Teraz jest 05 wrz 2025, 21:40



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5 
Autor Treść postu
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Wierzycielska to gro spraw określanych mianem "upomnień" i tytułów wykonawczych i przedawnień - większość pracowników moim zdaniem powinna wywodzić się z RP.


16 maja 2014, 18:48
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA28 mar 2011, 20:41

 POSTY        332
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Upomnienia? A decyzje o zabezpieczeniu, orzeczenie o odpowiedzialności, hipoteki, zastawy, upadłości, zakazy działalności, skargi paulianskie, ulgi podatkowe też zrobi w większości RP? Wątpię.


16 maja 2014, 22:46
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA28 lis 2013, 20:03

 POSTY        34
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
bombel                    



Upomnienia? A decyzje o zabezpieczeniu, orzeczenie o odpowiedzialności, hipoteki, zastawy, upadłości, zakazy działalności, skargi paulianskie, ulgi podatkowe też zrobi w większości RP? Wątpię.



Fakt! I dlatego u nas większość w KW to obecni pracownicy PP.

____________________________________
"W życiu piękne są tylko chwile"


17 maja 2014, 10:27
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 lis 2013, 22:32

 POSTY        106
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Są jeszcze takie Urzędy w których nie wiadomo nic o składzie KW...


17 maja 2014, 10:40
Zobacz profil
Zawodowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 19:09

 POSTY        7731

 LOKALIZACJATriCity
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
ja58                    



Fakt! I dlatego u nas większość w KW to obecni pracownicy PP.

egodamian                    



Są jeszcze takie Urzędy w których nie wiadomo nic o składzie KW...

KW? Czy SW?

____________________________________
Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.


18 maja 2014, 09:29
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA28 lis 2013, 20:03

 POSTY        34
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Ja miałam na myśli komórkę wierzycielską, więc SW. U nas cały skład SW jeszcze nie jest znany.

____________________________________
"W życiu piękne są tylko chwile"


18 maja 2014, 11:36
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA14 sie 2007, 20:56

 POSTY        330
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Mam pytanie do osób, którym znana jest dotychczasowa praca RP - mniej więcej jakie jest obciążenie RP zadaniami, które przejdą w niedalekiej przyszłości do SW (upomnienia, tytuły)? Pytam, bo ciekawi mnie ile osób z RP powinno przejść teraz pod SW albo ilu "nowych" powinno zostać do tego przyuczonych żeby nie doszło do wariactwa.


18 maja 2014, 11:59
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 10:33

 POSTY        169
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
A ja mam pytanie czy we wszystkich działach PP wprowadzane są decyzje i jak to zostało zapisane w regulaminach organizacyjnych? Czy są urzędy, w których decyzje wprowadza OB?  :blink:

____________________________________
Akacja


18 maja 2014, 12:09
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA14 mar 2013, 11:10

 POSTY        24
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Myślę że nie ma takiego urzędu żeby decyzje wprowadzało OB, powstają w PP i tam są wprowadzane, jaki sens przekazywać je do OB to by było coś na wzór, że sługa ma lokaja.


18 maja 2014, 12:18
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA14 sie 2007, 20:56

 POSTY        330
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Co do wprowadzania decyzji i wszystkiego co się tylko da do systemów i programów to uważam, że przy reformowaniu można było pokusić się o stworzenie komórki specjalizującej się we wprowadzaniu wszystkiego i dodatkowo robieniu potem różnego rodzaju analiz i zestawień, które tak lubią na górze.
Raz - nie każdy nadaje się do wprowadzania danych.
Dwa - przydałoby się żeby ktoś z odpowiednią wiedzą miał nad tym kontrolę.


18 maja 2014, 18:42
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
widow                    



Mam pytanie do osób, którym znana jest dotychczasowa praca RP - mniej więcej jakie jest obciążenie RP zadaniami, które przejdą w niedalekiej przyszłości do SW (upomnienia, tytuły)? Pytam, bo ciekawi mnie ile osób z RP powinno przejść teraz pod SW albo ilu "nowych" powinno zostać do tego przyuczonych żeby nie doszło do wariactwa.


No jeszcze monitorowanie przedawnień (analiza stanu sprawy i wniosek o odpisanie); wnioskowanie o przeniesienie odpowiedzialności na np. członka zarządu itp (uzasadnienie wniosku); wnioski o wpis do rejestru dłużników .....; być może jeszcze potwierdzanie stanu zaległości . Moim zdaniem minimum 3 osoby.


18 maja 2014, 18:59
Zobacz profil
Specjalista
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA14 sie 2007, 20:56

 POSTY        330
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Trzy osoby? A o iluosobowym składzie RP mówimy?


18 maja 2014, 19:05
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 lis 2013, 22:32

 POSTY        106
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
Jak by nie było to i tak osoby z RP nie będą tylko wystawiały upomnień i tytułów, tam ma się też prowadzić miękką egzekucję, minimum to będzie na pewno po dwie jeśli osoby w średnim urzędzie


18 maja 2014, 19:33
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA21 maja 2009, 20:57

 POSTY        8
Post Re: Nowe zarządzenie nr 39, o przepraszam - nr 5
w średnim US przechodzą trzy osoby z RP, ja uważam, że za dużo ponieważ i tak w RP pozostaje dużo zadań np., postanowienia, które w większości trzeba przepisywać, zajęcia wierzytelności od KS, cała akcja zwrotów z zeznań podatkowych, z którymi trudno zdążyć w terminie tj do 30 lipca i wiele innych zadań typu księgowania, przeksięgowania, sprawdzanie zaliczek podatku dochodowego wyjaśnienia nadpłat itp. Kierownictwo US uważa że w RP to tylko czysto techniczna praca dla osób niemyślących


18 maja 2014, 20:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 158 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: