Witam serdecznie pisze z pytaniem teoretycznie banalnym gdyż spotkałem się z różną praktyką urzędów. Na pismach typu zapytania odpowiedzi itp krążącymi między urzędami wstawiacie orzełka czy ap? co w przypadku pism wychodzących do podatników? Korzystając z okazji zapytam jeszcze o zaświadczenia o dochodach ponieważ z ewidencji niektóre zaświadczenia wychodzą z orzełkiem a niektóre bez i co robicie w takich przypadkach - wstawiacie go ręcznie, przystawiacie pieczątkę naczelnik urzędu czy zostawiacie bez?
____________________________________ Stanowisko: Klikacz/Małpa od wciskania guzików/Starszy operator SSP - to się waha ;)
12 kwi 2016, 22:54
Re: Orzełek czy AP?
Jak to wprowadzali, to - o ile dobrze pamiętam - podział miał być następujący: 1. AP - pisma wewnętrzne 2. orzełek z urzędem - pisma zewnętrzne 3. orzełek z naczelnikiem - decyzje i zaświadczenia Ale z biegiem czasu to się rozmyło, po drugie US też różnie to stosowały.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników