Teraz jest 10 wrz 2025, 00:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA18 gru 2009, 07:58

 POSTY        40
Post Reorganizacja
Pytam wszem i wobec. Jak u  was uregulowana została kwestia wprowadzania danych wynikających z decyzji wydanych przez PP a także innych dokumnetów związanych np. z przedawnieniem i odpisem zaległości przedawnionej czy też innych dokumentów generowanych przez PP a podlegających księgowaniu i tworzenia związanych z tym rejestrów przypisów i odpisów. To zadanie jest przypisane do komórki wprowadzania danych. A może źle rozumiem?????????


05 lis 2010, 15:10
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Reorganizacja
u nas jest na zasadzie: kto wydał decyję ten wprowadza - czyli PP. Badanie zasadności zwrotu też PP (czyli badanie=analityczne czynności). Sprawdzające czynności w OB.


05 lis 2010, 16:38
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA05 sty 2010, 17:32

 POSTY        148
Post Reorganizacja
renia                    



u nas jest na zasadzie: kto wydał decyję ten wprowadza - czyli PP. Badanie zasadności zwrotu też PP (czyli badanie=analityczne czynności). Sprawdzające czynności w OB.

W moim US czynności sprawdzające związane ze zwrotami VAT w PP przy badaniu zasdaności zwrotu


05 lis 2010, 17:02
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA18 wrz 2008, 17:22

 POSTY        213

 LOKALIZACJASin City - Miasto Grzechu
Post Reorganizacja
Czeko                    



Pytam wszem i wobec. Jak u  was uregulowana została kwestia wprowadzania danych wynikających z decyzji wydanych przez PP a także innych dokumnetów związanych np. z przedawnieniem i odpisem zaległości przedawnionej czy też innych dokumentów generowanych przez PP a podlegających księgowaniu i tworzenia związanych z tym rejestrów przypisów i odpisów. To zadanie jest przypisane do komórki wprowadzania danych. A może źle rozumiem?????????


co się martwisz na zapas, wydasz decyzję którą pewnie i tak napiszesz w POLTX-ie, zaadresujesz w BA i wyślesz, następnie przekażesz wewnętrznym do obsługi a oni wpiszą datę zwrotki i zrobią rejestr który zatwierdzą i dadzą do księgowości a księgowość wewnętrznym przekaże to do ciebie - ot logika AP :lol:

____________________________________
"No Laguna, teraz to my możemy wszystko..."


05 lis 2010, 17:52
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA04 gru 2006, 12:41

 POSTY        66
Post Reorganizacja
no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic :( a co z kasami fiskalnymi?


05 lis 2010, 18:42
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA02 gru 2007, 19:13

 POSTY        24
Post Reorganizacja
rainbow123                    



u nas właczją do OL a urząd jest duży, pracuje ponad 200 pracowników


Wygląda na to, że sprawa reorganizacji jest odmiennie rozumiana w urzędach, nie próbuje się ujednolicić jak zakładano, tylko znowu będzie jak wcześniej czyli różnie. U nas urząd zatrudnia ok. 100 osób i będzie IF.


05 lis 2010, 20:37
Zobacz profil
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA26 maja 2009, 10:15

 POSTY        29
Post Reorganizacja
Czy ktoś z woj. łódzkiego zna szczegóły dotyczące reorganizacji? Podobno we wszystkich naszych us-ach ma być jednolita struktura z podziałem na małe i duże. Może wiadomo już jak się przedstawia organizacja w duzych urzędach w Łodzi. Nasz NUS i zastępcy milczą jak grób.


05 lis 2010, 20:46
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
jjb28                    



no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic :( a co z kasami fiskalnymi?

u nas mazowieckie kasy fiskalne OB1


05 lis 2010, 23:45
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA04 gru 2006, 12:41

 POSTY        66
Post Reorganizacja
Adaneta                    



jjb28                    



no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic :( a co z kasami fiskalnymi?

u nas mazowieckie kasy fiskalne OB1

a czy to oznacza że będzie trzeba siedzieć w sali obsługi?


06 lis 2010, 13:18
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA20 sie 2009, 13:21

 POSTY        576
Post Reorganizacja
jjb28                    



Adaneta                    



jjb28                    



no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic :( a co z kasami fiskalnymi?

u nas mazowieckie kasy fiskalne OB1

a czy to oznacza że będzie trzeba siedzieć w sali obsługi?

dokładnie tak :wacko:


06 lis 2010, 19:03
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Reorganizacja
u nas kasy też OB. I też na sali obsługi (teraz też są na sali)


06 lis 2010, 19:09
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA04 gru 2006, 12:41

 POSTY        66
Post Reorganizacja
No to jestem ciekawa jak to będzie, bo ja jestem sama od kas i wychodzę również w teren :(
zresztąnie wyobrażam sobie siedzieć 8 godzin na sali niestety, teraz mamy punkty info i jest fatalnie...nic nie można zrobić bo zamiast udzielać info o podatkach robisz za informatora gdzie kto siedzi , mimo że jest tablica informacyjna.


07 lis 2010, 11:54
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA25 wrz 2010, 05:46

 POSTY        62
Post Reorganizacja
A czy w Waszych Urzędach też będą zmieniane pokoje? Bo dowiedziałem się, że w niektórych urzędach Naczelnicy pragną aby np. orzecznictwo było na jednym piętrze a na drugim referat obsługi bezpośredniej żeby nie było porozrzucane. Poza tym nie wiem jak w innych, ale ciekawe jak będzie wyglądał wybór ludzi np. do wieloosobowego stanowiska pracy analiz i planowania - jaką metodę selekcji wybiorą Naczelnicy? :)

Nie tędy droga na pewno to wiem-śpiewa Ewa Farna ;)


07 lis 2010, 13:02
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post dział na 3 różnych piętrach
Bastian                    



A czy w Waszych Urzędach też będą zmieniane pokoje? Bo dowiedziałem się, że w niektórych urzędach Naczelnicy pragną aby np. orzecznictwo było na jednym piętrze a na drugim referat obsługi bezpośredniej żeby nie było porozrzucane. (...)
Nie tędy droga na pewno to wiem-śpiewa Ewa Farna ;)

Nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej. Wyobrażasz sobie 40-osobowy dział na 3 różnych piętrach? Pierwszym, trzecim i piątym? Bo ja nie. :)

A Farna jest fajna laska.
I fajnie śpiewa. :D

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


07 lis 2010, 15:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron