Chciałabym dowiedzieć się, jak wygląda sytuacja urzędnika, który pracując w urzędzie zrobił studia podyplomowe z tłumaczenia i chce podejść do egzaminu na tłumacza przysięgłego. Czy w przypadku zdania takiego egzaminu można pozostać w urzędzie? Dodam, że wykonywanie pracy tłumacza przysięgłego wymaga prowadzenia działalności, a to może się nie spodobać zwierzchnikom. Bardzo interesuje mnie taka sytuacja, bo przyznam, że znam tłumaczy, którzy jednocześnie są nauczycielami w szkołach publicznych, ale jednak nie urzędnikami.
05 kwi 2013, 13:32
Re: Urzędnik mianowany i tłumacz przysięgły
Na pewno urzędnik mianowany musi dostać zgodę swojego szefa. Wystąp o nią to się dowiesz jak to u ciebie wygląda i co dalej robić. Jedni szefowie dają, a inni nie.
____________________________________ Służ panu wiernie, on ci za to pierdnie.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników