Teraz jest 04 wrz 2025, 07:31



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2
Sala obsługi w dobie pandemii 
Autor Treść postu
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA09 maja 2020, 12:24

 POSTY        153
Post Re: Sala obsługi w dobie pandemii
jacekplacek                    



Za nami pięć dni z bezpośrednią obsługą podatnika. Jak wygląda to u Was:
- czy spraw z jakimi zgłaszają się interesanci rzeczywiście nie da się obsłużyć telefonicznie bądź elektronicznie?
- czy zdarza się że na sali przebywa więcej osób z zewnątrz niż ta wyznaczona liczba ze względu na powierzchnię?
- czy zdarza się że petenci wchodzą bez maseczki bądź przyłbicy? Czy ich obsługujecie?
- czy pracownicy się zmieniają czy na sali stale obsługują te same osoby? A jak było przed koronawirusem?
Ludzie nie zapoznają się z wywieszonymi informacjami bądź je ignorują a zarazem nas. Wpuszczani są też bez maseczek bądź przyłbic. Pracownik ochrony bezradny, a jak pracownik urzędu poprosi o zakrycie ust i nosa to jeszcze niektórzy odpyskną lub lekceważą prośbę. Przychodzą chociażby po to by złożyć PIT i są oburzeni że nikt go od razu go nie sprawdzi. Swobodnie wypełniają dokumenty na sali, są też tacy co robią to na okienku czyli oczekują że wszystko po kolei im podyktujemy, nie bacząc na to że blokują następne osoby. Przed urzędem kolejka, niektórzy stoją na dwie godziny przed otwarciem. Oczywiście na salę łączonych jest większość telefonów. Nikt nawet nie pomyśli że prowadzenie rozmów telefonicznych w masce albo przyłbicy też jest jakimś utrudnieniem.

SORRY,chwilka na refleksję:
MF, KAS i DIAS nie są od myślenia tylko od rządzenia i wydawania poleceń,
jak coś nie tak to PRACOWNIK nie pomyślał :stop:  
BARDZO dawny szef SC, PAN KAPICA skutecznie pozbawił pracowników ochoty na myślenie palka--== .....weźmiemy ludzi z ulicy,
ale nie wzięli bo ci z ulicy BRONIĄ się jak mogą przed wstąpieniem do KAS, a jak któraś\yś zabłądzi niechcący, to jak popróbuje
tych słodkości KASowych i ma jeszcze trochę OLEUM w głowie to spieprza, gdzie pieprz rośnie.
P.S. Natrętów odsyłać na kwarantannę, wszak inne służby dbają o zabezpieczenia COVID i chętnie pomogą,
a o WIZERUNEK KAS niech dba RZECZNIK...wcześniej zaleca się pomiar TEMPERATURY boje--==  boje--==


24 maja 2020, 10:29
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA03 gru 2013, 10:48

 POSTY        79
Post Re: Sala obsługi w dobie pandemii
Niestety nie wszystko da się załatwić drogą elektroniczną chociażby zaświadczenia do Holandii czy Niemiec,a w tym czasie jest tego masowa ilość. Może kiedyś MF pomyśli nad tym żeby to usprawnić.
U nas na sali może przebywać tylko jedna osoba z zewnątrz, nie ma też mowy żeby nie miała maseczki,ściśle tego pilnujemy.
Niestety tylko SOB zmierza się z covidem,pozostali siedzą w biurze i nie przychodzą na salę.


24 maja 2020, 18:24
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA13 maja 2020, 21:12

 POSTY        20
Post Re: Sala obsługi w dobie pandemii
Dokumentów (w tym wniosków) nie przyjmujemy osobiście, podatnicy zostawiają je w urnie. Zaświadczenia można odesłać pocztą, tak jak przez te dwa miesiące. Fakt że przez koronawirusa jest naprawdę dużo dodatkowej pracy (telefoniczne wyjaśnianie błędnych wniosków i deklaracji, kopertowanie, dużo osób dzwoni w podstawowych sprawach), ale tak by było bezpieczniej. Tylko żeby lud chciał to pojąć.


24 maja 2020, 19:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 17 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1, 2

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: