że nie wiesz sama co naprawdę robią w PP...


15 sty 2011, 18:21
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA01 cze 2010, 16:47

 POSTY        8
Post Reorganizacja
Tak się akurat składa, że pracuje w US, mały urząd 43 pracowników razem z naczelnikiem i jest jeden  samodzielny referat OB, który liczy 11 pracowników razem z kierownikiem, roboty multum w OB. Pracowników nikt nie zmusi żeby pracowali np. do 17 lub dłużej a w zakresie zadań przypisanych do OB i rzetelnego i terminowego ich wykonania tak by należało pracować. OB jest prawie wszystko wprowadzanie wszystkich deklaracji i innych pism wpływających do US, w tym wprowadzanie aktów notarialnych i postanowień sądowych o nabyciu spadku, analiza zwrotów VAT, VIES,  kasy fiskalne, czynności sprawdzające z wszystkich podatków, wprowadzanie do systemu informatycznego wniosków VZM oczywiście wszystkie zaświadczenia i całość spraw zwązanych z NIP.
Średnio wwpływa do naszego US około 20 tysięcy zeznań PIT-37, które należy wprowadzić do poltaxu i wszystko ma to zrobić OB i jeszcze ponoć w tym roku nie ma być stażystów lub okrojona liczba. A tu realizacja mierników i jeszcze straszą redukcją zatrudnienia. Pozdrawiam


15 sty 2011, 19:01
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
sprawa                    



Co do kierowników to i owszem kierownicy działów nie mają co robić ale kierownicy referatów wychodzą z pracy codziennie ok 19-tej.

Czy my mieszkamy w tym samym kraju? :D

Czytam te wszystkie wpisy i nie wiem, czy się śmiać czy płakać. Ktoś powinien naprawdę ponieść odpowiedzialność za ten bałagan, a według mnie przede wszystkim ci, co zatwierdzali nowe regulaminy organizacyjne nie czytając ich w ogóle albo prawie. Miała być jednolitość, a jest totalny bajzel. Jak podatnicy mają sobie poradzić, jak ja dzwoniąc do innego us nie wiem, gdzie odnajdę pracownika zajmującego się daną sprawą, bo w każdym us inaczej? :angry2:
U nas w każdym razie w PP dużo wszystkiego, niekoniecznie czynności związane z wydawaniem decyzji.


16 sty 2011, 10:08
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA01 kwi 2010, 19:18

 POSTY        21
Post Reorganizacja
Fared123                    



Jak wygląda u Was sfera finansowa via reorganizacja. Czy komuś obniżono wynagrodzenie z tego tytułu ?


U nas większość pracowników wynagrodzenie ma bez zmian, i wyszło tak,  że pracownik szybkiego wprowadzania ma dużo większy mnożnik niż pracownik sali obsługi który musi mieć wiedze z wszystkich podatków i pracuje w niesamowitym stresie :mur:
Gratuluję zarządzania kadrami


16 sty 2011, 10:59
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA10 lis 2010, 15:17

 POSTY        53
Post Reorganizacja
U nas hit! Pracownik jednej z komórek organizacyjnych ma większy mnożnik niż kierownik tejże komórki.
REORGANIZACJA  :brawa:


16 sty 2011, 15:08
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 gru 2010, 14:54

 POSTY        118
Post Reorganizacja
Adaneta                    



sprawa                    



Co do kierowników to i owszem kierownicy działów nie mają co robić ale kierownicy referatów wychodzą z pracy codziennie ok 19-tej.

Czy my mieszkamy w tym samym kraju? :D
Czytam te wszystkie wpisy i nie wiem, czy się śmiać czy płakać. Ktoś powinien naprawdę ponieść odpowiedzialność za ten bałagan, a według mnie przede wszystkim ci, co zatwierdzali nowe regulaminy organizacyjne nie czytając ich w ogóle albo prawie. Miała być jednolitość, a jest totalny bajzel. Jak podatnicy mają sobie poradzić, jak ja dzwoniąc do innego us nie wiem, gdzie odnajdę pracownika zajmującego się daną sprawą, bo w każdym us inaczej? :angry2:
U nas w każdym razie w PP dużo wszystkiego, niekoniecznie czynności związane z wydawaniem decyzji.

Ja tez jestem w PP, i oprócz zwrotów VAT (ciągle trwają negocjacje między kierownikami gdzie się kończy granica podziału zadań) wszystko co można nazwać "wymiarem". Wcześniej pracowałam też w PP i robiliśmy wszystko co dotyczyło VAt-u, teraz wydawałam np. decyzje dot. działów specjalnych. Szkoda, moim zdaniem, czasu na te nauki, bałagan, kłótnie. Może chodzi o to żeby na rzeczywiste sprawdzanie rzetelności podatników nie było już czasu.
Mamy jedno wyjście, przeczekać :piwo:


16 sty 2011, 17:07
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA13 paź 2007, 22:08

 POSTY        46
Post Reorganizacja
Podoba mi się jak wszyscy piszą u Nas u Was.. a powinno być tak samo. Moim subiektywnym zdaniem jest totalny bur...el. Pracownicy zajmują się zamykaniem starych spraw. Szkoda że nadeszły zeznania to będzie sprawdzian i zarazem 100 % weryfikacja nowych struktur. Wszytko będzie OK do momentu kiedy zacznie sie przekazywanie spraw między OB a PP. tutaj może być troszkę konfliktowo.
Zauważam plusy - AP - interesujący twór :)  
Obserwuję i zastanawiam się czym się zajmują ????


16 sty 2011, 18:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA17 gru 2010, 09:22

 POSTY        624
Post Reorganizacja
warzywko                    



Podoba mi się jak wszyscy piszą u Nas u Was.. a powinno być tak samo. Moim subiektywnym zdaniem jest totalny bur...el. Pracownicy zajmują się zamykaniem starych spraw. Szkoda że nadeszły zeznania to będzie sprawdzian i zarazem 100 % weryfikacja nowych struktur. Wszytko będzie OK do momentu kiedy zacznie sie przekazywanie spraw między OB a PP. tutaj może być troszkę konfliktowo.
Zauważam plusy - AP - interesujący twór :)  
Obserwuję i zastanawiam się czym się zajmują ????


No to ci odpowiem. Kontrola zarządcza w tym pełna analiza bazy aktów prawnych plus pełna analiza ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego plus proces samooceny. Nadzór i kontrola nad wykonywaniem zadań podstawowych urzędu w tym mierniki, których w tym roku dla us-ów jest 57. Po trzecie to analiza oświadczeń majątkowych, trochę ich w tym roku dużo bo to i na koniec kadencji i na początek nowej i do tego niedługo dojdą roczne. Do tego szczegółowo opracowane typy do kontroli, plany kontroli, sprawozdawczość zbiorcza, analiza przedawnień, przyjmowanie i analiza donosów, współpraca z Policją, UKS i organami celnymi. Nie wiem jak u ciebie ale u nas nudzić się nie można. Pozdrawiam  :piwo:

____________________________________
"Wszelkie poglądy, opinie czy wnioski wyciągnięte zostały wyłącznie na podstawie obserwacji poczynionych na własnym podwórku, o ile w treści postu nie zostało wskazane wprost, że jest inaczej"


16 sty 2011, 20:48
Zobacz profil
Znawca

 REJESTRACJA21 maja 2009, 19:03

 POSTY        266
Post Reorganizacja
avacs                    



warzywko                    



Podoba mi się jak wszyscy piszą u Nas u Was.. a powinno być tak samo. Moim subiektywnym zdaniem jest totalny bur...el. Pracownicy zajmują się zamykaniem starych spraw. Szkoda że nadeszły zeznania to będzie sprawdzian i zarazem 100 % weryfikacja nowych struktur. Wszytko będzie OK do momentu kiedy zacznie sie przekazywanie spraw między OB a PP. tutaj może być troszkę konfliktowo.
Zauważam plusy - AP - interesujący twór :)  
Obserwuję i zastanawiam się czym się zajmują ????


No to ci odpowiem. Kontrola zarządcza w tym pełna analiza bazy aktów prawnych plus pełna analiza ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego plus proces samooceny. Nadzór i kontrola nad wykonywaniem zadań podstawowych urzędu w tym mierniki, których w tym roku dla us-ów jest 57. Po trzecie to analiza oświadczeń majątkowych, trochę ich w tym roku dużo bo to i na koniec kadencji i na początek nowej i do tego niedługo dojdą roczne. Do tego szczegółowo opracowane typy do kontroli, plany kontroli, sprawozdawczość zbiorcza, analiza przedawnień, przyjmowanie i analiza donosów, współpraca z Policją, UKS i organami celnymi. Nie wiem jak u ciebie ale u nas nudzić się nie można. Pozdrawiam  :piwo:


U nas do tego wszystkiego mają jeszcze art.20 do momentu wszczęcia postępowania...


16 sty 2011, 21:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: