<!--quoteo(post=22600:date=19. 01. 2008 g. 21:47:name=krychu)--><div class='quotetop'>(krychu @ 19. 01. 2008 g. 21:47) [snapback]22600[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> <!--quoteo(post=22319:date=15. 01. 2008 g. 22:27:name=tranqilo)--><div class='quotetop'>(tranqilo @ 15. 01. 2008 g. 22:27) [snapback]22319[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Zanim doczekamy się nowego KEP-online można skorzystać z nowej wersji aplikacji MW aby odszukać szybko właściwy urząd podatnika z obowiązkiem VAT znając jego NIP . Szkoda, że te dane się jednak dezaktualizują tak szybko.
To czyba nie jest kryptoreklama własnego wytworu? Ten kolor na twarzy lekko mylącym się zdaje. A do zastosowania w/w to raczej ten program się nie nadaje. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Czyżby tranqilo to autor WM P. Zielonka? Nie, to niemożliwe …. w rzeczywistości P. Zielonka wygląda trochę lepiej niż na avatarze trangilo. Choć charakter to ma okropny … taki mały bufon. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Proszę bardzo "objawił się" na naszym forum P.Zielonka (wywołany do tablicy :zeby: ) To ja skorzystam z okazji i zapytam się, w jakich godzinach mozna zadzwonić do urzędu aby z Panem porozmawiać? Księgowa nie daje mi spokoju, a ja nie zamierzam spędzić połowy dnia przy telefonie
07 lut 2008, 22:55
Wiarus61
To ja skorzystam z okazji i zapytam się, w jakich godzinach mozna zadzwonić do urzędu aby z Panem porozmawiać? Księgowa nie daje mi spokoju, a ja nie zamierzam spędzić połowy dnia przy telefonie
Można zadzwonić o każdej porze, ale ja też pracuję w urzędzie, w związku z czym (wbrew wyobrażeniom o pracy informatyka) nie siedzę cały czas przy komputerze lecz biegam po urzędzie. :blush:
Problemy najlepiej zgłaszać mailem. Odpowiedzi udzielę w pierwszej wolnej chwili albo już po pracy.
08 lut 2008, 10:21
Piotr Zielonka
Można zadzwonić o każdej porze, ale ja też pracuję w urzędzie, w związku z czym (wbrew wyobrażeniom o pracy informatyka) nie siedzę cały czas przy komputerze lecz biegam po urzędzie. :blush:
Problemy najlepiej zgłaszać mailem. Odpowiedzi udzielę w pierwszej wolnej chwili albo już po pracy.
Z Zielonki, jak widać, jest niezły bajerant. Miałam możliwość rozmowy z osobami z urzędu gdzie pracuje Pan Zielonka i biegać to on może i biega, tyle że głównie do swojego NUS-a. Od „biegania” do pracowników jest podobno inna osoba. Nie ma to jak dobrze się ustawić. B)))
11 lut 2008, 00:17
Piotr Zielonka
<!--quoteo(post=23938:date=07. 02. 2008 g. 22:55:name=Wiarus61)--><div class='quotetop'>(Wiarus61 @ 07. 02. 2008 g. 22:55) [snapback]23938[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> To ja skorzystam z okazji i zapytam się, w jakich godzinach mozna zadzwonić do urzędu aby z Panem porozmawiać? Księgowa nie daje mi spokoju, a ja nie zamierzam spędzić połowy dnia przy telefonie
Można zadzwonić o każdej porze, ale ja też pracuję w urzędzie, w związku z czym (wbrew wyobrażeniom o pracy informatyka) nie siedzę cały czas przy komputerze lecz biegam po urzędzie. :blush:
Problemy najlepiej zgłaszać mailem. Odpowiedzi udzielę w pierwszej wolnej chwili albo już po pracy. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Pewnie, że można zadzwonić w każdej chwili, ale ja chciałem też dodzwonić się do Pana. Jest instrukcja, można mailować, ale wyjaśnienie niektórych spraw wymaga rozmowy telefonicznej. Trochę dziwna sytuacja, obsługuje Pan co najmniej połowę kraju a pracuje w urzędzie. Myślałem, że helpdesk to domena informatyków izbowych Rozumiem, że przy dużej ilości dzwoniących nie ma fizycznej możliwości odbierania wszystkich telefonów. Tym bardziej, że trzeba poświęcić trochę czasu na bieganie po urzędzie jak Pan to określił.
Czyżby wasza izba nie miała wolnego stanowiska programisty dla Pana?
26 lut 2008, 22:48
Wiarus61
Trochę dziwna sytuacja, obsługuje Pan co najmniej połowę kraju a pracuje w urzędzie.
<!--quoteo(post=25121:date=26. 02. 2008 g. 22:48:name=Wiarus61)--><div class='quotetop'>(Wiarus61 @ 26. 02. 2008 g. 22:48) [snapback]25121[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Trochę dziwna sytuacja, obsługuje Pan co najmniej połowę kraju a pracuje w urzędzie.
Wydaje mi się, że odbiegamy od tematu tego forum. W konkretnych sprawach proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@zielonka.info.pl lub piotr.zielonka@ld.mofnet.gov.pl. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> A w którym miejscu odbiegamy od tego tematu?
Wiarus61
Pewnie, że można zadzwonić w każdej chwili, ale ja chciałem też dodzwonić się do Pana. Jest instrukcja, można mailować, ale wyjaśnienie niektórych spraw wymaga rozmowy telefonicznej.
B)))
27 lut 2008, 22:44
Piotr Zielonka
<!--quoteo(post=25121:date=26. 02. 2008 g. 22:48:name=Wiarus61)--><div class='quotetop'>(Wiarus61 @ 26. 02. 2008 g. 22:48) [snapback]25121[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Trochę dziwna sytuacja, obsługuje Pan co najmniej połowę kraju a pracuje w urzędzie.
Wydaje mi się, że odbiegamy od tematu tego forum. W konkretnych sprawach proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@zielonka.info.pl lub piotr.zielonka@ld.mofnet.gov.pl. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Szkoda, że jest Pan zwolennikiem poglądu, iż należy zabiegać i dbać o potencjalnego klienta, a klient „zdobyty” nie wymaga już takiej troski …. Jak już wcześniej napisałem „Jest instrukcja, można mailować, ale wyjaśnienie niektórych spraw wymaga rozmowy telefonicznej” Może jednak należałoby pomyśleć i tak sobie zorganizować czas, by był Pan bardziej dla nas dostępny. B))) Pozdrawiam
01 mar 2008, 17:28
Wiarus61
<!--quoteo(post=25142:date=27. 02. 2008 g. 12:46:name=Piotr Zielonka)--><div class='quotetop'>(Piotr Zielonka @ 27. 02. 2008 g. 12:46) [snapback]25142[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> <!--quoteo(post=25121:date=26. 02. 2008 g. 22:48:name=Wiarus61)--><div class='quotetop'>(Wiarus61 @ 26. 02. 2008 g. 22:48) [snapback]25121[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Trochę dziwna sytuacja, obsługuje Pan co najmniej połowę kraju a pracuje w urzędzie.
Wydaje mi się, że odbiegamy od tematu tego forum. W konkretnych sprawach proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@zielonka.info.pl lub piotr.zielonka@ld.mofnet.gov.pl. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Szkoda, że jest Pan zwolennikiem poglądu, iż należy zabiegać i dbać o potencjalnego klienta, a klient „zdobyty” nie wymaga już takiej troski …. Jak już wcześniej napisałem „Jest instrukcja, można mailować, ale wyjaśnienie niektórych spraw wymaga rozmowy telefonicznej” Może jednak należałoby pomyśleć i tak sobie zorganizować czas, by był Pan bardziej dla nas dostępny. B))) Pozdrawiam <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Nierealne (( Przecież "nasz" informatyk nie ma czasu nawet dla pracowników swojego urzędu.
05 mar 2008, 20:10
Wiarus61
Może jednak należałoby pomyśleć i tak sobie zorganizować czas, by był Pan bardziej dla nas dostępny. B)))
Mało realne - wczoraj narada w IS, dziś szkolenie dla CBA w Warszawie. Ale szukanie w tym rozkładzie zajęć lekceważenia "klienta" naprawdę jest przesadą. E-mail ze zgłoszeniem problemu pozwala mi odpowiedzieć na niego wtedy, kiedy już mam wolną chwilę.
Złośliwości rozumiem, lecz pozostawiam bez komentarza.
Ponadto przypomnę: tematem wątku są "Prefiksy urzędów skarbowych". I wszelkie wpisy nie dotyczące tego tematu proponowałbym moderatorowi usunąć.
Pozdrawiam
05 mar 2008, 22:39
Piotr Zielonka
...Ponadto przypomnę: tematem wątku są "Prefiksy urzędów skarbowych". I wszelkie wpisy nie dotyczące tego tematu proponowałbym moderatorowi usunąć.
Pozdrawiam
Panie Piotrze, dyskusja odbiegała faktycznie od tematu, ale chyba jej szkoda by usunąć ją w niebyt Może czasem odpowiedź na forum załatwi kilkadziesiąt podobnych zapytań mailowych, na które by Pan musiał wygospodarować kolejne wolne chwile.
____________________________________ Inde datae leges, ne fortior omnia posset - Po to zostały dane prawa, aby silniejszy nie mógł wszystkiego.
05 mar 2008, 22:57
Od wielu lat współpracujemy z p. Zielonką i nigdy nie mieliśmy problemów ze skontaktowaniem się z Nim. Również wszelkie problemy , również te wynikające z winy osoby obsługującej program kadry, płace , FK były rozwiązywane od ręki. Mail jest w pewnych przypadkach lepszym narzędziem do komunikacji niż telefon chyba, że ktoś woli "wisieć te pół dnia na telefonie" lub ma problemy z obsługą komputera. Powiem więcej - ze względu na szybką reakcję p. Zielonki w wielu kwestiach zdecydowaliśmy się na zakup programu EWIDENCJE. Na koniec - nie znam osobiście p. Zielonki i naprawdę nie mam żadnego interesu w tym aby Go zachwalać. A ten użytkownik, który chce mu dowalić jest chyba przedstawicielem konkurencji.
06 mar 2008, 08:05
Również od wielu lat korzystamy z programów p. Piotra Zielonki i mam duże uznanie dla jego rzeczowości, solidności i szybkości reakcji na problemy. Każdy sensowny postulat doczekal się realizacji i to często dość szybkiej. Gdyby DI w Min.Finansow działało tak, jak p. Zielonka, to informatyka w naszym resorcie funkcjonowałaby o niebo lepiej
06 mar 2008, 09:26
Mam jak najlepsze zdanie o p. Zielonce. Dziękujemy!!!
06 mar 2008, 12:02
Piotr Zielonka
Dołączył: 30. 05. 2007 g. 21:42 Nr użytkownika: 3.162
Ponadto przypomnę: tematem wątku są "Prefiksy urzędów skarbowych".
Jest Was dwóch??? :o
<!--coloro:#336666--><span style="color:#336666"><!--/coloro-->ZIELONKA Dołączył: 21. 10. 2006 g. 17:38 Nr użytkownika: 82<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Czy brat bliźniak?
____________________________________ Nie jesteś tym, kim myślisz, że jesteś - lecz tym, kim się stajesz, gdy myślisz kim jesteś.
Ostatnio edytowano 06 mar 2008, 16:54 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników