Forum skarbowców
http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/

Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy
http://www.skarbowcy.pl/blaster/forum/viewtopic.php?f=23&t=1822
Strona 1 z 1

Autor:  jorge [ 06 kwi 2010, 20:30 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Czy i w jakim zakresie w Waszych urzędach prowadzone były szkolenia dotyczące arkuszy kakulacyjnych?

Autor:  Us_nip [ 06 kwi 2010, 20:54 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Szkolenia? Brak, ale jak "poszedł" @ czy ktoś z pracowników ma taką potrzebę to nie było żadnego odzewu.

Osobiście wykorzystuję w pracy Excel'a 2007 do weryfikacji danych rejestracyjnych - super sprawa (efekt dobrej współpracy z informatykiem) oraz nadzoru nad poprawnością wprowadzanych danych z deklaracji (np.: kontrola wprowadzanych terminów ustawowych).

Autor:  austeen [ 06 kwi 2010, 21:10 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Z tego co zdążyłem zauważyć, to u nas w US-ie pracowników na szkolenia z Excela czy OpenCalc-a się nie wysyła, bo ludzie dają sobie radę, a jak mają problem to zwracają się z nim do informatyka. Może kiedyś wysyłali na takie szkolenia, ale to było bardzo dawno, jak komputery zaczęły się pojawiać w US-ach. Dziś takich szkoleń nie ma, jak jest rekrutowany nowy pracownik, to jednym z wymagań jest znajomość aplikacji biurowych. Niestety jak ktoś ma braki w Excelu lub OpenCalcu-u to musi je we własnym zakresie uzupełnić. Na pocieszenie mogę dodać, że Word-a czy OpenWriter-a używa się w pracy znacznie częściej  :P

"Practice makes perfect !"

Autor:  mozeanglia [ 06 kwi 2010, 22:10 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Wyjąłeś mi to z ust. W 21 wieku szkolenie z Excela? Rozumie, że US wprowadza nowy program, system... ale coś takiego jak Excel to każdy urzędnik (choćby na poczcie :) ) znać powinien... A jak ktoś nie zna to nie robić wstydu i szybciutko poszukać archiwalnych gazetek z kursem na CD...

Autor:  jorge [ 06 kwi 2010, 22:18 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Znam przypadki urzędów gdzie były prowadzone szkolenia na poziomie średniozaawansowanym, a czasami i niższym poziomie, żeby pracownicy potrafili korzystać z danych pobranych w wersji elektronicznej na kontrolach i obrobionych w ACL. Są i takie urzędy gdzie próby organizowania takich szkoleń spotkały się z dużymi oporami. To nie fikcja lecz życie.

Autor:  tranqilo [ 07 kwi 2010, 05:56 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Dawniej były szkolenia z Office w Zegrzu teraz bywają w Będzinie dla zaawansowanych. Tylko chętnych brak.

Autor:  Barbarka [ 07 kwi 2010, 06:11 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

A ile kosztują szkolenia w Będzinie??
Bo ja generalnie czuję presję na niekorzystanie z płatnych szkoleń...

Autor:  tranqilo [ 07 kwi 2010, 06:53 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Barbarka                    



A ile kosztują szkolenia w Będzinie??
Bo ja generalnie czuję presję na niekorzystanie z płatnych szkoleń...

To zależy czy o suchym pysku czy full wypas z sauną  :)

Autor:  austeen [ 07 kwi 2010, 08:21 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Lista szkoleń organizowanych przez ROKK w Będzinie znajduje się na stronie: http://www.isnet.katowice.pl/ROKK/rokk.html

Autor:  Barbarka [ 07 kwi 2010, 08:58 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Na stronie ROKK wszystkie szkolenia są bezcenne!!
Z doświadczenia wiem, że w najtańszej opcji jest przerwa kawowa i wtedy cena od 160 zł.
Mój szef powie mi - a po co pani takie szkolenie, nie ma pieniędzy...

Autor:  Skarbnica [ 07 kwi 2010, 09:46 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

"Osobiście wykorzystuję w pracy Excel'a 2007 do weryfikacji danych rejestracyjnych"
US_NIP a możesz uronić rąbka tajemnicy i napisać w jaki sposób i w jakim zakresie?
:(

Autor:  austeen [ 07 kwi 2010, 12:16 ]
Tytuł:  Excel / OpenCalc w urzędach skarbowych - szkolenia i wykorzystanie w pracy

Barbarka                    



Na stronie ROKK wszystkie szkolenia są bezcenne!!
Z doświadczenia wiem, że w najtańszej opcji jest przerwa kawowa i wtedy cena od 160 zł.
Mój szef powie mi - a po co pani takie szkolenie, nie ma pieniędzy...


Hmmmm... skąd ja to wszystko znam. Raz na ruski rok chodzę na szkolenia. US marnie płaci, więc musi w inny sposób wynagradzać pracę swoich pracowników. Staram się wybierać takie szkolenia, które na prawdę przydadzą mi się w pracy, ale cały czas słyszę, że to nie dla mnie, są za drogie, nie ma pieniędzy. W ostateczności sami wybierają mi szkolenie, które jest darmowe lub najtańsze. Nie mam icko przeciwko temu, ale żeby chociaż temat szkolenia był związany z moją pracą  :zly1:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/