Teraz jest 06 wrz 2025, 17:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Obowiązki pracownika ds. BHP 
Autor Treść postu
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA06 gru 2006, 15:26

 POSTY        91
Post 
Jakie są w Waszych Urzędach obowiązki pracownika ds. BHP?
Czym się zajmuje bhp-owiec, a co z zakresu BHP leży w gestii działu ogólnego?


10 cze 2008, 18:17
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA26 paź 2006, 12:30

 POSTY        80

 LOKALIZACJAnibylandia
Post 
teges                    



Jakie są w Waszych Urzędach obowiązki pracownika ds. BHP?
Czym się zajmuje bhp-owiec, a co z zakresu BHP leży w gestii działu ogólnego?

Odpowiem na to tak "a co to jest BHP?"


26 cze 2008, 16:46
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA24 paź 2006, 11:29

 POSTY        104
Post 
W większości US obowiązki BHP są przypisane jakiemuś pracownikowi i... martw się ! Generalnie do pełnienia służby BHP musi być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia (kiedyś wystarczyło ukończone szkolenie, aktualnie wykształcenie wyższe w tym kierunku) Ale szefowstwo ma to w 4 literach. W związku z czym sprawa wyglada tak, że pracownik ds BHP prowadzi szkolenia wstępne i tyle! W razie konieczności wzywany jest specjalista (przedsiębiorca) i obsługuje wypadek/szkolenie okresowe itp. za co wystawia fakturę.


27 cze 2008, 09:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 3 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: