Na stronach www śląskich urzędów skarbowych pojawił się oficjalnie znaczek Administracji Skarbowej. Czyli projekt oficjalnie jest zaakceptowany. Czy ktoś wie kiedy zostaną rozdane apaszki i krawaty itp.
11 paź 2011, 07:39
Re: Skarbówka w apaszkach
24goldi
Na stronach www śląskich urzędów skarbowych pojawił się oficjalnie znaczek Administracji Skarbowej. Czyli projekt oficjalnie jest zaakceptowany. Czy ktoś wie kiedy zostaną rozdane apaszki i krawaty itp.
Pisma z MinFin też mają nowe logo ( z logo MF auch) Idzie nowe, nawet zapier...la
____________________________________ "Miej wyjebane, a będzie Ci dane"
11 paź 2011, 07:44
Re: Skarbówka w apaszkach
Ministerstwo Finansów i podległe mu urzędy będą miały spójną identyfikację wizualną. Jej wdrażanie ma być bezkosztowe i stopniowe - mówi Katarzyna Dobrzyńska, zastępca dyrektora biura ministra w Ministerstwie Finansów.
Organizacja Międzyzakładowa Radom, dnia 2011-11-08 NSZZ „S” Pracowników Skarbowych Województwa Mazowieckiego Warszawa ul. Cybernetyki 19B Numer w rej. 2340
Pan Aleksy Oszmiańczuk Dyrektor Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie KM/69/11
Na podstawie art. 1 ust. 1, art. 2, art. 3 ust. 1 i 2, art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej wnoszę o przekazanie w terminie ustawowym następujących informacji publicznych dotyczących zapytania ofertowego z 27 października 2011 r na wykonanie materiałów reklamowych na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie (długopisy, znaczki, torby, kalendarze, krawaty, itp.):
1. Czy nakaz zakupu ww. środków reklamowych wydany został przez Ministerstwo Finansów, czy była to inicjatywa własna Dyrektora UKS w Warszawie? Jeżeli Ministerstwo Finansów wydało polecenie dokonania zakupu tych materiałów – wnoszę o przekazanie korespondencji w tej sprawie. 2. Dla kogo przeznaczone będą materiały reklamowe, o których mowa w ww. zmówieniu? 3. Według jakich kryteriów następować będzie ich podział (wydawanie)? 4. Czy materiały te otrzymają także wszyscy pracownicy UKS Warszawa, jeżeli tak na jakich zasadach? 5. Czy na zakup ww. materiałów reklamowych UKS w Warszawie otrzymał dodatkowe środki finansowe, jeżeli tak, to w jakiej wysokości i kiedy? 6. Jeżeli UKS w Warszawie nie otrzymał na zakup ww. materiałów reklamowych dodatkowych środków finansowych, w jakim zakresie i w jakich pozycjach planu dokonano korekty planu finansowego UKS Warszawa? 7. Proszę o przekazanie wersji planów finansowych UKS Warszawa: sprzed podjęcia decyzji o wydatkowaniu środków na materiały reklamowe, uwzględniających potrzebę wydatkowania środków na ww. materiały reklamowe. 8. W jakiej formie podjęta została decyzja o wyborze i liczbie wykonawców, w stosunku do których wystąpiono z zapytaniem ofertowym? 9. Do których konkretnie podmiotów wystąpiono z zapytaniami ofertowymi? 10. Czy zakup materiałów reklamowych dokonany ma być jednorazowo, czy też przewiduje się zakup takich środków w następnych okresach? Jeżeli tak, to konkretnie kiedy?
i jeszcze troszeczkę:
SK/300/2011 Radom, 2011-11-08
Minister Finansów ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa
Jak ustaliśmy, urzędy podległe Ministrowi Finansów organizują zakupy materiałów reklamowych zgodnych z projektami opracowanymi w ramach „nowej identyfikacji wizualnej resortu finansów” przeprowadzonej przez Ministerstwo Finansów. W związku powyższym na podstawie art. 1 ust. 1, art. 2, art. 3 ust. 1 i 2, art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej wnoszę o przekazanie w terminie ustawowym następujących informacji publicznych:
1. Czy nakaz zakupu ww. środków reklamowych wydany został przez Ministerstwo Finansów, czy odbywa się to z inicjatywy własnej kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych? Jeżeli inicjatywa wyszła ze strony Ministerstwa Finansów, wnoszę o przekazanie korespondencji w tej sprawie prowadzonej z podległymi jednostkami organizacyjnymi. 2. Czy Ministerstwo Finansów zabezpieczyło dodatkowe środki na powyższe wydatki, czy też mają się one odbywać w ramach wcześniej posiadanych środków ujętych w planach finansowych jednostek na 2011 rok? Jeżeli zabezpieczono dodatkowe środki, to w jakiej wysokości i jak podzielono te środki na poszczególne urzędy? 3. Czy w samym Ministerstwie Finansów dokonano lub zamierza się dokonać zakupu ww. materiałów reklamowych? Jeżeli tak: na jaką kwotę łącznie? według jakich kryteriów następować będzie ich podział (wydawanie)? czy materiały te otrzymają także wszyscy pracownicy Ministerstwa, jeżeli tak na jakich zasadach? czy na zakup ww. materiałów reklamowych Ministerstwo Finansów otrzymało dodatkowe środki finansowe, jeżeli tak, to w jakiej wysokości i kiedy? jeżeli Ministerstwo Finansów nie otrzymało na zakup ww. materiałów reklamowych dodatkowych środków finansowych, w jakim zakresie i w jakich pozycjach planu dokonano korekty planu MF? w jakiej formie podjęta została decyzja o wyborze i liczbie wykonawców, w stosunku do których wystąpiono z zapytaniem ofertowym? do których konkretnie podmiotów wystąpiono z zapytaniami ofertowymi? czy zakup materiałów reklamowych dokonany ma być jednorazowo, czy też przewiduje się zakup takich środków w następnych okresach? Jeżeli tak, to konkretnie kiedy?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
____________________________________ Mów otwarcie i otwarcie działaj, gdy w kraju dobre panują rządy.Otwarcie działaj, lecz mów ostrożnie, gdy rządy są złe...
Sforo Budżetowa na front do walki z Szarą Strefą naprzód !!
____________________________________ "Demokracja to cztery wilki i owca głosujące o obiedzie" R.A.Heinlein
Ostatnio edytowano 08 lis 2011, 20:23 przez kominiarz, łącznie edytowano 1 raz
08 lis 2011, 20:22
Re: Skarbówka w apaszkach
O co wam biega? Od lat nie otrzymałem kw pracy kalendarza, a filiżanki nigdy. Może teraz w ramach wiserunku nawet błękitno-szarą kawę otrzymam
____________________________________ Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę. C.T.
08 lis 2011, 20:27
Re: Skarbówka w apaszkach
supersaper
O co wam biega? Od lat nie otrzymałem kw pracy kalendarza, a filiżanki nigdy. Może teraz w ramach wiserunku nawet błękitno-szarą kawę otrzymam :wysmiewacz:
Chyba żartujesz? Raczej poszerzą nam zakres obowiązków o stałe zaopatrywanie się w ww. gadżeciki. Ewentualnie dostaniemy na to jednorazowy dodatek specjalny równy połowie kosztów zakupu.
09 lis 2011, 07:16
Re: Skarbówka w apaszkach
beann
supersaper
O co wam biega? Od lat nie otrzymałem kw pracy kalendarza, a filiżanki nigdy. Może teraz w ramach wiserunku nawet błękitno-szarą kawę otrzymam :wysmiewacz:
Chyba żartujesz? Raczej poszerzą nam zakres obowiązków o stałe zaopatrywanie się w ww. gadżeciki. Ewentualnie dostaniemy na to jednorazowy dodatek specjalny równy połowie kosztów zakupu.
Na ryczałt raczej bym nie liczył. A propos jednorazowych. Czy jednorazowe talerzyki też są przewidziane ?
____________________________________ Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę. C.T.
09 lis 2011, 07:42
Re: Skarbówka w apaszkach
W urzędach nie ma papieru, tonerów, o innych art. biurowych to nie ma co wspominać. Stare terminale, na nic nie ma pieniędzy. Pisma drukujemy na połowie kartki. W US jest tylko jedna drukarka z kolorowym tuszem. Jaka wizualizacja.....bezkosztowo.... czy tam na górze to ktoś myśli ........Najważniesze nowe logo, nowa czcionka i kubek z nadrukiem (a apaszkach krawatach nie wspomnę) .... to już jest chore......
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników