Teraz jest 01 wrz 2025, 10:34

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  idź do strony:  1, 2  Następna strona
Praca jako informatyk w US 
Autor Treść postu
Amator
Własny awatar

REJESTRACJA27 paź 2015, 20:17

POSTY        10
Post Praca jako informatyk w US
Witam,
dział jak dział, pasuje do profilu pytania, aczkolwiek może do samego pytania średnio. Przepraszam za ewentualną pomyłkę, ale wstępnie zarejestrowałem się tu w zasadzie dla zaczerpnięcia informacji... a czy na długo zostanę, to już inna rzecz.

Pojawiły się oferty pracy w US w średnio dalekiej odległości ode mnie i się zacząłem zastanawiać, ale jednak dla mnie zmiana pracy może być średnia i prosiłbym o pewne informacje.

Obecnie pracuję jako informatyk w urzędzie gminy. Praca staje się nudna, choć coraz bardziej potrzeba umiejętności czarodzieja niż informatyka, bo sprzęt się starzeje, programy odgórne są coraz gorsze i robione przez księgowych a nie programistów chyba, więc wiadomo. U siebie zapewne macie podobnie.

No ale do rzeczy.

Na co można liczyć na stanowisku informatyka?
Czy są jakieś plany co do sektora IT w skarbówce? Z tego co wiem to jakieś tam ruchy są czynione od kilku lat.
Zatrudnia Izba Skarbowa, a praca w Urzędzie Skarbowym.
Wiem czym jest praca w urzędzie i znam specyfikę zatrudnionych osób i często gęstą od nadmiaru zazdrości o każdy grosz i wyimaginowane różnice w ilości pracy atmosferę, więc średnio liczę na zdecydowaną odmianę w US.
Liczę jednak na to, że jest nieco bardziej unormowana i (przyjmijmy) logiczna drabinka "kariery".

Gdybyście zechcieli się podzielić przemyśleniami i nawet podpowiedzieć czy warto przechodzić, to chętnie poczytam. Czasu jest jeszcze relatywnie sporo.

27 paź 2015, 22:40
Zaawansowany

REJESTRACJA18 maja 2009, 13:35

POSTY        66
Post Re: Praca jako informatyk w US
Chłopie, jak nie zmusza Cię to tego życie to nie pchaj się do nas.
Pieniądze żadne, droga ścieżki zawodowej żadna, traktowanie przez nadrzędne instancje byle jakie.