Teraz jest 04 wrz 2025, 07:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Skanowanie dokumentów w BA - problem 
Autor Treść postu
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA08 lut 2007, 12:09

 POSTY        4
Post 
Zwracam się z pytaniem, czy któryś z urzędów korzysta z opcji SKAN, ponieważ mamy pewien problem i nie wiemy jak go rozwiązać.
Problem jest następujący:
Po wyborze opcji SKAN pojawia się okienko, w którym wybieramy skanowanie dokumentu.
Skaner skanuje wybrany dokument, który pojawia się na ekranie. Jeśli chcemy go zapisać wyskakuje komunikat: <!--coloro:#3366FF--><span style="color:#3366FF"><!--/coloro-->Nie udało się zmienić katalogu. Sprawdź uprawnienia<!--colorc--></span><!--/colorc--> - nie zapisuje się plik w wybranym katalogu.
Po naciśnięciu OK wyskakuje komunikat <!--coloro:#3366FF--><span style="color:#3366FF"><!--/coloro-->Zeskanowano cały dokument<!--colorc--></span><!--/colorc-->.
Oczywiście na samym początku ustawiamy katalog, w którym ma zapisywać dany plik (testowane było na komputerze z lokalnie zainstalowanym BA, dostęp do katalogu, w którym powinny zapisywać się skany ma wszelkie uprawnienia do odczytu, zapisu, modyfikacji).

Następnie, gdy wejdziemy w rejestrację/przeglądanie dokumentów - przychodzące i klikniemy na SKAN, pojawia się komunikat POLTAX: FRM-47109: Nie udało się zlokalizować pliku obrazu \\serwer\udzial\1_2007_1.bmp.
Gdzie tkwi przyczyna tego błędu, proszę o jakieś informacje, czy ktoś korzysta z tej opcji SKAN i czy ma jakieś problemy.
Pozdr.


Ostatnio edytowano 09 lut 2007, 07:36 przez cosmic13, łącznie edytowano 1 raz



08 lut 2007, 15:44
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 22:03

 POSTY        64

 LOKALIZACJAza rzeką
Post 
Nie korzystamy, ale polecam kontakt z autorami BA w IS w Gdańsku.

____________________________________
Ale o co chodzi?


Ostatnio edytowano 09 lut 2007, 07:36 przez tomir, łącznie edytowano 1 raz



08 lut 2007, 18:15
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA08 lut 2007, 12:09

 POSTY        4
Post 
Rozwiązaliśmy już problem ze skanowaniem z  Biblioteki Akt.


09 lut 2007, 11:15
Zobacz profil
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA07 maja 2006, 11:23

 POSTY        3506

 LOKALIZACJAWielkopolska
Post 
cosmic13                    



Rozwiązaliśmy już problem ze skanowaniem z  Biblioteki Akt.


Nie bądź taki tajemniczy.
Wprawdzie temat nie zyskał wielkiego odzewu, ale może w przyszłości ktoś inny będzie miał ten sam problem.
Podziel się wiedzą.

____________________________________
Inde datae leges, ne fortior omnia posset - Po to zostały dane prawa, aby silniejszy nie mógł wszystkiego.


09 lut 2007, 11:47
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA16 maja 2006, 21:36

 POSTY        2772

 LOKALIZACJAz MEKKI
Post 
cosmic13                    



Rozwiązaliśmy już problem ze skanowaniem z  Biblioteki Akt.

Jakim skanerem się posługujecie? Czy skanuje dwustronnie? Czy potrzebny jest program OCR (do rozpoznawania tekstu)?

____________________________________
"Tylko zmiana jest niezmienna" - Heraklit


Ostatnio edytowano 10 lut 2007, 18:11 przez tranqilo, łącznie edytowano 1 raz



10 lut 2007, 13:13
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA10 lis 2006, 18:43

 POSTY        93
Post 
cosmic13                    



Rozwiązaliśmy już problem ze skanowaniem z  Biblioteki Akt.


Cosmic, nie bądź taki i napisz coś, co wymyśliłeś. Mam ten sam problem i chętnie przeczytam coś na ten temat.


10 lut 2007, 18:24
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA11 lut 2007, 14:49

 POSTY        47
Post 
Nie podłączałem skanera, ale miałem podobny problem przy uruchomieniu sieciowej Zebry na N-cetach.
Komunikat był bez sensu - związany z drukarką.
Należało nadać uprawnienia użytkownikom do zapisu w BA - gdzie tworzony był plik tymczasowy przed wydrukiem.
Tutaj chodzi zapewne o uprawnienia do zapisu w katalogu, gdzie zapisywane są zeskanowane dokumenty.


Ostatnio edytowano 12 lut 2007, 13:52 przez Jas1fasola, łącznie edytowano 1 raz



12 lut 2007, 10:25
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA08 lut 2007, 12:09

 POSTY        4
Post 
Witam.
W związku z pytaniami dotyczącymi problemu ze skanerem odpowiadamy:
Po prostu należało w BA w menu <!--coloro:#3366FF--><span style="color:#3366FF"><!--/coloro-->Administracja<!--colorc--></span><!--/colorc-->  <!--coloro:#3333FF--><span style="color:#3333FF"><!--/coloro-->definiowanie parametrów aplikacji<!--colorc--></span><!--/colorc--> - <!--coloro:#3366FF--><span style="color:#3366FF"><!--/coloro-->katalog sieciowy <!--colorc--></span><!--/colorc--> - podmapować dysk na komputerze lokalnym, z którego skanujemy i wpisać np. X:\, a nie udział \\serwer\katalog.
I właśnie główną przyczyną były uprawnienia do zapisu w katalogu, gdzie zapisywane są zeskanowane dokumenty.
Posługujemy się skanerem MUSTEK Be@rPAW 2448TA Plus.
Skanujemy w rozdzielczości 200 dpi i w odcieniu szarości (w mniejszej rozdzielczości skan jest zniekształcony). Niestety plik zajmuje 3 MB w formacie bmp, przydałoby się, żeby zapisywał w jpg.
BA korzysta ze sterowników skanera, więc nie jest potrzebny żaden program pomocniczy.
Pozdr.


Ostatnio edytowano 13 lut 2007, 22:19 przez cosmic13, łącznie edytowano 1 raz



13 lut 2007, 14:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8 ] 

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do: