Teraz jest 06 wrz 2025, 22:53



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 318 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Następna strona
Oszczędności głupcze! 
Autor Treść postu
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 gru 2007, 12:19

 POSTY        1667
Post 
Skarbówka poluje na nowożeńców
<a href="http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article339115/Skarbowka_poluje_na_nowozencow.html" target="_blank">http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article3...nowozencow.html</a>

____________________________________
Polak ,katolik,hetero,szczęśliwy.Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione!
טדאוש


13 mar 2009, 22:10
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 maja 2006, 11:23

 POSTY        3506

 LOKALIZACJAWielkopolska
Post 
Tadeo74                    



Skarbówka poluje na nowożeńców
<a href="http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article339115/Skarbowka_poluje_na_nowozencow.html" target="_blank">http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article3...nowozencow.html</a>

Nie widzę zbieżności z tematem. Normalne działania organu podatkowego. Nabycie składników majątkowych za cenę przekraczającą znacznie uzyskiwane dochody powinno być wyjaśnione. Pomijam tu problem kwalifikacji zwyczajowych prezentów ślubnych, z których co jakiś czas  od lat w jakimś czasopiśmie robią newsa na pierwszą stronę, ale jakoś nikomu nie przyszło do glowy, jak raz na zawsze ten problem rozwiązać.

____________________________________
Inde datae leges, ne fortior omnia posset - Po to zostały dane prawa, aby silniejszy nie mógł wszystkiego.


13 mar 2009, 22:34
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA12 mar 2009, 16:45

 POSTY        31

 LOKALIZACJALancre
Post 
Tadeo74                    



Skarbówka poluje na nowożeńców
<a href="http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article339115/Skarbowka_poluje_na_nowozencow.html" target="_blank">http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article3...nowozencow.html</a>



Nie ma co się stresować Dziennikiem, który pikuje ostro w stronę Faktu i SE.
A ludziska zawsze lubili i będą lubić czytać info pt. "Fiscus semper rapax, Fiscus non erubescit", czy jest kryzys i trza ciąć czy jest hossa ale w administracji i tak trza ciąć ;->

____________________________________
[legend=Światło]wierzy,że przemieszcza się szyb­ciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.[/legend]


Ostatnio edytowano 14 mar 2009, 00:47 przez Niania1ogg, łącznie edytowano 1 raz



14 mar 2009, 00:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA09 lis 2007, 20:49

 POSTY        47
Post 
Witam. U nas w celu znacznego ograniczenia wydatków, zaleca się m. in. racjonalnego drukowania i kserowania dokumentów z wykorzystaniem opcji oszczędnego drukowania,
a także racjonalnego wysyłania pism za pośrednictwem Poczty Polskiej, w
szczególności przesyłek poleconych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.  
zastanawiam się, jak to ma wyglądać praktyczna realizacja powyższych zamierzeń. Chyba w ten sposób, że pisma do podatników będę drukować na opcji oszczędnego drukowania, a w jednej przesyłce poleconej będą się znajdować: wezwanie, postanowenie z art. 200 i decyzja  :D


14 mar 2009, 08:00
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 gru 2007, 12:19

 POSTY        1667
Post 
Ja poszedłby dalej w oszczędnościach. Pisma nie drukować, tylko umieścić na stronie internetowej us. Podatnik może sobie je ściągnąć i zapoznać z jego treścią (przecież internet jest powszechnie dostępny). A jesli nie ściągnie, to i tak obowiązywałaby zasada, że umieszczenie na stronie = doręczenie.

____________________________________
Polak ,katolik,hetero,szczęśliwy.Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione!
טדאוש


14 mar 2009, 08:42
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA06 sty 2008, 10:25

 POSTY        44
Post 
Gdzie (w jakich rejonach) są narady "Wysokiego kierownictwa" w wypasionych ośrodkach wypoczynkowych?
Żeby wypracować procedury na oszczędność trzeba mieć luksusowe warunki na naradzanie się.
To tak jak z tą kozą, którą należy kupić, a następnie sprzedać i wtedy widać jak zrobiło się dużo wolnego miejsca.


15 mar 2009, 09:29
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 gru 2007, 12:19

 POSTY        1667
Post 
W ramach oszczędności opóźnia się też zwroty nadpłat pdof

____________________________________
Polak ,katolik,hetero,szczęśliwy.Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione!
טדאוש


17 mar 2009, 15:55
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post 
Maksi5                    



Gdzie (w jakich rejonach) są narady "Wysokiego kierownictwa" w wypasionych ośrodkach wypoczynkowych?
Żeby wypracować procedury na oszczędność trzeba mieć luksusowe warunki na naradzanie się.
To tak jak z tą kozą, którą należy kupić, a następnie sprzedać i wtedy widać jak zrobiło się dużo wolnego miejsca.


zwróć uwage w jakim ośrodku był opracowywany podręcznik e-podatki, a do jakiego ośrodka jesteś zapraszany przez Ministerstwo Finansów na szkolenie (Warszawa - Praga) <_<  :zygi:

o poziomie merytorycznym i przygotowaniu prowadzących nie wspomnę <_<  :zygi:


Fiufiureczka                    



Witam. U nas w celu znacznego ograniczenia wydatków, zaleca się m. in. racjonalnego drukowania i kserowania dokumentów z wykorzystaniem opcji oszczędnego drukowania,
a także racjonalnego wysyłania pism za pośrednictwem Poczty Polskiej, w
szczególności przesyłek poleconych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
zastanawiam się, jak to ma wyglądać praktyczna realizacja powyższych zamierzeń. Chyba w ten sposób, że pisma do podatników będę drukować na opcji oszczędnego drukowania, a w jednej przesyłce poleconej będą się znajdować: wezwanie, postanowenie z art. 200 i decyzja  :D


nie stosuje się do tych zaleceń. Nikt nie będzie mi organizował warsztatu pracy;)

Tadeo74                    



W ramach oszczędności opóźnia się też zwroty nadpłat pdof


masz już przygotowane wyjaśnienia??? <_<


17 mar 2009, 16:19
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA12 mar 2009, 16:45

 POSTY        31

 LOKALIZACJALancre
Post 
Jest wyjście!! Proste i banalne!! Pełen outsourcing usług!! Wiadomo, że większość urzędów zatrudnia firmy zewnętrzne do ochrony budynku, sprzątania itp. A przecież outsourcing usług księgowych (on-line!!), bieżącej obsługi urzędu (jakieś tam druki itp.), usług działów orzecznictwa (wymiar itp. sprawy) to oszczędności sięgające 40-50% obecnych wydatków!!

Należy jedynie zachować (i poszerzyć!!) dział egzekucji - zatrudnić większą ilość poborców, którzy jeżdżąc po mieście przypominaliby firmom o "wpłacie comiesięcznych należności" (dodatkowo dział egzekucji proponowałby ochronę za nieWIELKIE pieniądze miejscowym biznesmenom)!!

Poza tym najważniejsze - marnowany jest potencjał własnych służb skarbowych!! Codziennie czyta się jak interpretować prawo celem "optymalizacji podatkowej" a przecież w takim urzędzie jest kilkudziesięciu pracowników-ekspertów od "łagodzenia rygorów podatkowych". Należy to wykorzystać, stosować "kreatywną księgowość" itd.!!

Przecież to takie proste!!

Ps. Jeżeli komuś wydaje się, że realizacja w/w pomysłów stanowić może naruszenie prawa (a moje stanowisko to nawoływanie do przestępstwa) to informuję, że to tylko mój czarny humor i tego kogoś mylna interpretacja ;->

____________________________________
[legend=Światło]wierzy,że przemieszcza się szyb­ciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.[/legend]


Ostatnio edytowano 17 mar 2009, 17:16 przez Niania1ogg, łącznie edytowano 1 raz



17 mar 2009, 16:52
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 15:04

 POSTY        3146

 LOKALIZACJAsamo centrum (no prawie)
Post 
Niania Ogg                    



...
Należy jedynie zachować (i poszerzyć!!) dział egzekucji - zatrudnić większą ilość poborców, którzy jeżdżąc po mieście przypominaliby firmom o "wpłacie comiesięcznych należności" (dodatkowo dział egzekucji proponowałby ochronę za nieWIELKIE pieniądze miejscowym biznesmenom)!!
....

Jak wszystko to wszystko!
W tej dziedzinie mamy sporo "profesjonalnych" i skutecznych kadr poza US-ami. :rotfl:

____________________________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę.  C.T.


17 mar 2009, 18:48
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA12 mar 2009, 16:45

 POSTY        31

 LOKALIZACJALancre
Post 
supersaper                    



Jak wszystko to wszystko!
...



No dobra...
Ale wprowadźmy jeszcze usługę tzw. "przyjaznej interpretacji" (przy likwidacji KIP-u; sorki chłopaki).
Podatnik zgłasza chęć interpretowania jakiegoś przepisu w dany sposób i dokonuje opłaty celem pokrycia "kosztów urzędowych" a NUS wyraża zgodę...
"Koszty urzędowe" będą ustalane w oparciu o obrót danego przedsiębiorcy i przewidywaną wielkość zysku jaką przedsiębiorca wyniesie z tzw. "przyjaznej interpretacji"... :->

____________________________________
[legend=Światło]wierzy,że przemieszcza się szyb­ciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.[/legend]


Ostatnio edytowano 17 mar 2009, 19:17 przez Niania1ogg, łącznie edytowano 1 raz



17 mar 2009, 19:12
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 15:04

 POSTY        3146

 LOKALIZACJAsamo centrum (no prawie)
Post 
Niania Ogg                    



<!--quoteo(post=44424:date=17. 03. 2009 g. 18:48:name=supersaper)--><div class='quotetop'>(supersaper @ 17. 03. 2009 g. 18:48) [snapback]44424[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
Jak wszystko to wszystko!
...



No dobra...
Ale wprowadźmy jeszcze usługę tzw. "przyjaznej interpretacji" (przy likwidacji KIP-u; sorki chłopaki).
Podatnik zgłasza chęć interpretowania jakiegoś przepisu w dany sposób i dokonuje opłaty celem pokrycia "kosztów urzędowych" a NUS wyraża zgodę...
"Koszty urzędowe" będą ustalane w oparciu o obrót danego przedsiębiorcy i przewidywaną wielkość zysku jaką przedsiębiorca wyniesie z tzw. "przyjaznej interpretacji"... :->
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jaki NUS? :blink:
Te usługi będą usługowo świadczyć DP.  
Może by tak jeszcze ogłosić przetarg na fotel MF, a w sławetnym budynku wynajmować stoiska kupcom z MarkPolu.

____________________________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę. Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę.  C.T.


17 mar 2009, 19:31
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post 
Jak wam się podoba najnowsze pismo JVR ws oszczędności? Porażające. Niedługo zaczniemy zjadać kolegów zza biurka żeby oszczędności wzrosły.

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


20 mar 2009, 19:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA20 paź 2006, 19:00

 POSTY        2176
Post 
Drago                    



Jak wam się podoba najnowsze pismo JVR ws oszczędności? Porażające. Niedługo zaczniemy zjadać kolegów zza biurka żeby oszczędności wzrosły.

Rozumiem, że Smok musi sobie pojeść. Ale żeby od razu współpracowników? Może zacznij od urzędowych "czarnych charakterów"...


Ostatnio edytowano 20 mar 2009, 20:03 przez helvet, łącznie edytowano 1 raz



20 mar 2009, 20:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 318 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron