Pytam wszem i wobec. Jak u was uregulowana została kwestia wprowadzania danych wynikających z decyzji wydanych przez PP a także innych dokumnetów związanych np. z przedawnieniem i odpisem zaległości przedawnionej czy też innych dokumentów generowanych przez PP a podlegających księgowaniu i tworzenia związanych z tym rejestrów przypisów i odpisów. To zadanie jest przypisane do komórki wprowadzania danych. A może źle rozumiem?????????
05 lis 2010, 15:10
Reorganizacja
u nas jest na zasadzie: kto wydał decyję ten wprowadza - czyli PP. Badanie zasadności zwrotu też PP (czyli badanie=analityczne czynności). Sprawdzające czynności w OB.
05 lis 2010, 16:38
Reorganizacja
renia
u nas jest na zasadzie: kto wydał decyję ten wprowadza - czyli PP. Badanie zasadności zwrotu też PP (czyli badanie=analityczne czynności). Sprawdzające czynności w OB.
W moim US czynności sprawdzające związane ze zwrotami VAT w PP przy badaniu zasdaności zwrotu
05 lis 2010, 17:02
Reorganizacja
Czeko
Pytam wszem i wobec. Jak u was uregulowana została kwestia wprowadzania danych wynikających z decyzji wydanych przez PP a także innych dokumnetów związanych np. z przedawnieniem i odpisem zaległości przedawnionej czy też innych dokumentów generowanych przez PP a podlegających księgowaniu i tworzenia związanych z tym rejestrów przypisów i odpisów. To zadanie jest przypisane do komórki wprowadzania danych. A może źle rozumiem?????????
co się martwisz na zapas, wydasz decyzję którą pewnie i tak napiszesz w POLTX-ie, zaadresujesz w BA i wyślesz, następnie przekażesz wewnętrznym do obsługi a oni wpiszą datę zwrotki i zrobią rejestr który zatwierdzą i dadzą do księgowości a księgowość wewnętrznym przekaże to do ciebie - ot logika AP
____________________________________ "No Laguna, teraz to my możemy wszystko..."
05 lis 2010, 17:52
Reorganizacja
no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic a co z kasami fiskalnymi?
05 lis 2010, 18:42
Reorganizacja
rainbow123
u nas właczją do OL a urząd jest duży, pracuje ponad 200 pracowników
Wygląda na to, że sprawa reorganizacji jest odmiennie rozumiana w urzędach, nie próbuje się ujednolicić jak zakładano, tylko znowu będzie jak wcześniej czyli różnie. U nas urząd zatrudnia ok. 100 osób i będzie IF.
05 lis 2010, 20:37
Reorganizacja
Czy ktoś z woj. łódzkiego zna szczegóły dotyczące reorganizacji? Podobno we wszystkich naszych us-ach ma być jednolita struktura z podziałem na małe i duże. Może wiadomo już jak się przedstawia organizacja w duzych urzędach w Łodzi. Nasz NUS i zastępcy milczą jak grób.
05 lis 2010, 20:46
Reorganizacja
jjb28
no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic a co z kasami fiskalnymi?
u nas mazowieckie kasy fiskalne OB1
05 lis 2010, 23:45
Reorganizacja
Adaneta
jjb28
no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic a co z kasami fiskalnymi?
u nas mazowieckie kasy fiskalne OB1
a czy to oznacza że będzie trzeba siedzieć w sali obsługi?
06 lis 2010, 13:18
Reorganizacja
jjb28
Adaneta
jjb28
no my też nic nie wiemy, kto z kim gdzie nic kompletnie nic a co z kasami fiskalnymi?
u nas mazowieckie kasy fiskalne OB1
a czy to oznacza że będzie trzeba siedzieć w sali obsługi?
dokładnie tak
06 lis 2010, 19:03
Reorganizacja
u nas kasy też OB. I też na sali obsługi (teraz też są na sali)
06 lis 2010, 19:09
Reorganizacja
No to jestem ciekawa jak to będzie, bo ja jestem sama od kas i wychodzę również w teren zresztąnie wyobrażam sobie siedzieć 8 godzin na sali niestety, teraz mamy punkty info i jest fatalnie...nic nie można zrobić bo zamiast udzielać info o podatkach robisz za informatora gdzie kto siedzi , mimo że jest tablica informacyjna.
07 lis 2010, 11:54
Reorganizacja
A czy w Waszych Urzędach też będą zmieniane pokoje? Bo dowiedziałem się, że w niektórych urzędach Naczelnicy pragną aby np. orzecznictwo było na jednym piętrze a na drugim referat obsługi bezpośredniej żeby nie było porozrzucane. Poza tym nie wiem jak w innych, ale ciekawe jak będzie wyglądał wybór ludzi np. do wieloosobowego stanowiska pracy analiz i planowania - jaką metodę selekcji wybiorą Naczelnicy?
Nie tędy droga na pewno to wiem-śpiewa Ewa Farna
07 lis 2010, 13:02
dział na 3 różnych piętrach
Bastian
A czy w Waszych Urzędach też będą zmieniane pokoje? Bo dowiedziałem się, że w niektórych urzędach Naczelnicy pragną aby np. orzecznictwo było na jednym piętrze a na drugim referat obsługi bezpośredniej żeby nie było porozrzucane. (...) Nie tędy droga na pewno to wiem-śpiewa Ewa Farna
Nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej. Wyobrażasz sobie 40-osobowy dział na 3 różnych piętrach? Pierwszym, trzecim i piątym? Bo ja nie.
A Farna jest fajna laska. I fajnie śpiewa.
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników