<!--quoteo(post=22282:date=15. 01. 2008 g. 17:33:name=widow)--><div class='quotetop'>(widow @ 15. 01. 2008 g. 17:33) [snapback]22282[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Ciekaw jestem jak oceniacie wprowadzoną lub wprowadzaną w Waszych jednostkach normę zarządzania jakością ISO. A w szczególności interesuje mnie czy ktoś z Was zauważył plusy tego rodzaju przedsięwzięć, tak dla pracowników, jak i podatników. Kąśliwe uwagi mile widziane, bo warto się pośmiać od czasu do czasu... choćby przez łzy....
U nas też dział ogólny nic nie robi z racji nieudolności ale pieniądze bierze takie same jak pracownicy komórek merytorycznych i kontroli <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Nie narzekaj - spróbuj ich wychować.
____________________________________ "Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit
12 kwi 2008, 12:51
ramzes
U nas też dział ogólny nic nie robi z racji nieudolności ale pieniądze bierze takie same jak pracownicy komórek merytorycznych i kontroli
U mnie większe! :mur: I ciągle wszystkim robią łaskę, że zrobią coś, co jest w zakresie ich obowiązków.
tranqilo
Nie narzekaj - spróbuj ich wychować.
Syzyfowa praca.
____________________________________ Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.
12 kwi 2008, 12:58
Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki w roku bieżącym przygotowuje się do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2001, która gwarantuje wzrost poziomu jakości usług oraz daje możliwość uporządkowania procesu organizacyjnego w Urzędzie.
Naszym celem jest: - poprzez kompetentną, rzetelną i przyjazną obsługę klientów Urzędu wypełniać zadania przysparzając Państwu środków finansowych niezbędnych do realizacji jego zadań, - konsekwentnie pracować nad poprawą relacji Podatnik – Urząd mimo przeciwstawnych interesów, - doskonalić system informacyjny między Urzędem a Klientami w sposób najbardziej dla Klienta odpowiedni - przejrzysty, szybki i oczekiwany, - poprawiać komunikację wewnętrzną (pomiędzy pracownikami), - stale monitorować efekty własnej pracy, - badać poziom zadowolenia Klientów, aby we właściwym czasie móc zareagować, - dbać o wysoki profesjonalizm pracowników, co powinno pomóc w systematycznym wzroście szacunku Klienta i obopólnego zaufania do siebie.
Myślałam, że temat ISO już umarł, ale widać jest wiecznie żywy. Jak Lenin <_<
____________________________________ Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.
02 sie 2008, 20:01
Pinero
Myślałam, że temat ISO już umarł, ale widać jest wiecznie żywy.
Ciekawe skąd idzie kasa na ISO - Praktyk kiedyś pisał bodaj o 20.000 za sam start systemu. Czyżby extra kasa z budżetu państwa?
____________________________________ Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca
03 sie 2008, 16:58
Skąd pieniądze? z Budżetu oczywiście. ISO w tej formie, która jest wprowadzana w skarbówkach to nieporozumieniE.W poszczególnych urzędach przy pomocy różnych firm,procedury (ich rodzaj i ilość) zależne tylko od pomysłowości twórców nie, tak powinno być. Gdzie Min.Fin. ? dlaczego zero reakcji , co z planami jednolitego systemu? Może by chociaż zadbać o jednolity wizerunek Firmy na zewnątrz, stron internetowych, listowników?
03 sie 2008, 18:23
Drago
Ciekawe skąd idzie kasa na ISO - Praktyk kiedyś pisał bodaj o 20.000 za sam start systemu. Czyżby extra kasa z budżetu państwa?
A jeszcze ważniejsze pytanie: do czyjej kieszeni trafia ta kasa?.... :rolleyes:
____________________________________ "Demokracja to cztery wilki i owca głosujące o obiedzie" R.A.Heinlein
Ostatnio edytowano 03 sie 2008, 18:37 przez kominiarz, łącznie edytowano 1 raz
03 sie 2008, 18:37
Mam pytanie ile Urzędów <a href="http://mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=613&id=52029" target="_blank">z tej wspaniałej listy na</a> stronie MF ma faktycznie prawo posługiwania się certyfikatem. Bo z tego co mi wiadomo swojego czasu napewno MF wstrzymało kasę na audyty firm certyfikujących , a to w rezultacie Urzędy nie mogą się posługiwać certyfikatem. Może ktoś w MF zada sobie trochę trudu i postara się uaktualnić , albo sami Panowie Naczelnicy skierują pisma do MF z informacją, że dany urząd już nie ma certyfikatu :czytaj:
____________________________________ Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce
03 sie 2008, 21:28
Dziadek
Mam pytanie ile Urzędów <a href="http://mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=613&id=52029" target="_blank">z tej wspaniałej listy na</a> stronie MF ma faktycznie prawo posługiwania się certyfikatem...
Poz. 33 nieaktualna, certyfikat wygasł śmiercią "naturalną" :piwo: Ale może wystarczy tylko zmienić tytuł na: Jednostki administracji podatkowej, które posiadały certyfikat zarządzania jakością
____________________________________ Inde datae leges, ne fortior omnia posset - Po to zostały dane prawa, aby silniejszy nie mógł wszystkiego.
Ostatnio edytowano 04 sie 2008, 19:00 przez wjawor, łącznie edytowano 1 raz
04 sie 2008, 18:58
wjawor
Poz. 33 nieaktualna, certyfikat wygasł śmiercią "naturalną" :piwo: Ale może wystarczy tylko zmienić tytuł na: Jednostki administracji podatkowej, które posiadały certyfikat zarządzania jakością
To fakt. Chyba co 2 lata trzeba go "aktualizować". Ale widzę, że na liście są tylko dwie Izby: Gdańsk i Zielona Góra Z DUSów cztery: I Śląski US Sosnowiec II Śląski US Bielsko Biała Lubuski US Zielona Góra Podlaski US Białystok Z Warszawy nie ma nikogo? Ani z Poznania?! Z Krakowa tylko II US Kraków UKS'u żadnego ???
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
04 sie 2008, 20:00
wjawor
<!--quoteo(post=32969:date=03. 08. 2008 g. 21:28:name=Dziadek)--><div class='quotetop'>QUOTE(Dziadek @ 03. 08. 2008 g. 21:28) [snapback]32969[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Mam pytanie ile Urzędów <a href="http://mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=613&id=52029" target="_blank">z tej wspaniałej listy na</a> stronie MF ma faktycznie prawo posługiwania się certyfikatem...
Poz. 33 nieaktualna, certyfikat wygasł śmiercią "naturalną" :piwo: Ale może wystarczy tylko zmienić tytuł na: Jednostki administracji podatkowej, które posiadały certyfikat zarządzania jakością <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
dokładnie , ale MF chyba o tym nie wie albo nie chce wiedzieć :piwo:
____________________________________ Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce
05 sie 2008, 07:04
Dziadek
<!--quoteo(post=32993:date=04. 08. 2008 g. 18:58:name=wjawor)--><div class='quotetop'>(wjawor @ 04. 08. 2008 g. 18:58) [snapback]32993[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> <!--quoteo(post=32969:date=03. 08. 2008 g. 21:28:name=Dziadek)--><div class='quotetop'>(Dziadek @ 03. 08. 2008 g. 21:28) [snapback]32969[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Mam pytanie ile Urzędów <a href="http://mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=613&id=52029" target="_blank">z tej wspaniałej listy na</a> stronie MF ma faktycznie prawo posługiwania się certyfikatem...
Poz. 33 nieaktualna, certyfikat wygasł śmiercią "naturalną" :piwo: Ale może wystarczy tylko zmienić tytuł na: Jednostki administracji podatkowej, które posiadały certyfikat zarządzania jakością <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
dokładnie , ale MF chyba o tym nie wie albo nie chce wiedzieć :piwo: <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Minister i jego świta tak często się zmieniają, że jak zapoznają się z problemem to już ich nie ma u władzy. Moim skromnym zdaniem ISO - to trzepanie piany i niepotrzebnie wydane pieniądze. Po co komu certyfikat na dwa lata ??? :czytaj:
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników